NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مدمن قصص نيك

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
5 فبراير 2024
المشاركات
45
مستوى التفاعل
62
نقاط
755
الجنس
ذكر
الدولة
الكويت
توجه جنسي
أنجذب للإناث
احلامها علي فترات
بتحكيلي المرة ديه شافت وهي نايمه انها راكبه المترو ومعاها صاحبتها وواقفين علي جنب وفي ثلاث شباب واقفين قريب منهم وواحد منهم بيلاغي صاحبتها واتكلم معاها ومراتي كانت مضايقه لحد ما الشاب ده طلب من صاحبتها انهم يروحوا معاهم ومراتي رفضتت صاحبتها اقنعتها انهم مش هيتاخروا المهم لقوا نفسهم قدام شقه وواحد بيفتحلهم الباب مراتي قعدت علي كرسي علي جنب وشايفها الشاب وصاحبتها في علاقه مع بعض الاول كانت مضايقه لحد ما اعصابها بدت تروح بتقولي لقيت ايد بتقرب من وراء علي بزازى بصراحه مقدرتش اقاوم فتح زراير العبايه وقعد يمسك في بزازى ويرضع فيهم وواحد تاني لقيته بيرفع العبايه وعمال يلحس في ك. ي وبدأ الثلاث شباب يقربوا مني كان عندي احساس وقتها اني بنتصر علي صاحبتي المهم مسكت زبرين ودخلت بيهم الاوضه شفت الشاب الثالث بيجري وبينام بظهره علي السرير وزبره واقف فهمت هو عايز ايه بصراحه طلعت بطيزى علي زبره ونمت بظهرى علي صدره وبقي كسي وبزازي لفوق وبدأ الشابين التانين يتناوبوا علي بزازى وعلي كسي ومن اهاتي العاليه اللي كان مع صاحبتي دخل وشارك صحابه فيا بصراحه كنت مستمتعه وده بيدخل زبه والتاني ماسك بزازى وواحد ماسك شفايفي وطبعا الرابع زبه في طيزي مش عايز يتحرك كان الموضوع صعب جدا وانا شايفاهم بيشكلوا عليا كل اوضاع النيك
وشفت زى ما يكون صاحبتي واقفه علي باب الاوضه ومخنوقه مكنتش مضايقه من منظرها
وفضل الثلاثه يشكلوا عليا وطيزى ثابته علي زب الرابع
بس بصراحه مشفتش حد فيهم جاب لبنه
وصحيت من النوم وانا حاسه بنبض جامد في كسي
حقك عليا لو زعلان مش هحيلك أحلامي الغريبه ديه تاني بس بجد مش بمزاجي
قلتلها مجرد حلم كبري دماغك ومتشليش هم
 
  • عجبني
  • بيضحكني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الوحش المتحرر, Mike75, Nonacouplnona و 11 آخرين
لو انت مبتألفش تبقي مراتك بتألف عشان تخليك ترفع قرون
 
