NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Aymanx123
هوا فيه حد عاقل يحب واحده من المنتدى بردو
كل الى هنا شخصيات وهميه ومش ظاهر منهم غير جزء صغير اوووى من حقيقتهم الكامله ومينفعش تبنى مشاعرك على الوهم دا
فوق كظا وارجع للحياه الواقعيه هتلاقى الاجمل

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: fighter10 و خضوع العقل
هوا فيه حد عاقل يحب واحده من المنتدى بردو
كل الى هنا شخصيات وهميه ومش ظاهر منهم غير جزء صغير اوووى من حقيقتهم الكامله ومينفعش تبنى مشاعرك على الوهم دا
فوق كظا وارجع للحياه الواقعيه هتلاقى الاجمل
وايه المشكله يعني من وجودها ف المنتدي المهم هي ايه ف حياتها الخارجيه
انا اللي شيفه منها وتفكيرها ودماغها مخليني عايز اقرب منها واعرف اكتر عنها بس هي مش مدياني فرصه نقرب ويبقي في كلام بنا هنا او بره المنتدي ونبدا نقرب لبعض قوليلي اعمل ايه عشان اخليها تقرب مني

ب الرغم من اني مارست مع ستات كتير بس اكيد بيبقي في واحده انا نفسي فيها برضو
قلبي ومشاعري اتحركو نحيتها
يعني مش شرط جنس بس صحوبيه وكده في واحده اكون نفسي اتعرف عليها
بجد بجد في واحده ف المنتدي حبيتها واتمنيت نكون صحاب ونتقابل ونعرف بعض حتي لو مش هيكون في بنا علاقه
ولكن للاسف رافضه ده 😥😥
وهيفضل حلم ان يجي يوم ونتقابل
وللاسف ان مش كل الاحلام بتتحقق بس اتمني يتحقق
وبرضو احب اقول للناس ان الرغبه مع اني ممكن اكون بعمل علاقات كتير الا اني برضو انسان وعندي رغبتي الخاصه ف شخص قلبي اختاره
انا شايف انه مثير للشفقه فشخ انك تحب حد ماشوفتوش او عرفته وش لوش مجرد الشخصيه الي انت عملتها في خيالك مش اكتر هي مش زي مانت اتخيلتها يسطي

هنا مش كلة حقيقي وفية اكيد فيك كتيى . لو فعلا ناس حقيقية بيبان جزء بسيط بس من شخصيتها

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
انا شايف انه مثير للشفقه فشخ انك تحب حد ماشوفتوش او عرفته وش لوش مجرد الشخصيه الي انت عملتها في خيالك مش اكتر هي مش زي مانت اتخيلتها يسطي
التعامل اللي ببقرق مش الوش لوش في كتير وش لوش ومخادعين

التعامل اللي ببقرق مش الوش لوش في كتير وش لوش ومخادعين
اعتقد انه هيبا اسهل اخدعك من علي النت وش لوش صعب انه يخدعك لفتره طويله لازم طبيعته هتبان

بص انا كنت زيك في فترة بس بعد ما فقت شويه بقيت ماشي ب مبدأ اللي جانا نضمه واللي راح كسمه واللي باعنا خسر دلعنا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%