NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نورهان علي

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
حاجه الصراحه شغله بالي من ساعت ما دخلت المنتدي او رجعت لاني كنت موجوده قبل بس مكنتش مهتمه بالقسام وأشوف الناس هنا عامله ايه لاني كنت مشغوله بس لما تبعت لقيت أن نص المنتدي موجود هنا ليه بجد افهم وافهم هل الناس الي ميوله كده بتحب ده بجد وله اي هجس
مستنيه ردكم

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: MADAM SOSO, معرص مراتي هبه الملبن, متحرر ٢٨ و 9 آخرين
حاجه الصراحه شغله بالي من ساعت ما دخلت المنتدي او رجعت لاني كنت موجوده قبل بس مكنتش مهتمه بالقسام وأشوف الناس هنا عامله ايه لاني كنت مشغوله بس لما تبعت لقيت أن نص المنتدي موجود هنا ليه بجد افهم وافهم هل الناس الي ميوله كده بتحب ده بجد وله اي هجس
مستنيه ردكم
اللى بيدخل هنا بيبقى عاوز يستمتع او يتعرف ع ناس جديده او شخص فاضى

• أتفق
التفاعلات: نورهان علي
مستنيه ردكم
كلهم هجاصين واحد في الميه بس ممكن يكونو بجد

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Mahmoud agamy، نورهان علي و MR.Boom
  • عجبني
التفاعلات: samson30
اللى بيدخل هنا بيبقى عاوز يستمتع او يتعرف ع ناس جديده او شخص فاضى
طيب انا عايز اتعرف ع ناس جديده لى لما بعتلك مش راضيه تردى

مستنيه ردكم
استغرابك من ميولات مختلفه من نحيت دياثه انتى مستغربه

• عجبني
  • بيضحكني
مستنيه ردكم
اولا المنتدي جنسي و غير جنسي و كل واحد له ميوله الي بيحبها و نفسه يتمتع بيها بس مينفعش يعمل كدا في الواقع و في ناس بتدخل علشان اتعرفت علي ناس و حبتهم و بقو اصدقاء و اخوة لذلك تلقيهم بيتجمعو كل يوم زي الي بيتجمعو علي كافيه

• أتفق
مستنيه ردكم
بصى هو هنا كل واحد بيحب يعمل الى هو عاوزو وكله كلام فى كلام ونادرآ لما تلاقى حد بجد بيتعرف بصدق ويحصل مقابلات بره الموقع

• أتفق
اولا المنتدي جنسي و غير جنسي و كل واحد له ميوله الي بيحبها و نفسه يتمتع بيها بس مينفعش يعمل كدا في الواقع و في ناس بتدخل علشان اتعرفت علي ناس و حبتهم و بقو اصدقاء و اخوة لذلك تلقيهم بيتجمعو كل يوم زي الي بيتجمعو علي كافيه
هو ده الشي الظاهر حاليا

استغرابك من ميولات مختلفه من نحيت دياثه انتى مستغربه
اكيد لاني اخاف علي نفسي من بيتي ده شئ مرعب بجد

مستنيه ردكم
اغلب إللي هنا بيعملوا كده عشان عايزين يتمتعوا وتعرفوا علي ناس جديده بس أنا من الناس إللي ميولي كده زي إللي بعلق عليه او إللي بنزله

• عجبني
بصى هو هنا كل واحد بيحب يعمل الى هو عاوزو وكله كلام فى كلام ونادرآ لما تلاقى حد بجد بيتعرف بصدق ويحصل مقابلات بره الموقع
محدش يرضي لأنه يخاف علي نفسه

• ايه ده
التفاعلات: عاشق للاناث
اغلب إللي هنا بيعملوا كده عشان عايزين يتمتعوا وتعرفوا علي ناس جديده بس أنا من الناس إللي ميولي كده زي إللي بعلق عليه او إللي بنزله
اختلف معاك هما بيعملوا كده عشان ميولهم كده بس مش قادرين يعملوا في الحقيقة

• حبيته
محدش يرضي لأنه يخاف علي نفسه
هى مش حكاية خوف قد ما هى بتكون متعة خيال مش اكتر
فى ناس هنا اتقابلت وعادى والاتنين مبسوطين واكيد يعنى المقابلة مش هتحصل فى يوم وليلة لازم بيكونو عارفين بعض اكتر ولا انتى شايفه ايه؟😉

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%