احلامها علي فترات
بتحكيلي المرة ديه شافت وهي نايمه انها راكبه المترو ومعاها صاحبتها وواقفين علي جنب وفي ثلاث شباب واقفين قريب منهم وواحد منهم بيلاغي صاحبتها واتكلم معاها ومراتي كانت مضايقه لحد ما الشاب ده طلب من صاحبتها انهم يروحوا معاهم ومراتي رفضتت صاحبتها اقنعتها انهم مش هيتاخروا المهم لقوا نفسهم قدام شقه وواحد بيفتحلهم الباب مراتي قعدت علي كرسي علي جنب وشايفها الشاب وصاحبتها في علاقه مع بعض الاول كانت مضايقه لحد ما اعصابها بدت تروح بتقولي لقيت ايد بتقرب من وراء علي بزازى بصراحه مقدرتش اقاوم فتح زراير العبايه وقعد يمسك في بزازى ويرضع فيهم وواحد تاني لقيته بيرفع العبايه وعمال يلحس في ك. ي وبدأ الثلاث شباب يقربوا مني كان عندي احساس وقتها اني بنتصر علي صاحبتي المهم مسكت زبرين ودخلت بيهم الاوضه شفت الشاب الثالث بيجري وبينام بظهره علي السرير وزبره واقف فهمت هو عايز ايه بصراحه طلعت بطيزى علي زبره ونمت بظهرى علي صدره وبقي كسي وبزازي لفوق وبدأ الشابين التانين يتناوبوا علي بزازى وعلي كسي ومن اهاتي العاليه اللي كان مع صاحبتي دخل وشارك صحابه فيا بصراحه كنت مستمتعه وده بيدخل زبه والتاني ماسك بزازى وواحد ماسك شفايفي وطبعا الرابع زبه في طيزي مش عايز يتحرك كان الموضوع صعب جدا وانا شايفاهم بيشكلوا عليا كل اوضاع النيك
وشفت زى ما يكون صاحبتي واقفه علي باب الاوضه ومخنوقه مكنتش مضايقه من منظرها
وفضل الثلاثه يشكلوا عليا وطيزى ثابته علي زب الرابع
بس بصراحه مشفتش حد فيهم جاب لبنه
وصحيت من النوم وانا حاسه بنبض جامد في كسي
حقك عليا لو زعلان مش هحيلك أحلامي الغريبه ديه تاني بس بجد مش بمزاجي
قلتلها مجرد حلم كبري دماغك ومتشليش هم
مبروك عليك انت واقف على باب التعريص
 
  • بيضحكني
التفاعلات: بحاول اتعلم
واضح اني الهرمونات موجودة بس محتاجه حد يخرجها ويعيشوا فيها
 
  • عجبني
التفاعلات: مدمن قصص نيك
احلامها علي فترات
بتحكيلي المرة ديه شافت وهي نايمه انها راكبه المترو ومعاها صاحبتها وواقفين علي جنب وفي ثلاث شباب واقفين قريب منهم وواحد منهم بيلاغي صاحبتها واتكلم معاها ومراتي كانت مضايقه لحد ما الشاب ده طلب من صاحبتها انهم يروحوا معاهم ومراتي رفضتت صاحبتها اقنعتها انهم مش هيتاخروا المهم لقوا نفسهم قدام شقه وواحد بيفتحلهم الباب مراتي قعدت علي كرسي علي جنب وشايفها الشاب وصاحبتها في علاقه مع بعض الاول كانت مضايقه لحد ما اعصابها بدت تروح بتقولي لقيت ايد بتقرب من وراء علي بزازى بصراحه مقدرتش اقاوم فتح زراير العبايه وقعد يمسك في بزازى ويرضع فيهم وواحد تاني لقيته بيرفع العبايه وعمال يلحس في ك. ي وبدأ الثلاث شباب يقربوا مني كان عندي احساس وقتها اني بنتصر علي صاحبتي المهم مسكت زبرين ودخلت بيهم الاوضه شفت الشاب الثالث بيجري وبينام بظهره علي السرير وزبره واقف فهمت هو عايز ايه بصراحه طلعت بطيزى علي زبره ونمت بظهرى علي صدره وبقي كسي وبزازي لفوق وبدأ الشابين التانين يتناوبوا علي بزازى وعلي كسي ومن اهاتي العاليه اللي كان مع صاحبتي دخل وشارك صحابه فيا بصراحه كنت مستمتعه وده بيدخل زبه والتاني ماسك بزازى وواحد ماسك شفايفي وطبعا الرابع زبه في طيزي مش عايز يتحرك كان الموضوع صعب جدا وانا شايفاهم بيشكلوا عليا كل اوضاع النيك
وشفت زى ما يكون صاحبتي واقفه علي باب الاوضه ومخنوقه مكنتش مضايقه من منظرها
وفضل الثلاثه يشكلوا عليا وطيزى ثابته علي زب الرابع
بس بصراحه مشفتش حد فيهم جاب لبنه
وصحيت من النوم وانا حاسه بنبض جامد في كسي
حقك عليا لو زعلان مش هحيلك أحلامي الغريبه ديه تاني بس بجد مش بمزاجي
قلتلها مجرد حلم كبري دماغك ومتشليش هم
أفهم نفسك يا اخ، هي مبتحلمش ولا حاجة، هي تغمزك بقصة فكرت فيها، عشان تفهم انها محتاجة ثلاث شباب، يشبعوها. أفهم بقا معنى الكلام يا محترم
 
