NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سعات وانا في قمه الهيجان وبدور علي اثارة جديدة وانا بلعب في زبي وبدخل الخيارة واطلعها ببقي عاوز ليفل اعلي ومستوى اعلي بركن الخيارة وبسحب زبري ناحيه طيزى وافرك زبري علي خرم طيزى بكون حاطط زيت يدوب الراس بتكون واصله للخرم وافرك وافرك بزبري علي الخرم لحد ماينزل انا كدة في اي مرحله

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ميدو الزبير اليكس, مودي العسل, Star55 و 5 آخرين
انت كده مستني زب جامد يشقك نصين لو محتاج زب تتعالي خاص

• عجبني
التفاعلات: Toommc
انت محتاج زب شكلك استويت

انت محتاج زب شكلك استويت
سعات الامر بيبقي عادى معايه ولا كأني في شئ وسعات الهيجان بيشتغل والدنيا تبوظ

انت عارف انا هجت في مرة وانا بضرب عشرة وكنت عاوز امص بتاعي معرفتش وكنت عاوز اجرب طعمه فضربت عشرة في مرة وانا رافع رجلي علشان لما انزل انزل في بوقي واشوف طعمه

• عجبني
التفاعلات: بوروتو
انت عارف انا هجت في مرة وانا بضرب عشرة وكنت عاوز امص بتاعي معرفتش وكنت عاوز اجرب طعمه فضربت عشرة في مرة وانا رافع رجلي علشان لما انزل انزل في بوقي واشوف طعمه
انا بعمل كده دايما وبحب اوي كده

• عجبني
التفاعلات: بوروتو و lucita
نفس اللي بعمله وانا هايج اوي وبحاول ادخله بس مش بعرف

• عجبني
التفاعلات: lucita
سعات وانا في قمه الهيجان وبدور علي اثارة جديدة وانا بلعب في زبي وبدخل الخيارة واطلعها ببقي عاوز ليفل اعلي ومستوى اعلي بركن الخيارة وبسحب زبري ناحيه طيزى وافرك زبري علي خرم طيزى بكون حاطط زيت يدوب الراس بتكون واصله للخرم وافرك وافرك بزبري علي الخرم لحد ماينزل انا كدة في اي مرحله
لذيذة كدة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا كتير مرات بنيك حالي وبدخل زبي بطيزي وأكب حليب جواها
شعور لا يوصف من المتعة

• عجبني
التفاعلات: Gingerito
أنا كتير مرات بنيك حالي وبدخل زبي بطيزي وأكب حليب جواها
شعور لا يوصف من المتعة
واو انا الصراحة زبي ما يوصلش هناك ههه

• بيضحكني
التفاعلات: مودي العسل
انت
سعات وانا في قمه الهيجان وبدور علي اثارة جديدة وانا بلعب في زبي وبدخل الخيارة واطلعها ببقي عاوز ليفل اعلي ومستوى اعلي بركن الخيارة وبسحب زبري ناحيه طيزى وافرك زبري علي خرم طيزى بكون حاطط زيت يدوب الراس بتكون واصله للخرم وافرك وافرك بزبري علي الخرم لحد ماينزل انا كدة في اي مرحل
انت كده تتطمن محتاج عنتيل يفشخ ام طيزك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%