  • عجبني
التفاعلات: مدمن قصص نيك
كل ده حلم😂
 
  • بيضحكني
  • عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: زبر الصعيد, بحاول اتعلم, مدمن قصص نيك و 2 آخرين
احلامها علي فترات
بتحكيلي المرة ديه شافت وهي نايمه انها راكبه المترو ومعاها صاحبتها وواقفين علي جنب وفي ثلاث شباب واقفين قريب منهم وواحد منهم بيلاغي صاحبتها واتكلم معاها ومراتي كانت مضايقه لحد ما الشاب ده طلب من صاحبتها انهم يروحوا معاهم ومراتي رفضتت صاحبتها اقنعتها انهم مش هيتاخروا المهم لقوا نفسهم قدام شقه وواحد بيفتحلهم الباب مراتي قعدت علي كرسي علي جنب وشايفها الشاب وصاحبتها في علاقه مع بعض الاول كانت مضايقه لحد ما اعصابها بدت تروح بتقولي لقيت ايد بتقرب من وراء علي بزازى بصراحه مقدرتش اقاوم فتح زراير العبايه وقعد يمسك في بزازى ويرضع فيهم وواحد تاني لقيته بيرفع العبايه وعمال يلحس في ك. ي وبدأ الثلاث شباب يقربوا مني كان عندي احساس وقتها اني بنتصر علي صاحبتي المهم مسكت زبرين ودخلت بيهم الاوضه شفت الشاب الثالث بيجري وبينام بظهره علي السرير وزبره واقف فهمت هو عايز ايه بصراحه طلعت بطيزى علي زبره ونمت بظهرى علي صدره وبقي كسي وبزازي لفوق وبدأ الشابين التانين يتناوبوا علي بزازى وعلي كسي ومن اهاتي العاليه اللي كان مع صاحبتي دخل وشارك صحابه فيا بصراحه كنت مستمتعه وده بيدخل زبه والتاني ماسك بزازى وواحد ماسك شفايفي وطبعا الرابع زبه في طيزي مش عايز يتحرك كان الموضوع صعب جدا وانا شايفاهم بيشكلوا عليا كل اوضاع النيك
وشفت زى ما يكون صاحبتي واقفه علي باب الاوضه ومخنوقه مكنتش مضايقه من منظرها
وفضل الثلاثه يشكلوا عليا وطيزى ثابته علي زب الرابع
بس بصراحه مشفتش حد فيهم جاب لبنه
وصحيت من النوم وانا حاسه بنبض جامد في كسي
حقك عليا لو زعلان مش هحيلك أحلامي الغريبه ديه تاني بس بجد مش بمزاجي
قلتلها مجرد حلم كبري دماغك ومتشليش هم
احااا حلم ايه دا دى حكاية الف ليله وليه
 
  • عجبني
التفاعلات: samerdena
واضح من اسم الاكونت أنه مؤلف قصص يعني اكيد مش حلم لمراته أو حد حكى حاجة اصلا تأليف من وحي الخيال .... اني واي طريقتك في الكتابه حلوه فعلا لو اشتغلت على نفسك صح صدقني هيبقى لك مكان كويس بين كتاب قصص نسوانجي ✌️
 
  • عجبني
التفاعلات: Life Arch, حاتم المصري, مدمن قصص نيك و شخص آخر
واضح من اسم الاكونت أنه مؤلف قصص يعني اكيد مش حلم لمراته أو حد حكى حاجة اصلا تأليف من وحي الخيال .... اني واي طريقتك في الكتابه حلوه فعلا لو اشتغلت على نفسك صح صدقني هيبقى لك مكان كويس بين كتاب قصص نسوانجي ✌️
اختى الكبيره اللى وحشانى اوى
 
  • عجبني
التفاعلات: مدمن قصص نيك
  • عجبني
التفاعلات: مدمن قصص نيك
  • عجبني
التفاعلات: مدمن قصص نيك
  • عجبني
التفاعلات: مدمن قصص نيك
  • عجبني
التفاعلات: مدمن قصص نيك
  • عجبني
التفاعلات: مدمن قصص نيك
احلامها علي فترات
بتحكيلي المرة ديه شافت وهي نايمه انها راكبه المترو ومعاها صاحبتها وواقفين علي جنب وفي ثلاث شباب واقفين قريب منهم وواحد منهم بيلاغي صاحبتها واتكلم معاها ومراتي كانت مضايقه لحد ما الشاب ده طلب من صاحبتها انهم يروحوا معاهم ومراتي رفضتت صاحبتها اقنعتها انهم مش هيتاخروا المهم لقوا نفسهم قدام شقه وواحد بيفتحلهم الباب مراتي قعدت علي كرسي علي جنب وشايفها الشاب وصاحبتها في علاقه مع بعض الاول كانت مضايقه لحد ما اعصابها بدت تروح بتقولي لقيت ايد بتقرب من وراء علي بزازى بصراحه مقدرتش اقاوم فتح زراير العبايه وقعد يمسك في بزازى ويرضع فيهم وواحد تاني لقيته بيرفع العبايه وعمال يلحس في ك. ي وبدأ الثلاث شباب يقربوا مني كان عندي احساس وقتها اني بنتصر علي صاحبتي المهم مسكت زبرين ودخلت بيهم الاوضه شفت الشاب الثالث بيجري وبينام بظهره علي السرير وزبره واقف فهمت هو عايز ايه بصراحه طلعت بطيزى علي زبره ونمت بظهرى علي صدره وبقي كسي وبزازي لفوق وبدأ الشابين التانين يتناوبوا علي بزازى وعلي كسي ومن اهاتي العاليه اللي كان مع صاحبتي دخل وشارك صحابه فيا بصراحه كنت مستمتعه وده بيدخل زبه والتاني ماسك بزازى وواحد ماسك شفايفي وطبعا الرابع زبه في طيزي مش عايز يتحرك كان الموضوع صعب جدا وانا شايفاهم بيشكلوا عليا كل اوضاع النيك
وشفت زى ما يكون صاحبتي واقفه علي باب الاوضه ومخنوقه مكنتش مضايقه من منظرها
وفضل الثلاثه يشكلوا عليا وطيزى ثابته علي زب الرابع
بس بصراحه مشفتش حد فيهم جاب لبنه
وصحيت من النوم وانا حاسه بنبض جامد في كسي
حقك عليا لو زعلان مش هحيلك أحلامي الغريبه ديه تاني بس بجد مش بمزاجي
قلتلها مجرد حلم كبري دماغك ومتشليش هم
هو شكلك انت إلى يتألف
 
  • عجبني
التفاعلات: مدمن قصص نيك
هي اكيد بتفكر في انها تعمل علاقة جماعية عشان كده حلمت بيها
 
  • عجبني
التفاعلات: مدمن قصص نيك
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو شكلك انت إلى يتألف
انت شايف ايه
واضح من اسم الاكونت أنه مؤلف قصص يعني اكيد مش حلم لمراته أو حد حكى حاجة اصلا تأليف من وحي الخيال .... اني واي طريقتك في الكتابه حلوه فعلا لو اشتغلت على نفسك صح صدقني هيبقى لك مكان كويس بين كتاب قصص نسوانجي ✌️
تسلمي اسم الاكونت بتاعك عسليه مجنونه ومطرقعه
عسسسسسسل انا فعلا بحب القصص جدا ورواي جامد بس الظاهر من كتر مبعيشها في الخيال اثناء العلاقه الأحلام ديه بتيجي بس مش هضحك عليكي انا بتمتع بالحلم وهي بتبقي مخنوقه
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%