NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كنت ف مره بعمل الكارنيه ف الجامعه وكانت في بنت لابسه كروب توب بس ف انا هيجت طبيعي ف البت طالعه والاوضه ديقه علشان مزنقش فيها زنقت ف واد خول كدا قدامي وبتاعي واقف لقيته بيميل عليا بيقولي طب براحه مش كدا خخخخ 😆
المهم اتحكالك ايه ف الخاص احكيلي 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
  • بيضحكني
التفاعلات: Life Arch
حصل معايا في الاسانسير

في الشغل دخلت واحدة اقل حاجة تتقال عليها ميلف بجد الجسم الابيض اول و لابسة body مبين بزازها بينوروا و بنطلون مش ضيق اوي بس هي طرية بتتهز مع كل حركة كنت عايز اقوم اصور حاجة كانت فضيحة 😂😂

في الشغل وعلي المديره بتعتي عشان أنا وهيه كنا صحاب وهيه الي كانت ديما بتقفشني

متحكولنا كدا لو حد حصلو وهاج من منظر او موقف فى الشارع او فى مكان عام زى كافيه او مصلحه حكوميه مثلا
في مره كانت معادي من عند محل ملابس داخليه حريمي لقيت باب المحل نازل وفاضل ربعه ببص لقيت رجل ست بينه لحد رقبتها هيجتني فشخ

متحكولنا كدا لو حد حصلو وهاج من منظر او موقف فى الشارع او فى مكان عام زى كافيه او مصلحه حكوميه مثلا
لا ابدا وبعدين مصالح حكومية هتخليني اهيج ازاي ههههه

• بيضحكني
التفاعلات: Flyer
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اه لسبب هزار ب حبه فياجرا

بتحصل كتير فى الجامعة عندى
باعتبار انى دكتور جامعى
وصباح الخير بقى اول محاضرة بتبقى محاضرتى
وبعدى سيكشن محترم
فالطلبة بتيجى فى ميعادها المفروض الساعة ٨
هوب انا اجيلهم ٩ يكون كله اجتمع ارزعهم ٣ ساعات
تخلى المحترمة مفشخة واللى واقف نايم واللى نايم اتبضن

لما ببقى شايف حاجااااااااااااات

هاتولى الكلب اللى مش مركز ورا ده

هوب كله يتعدل والمصالح تتظبط

طول عمرنا ماشيين هايجين أي الجديد يعنى
ولا هنحكى ايه ولا ايه

• بيضحكني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
ايام المراهقه تقريبا زبي هايج طول اليوم لدرجه اني كنت بقعد في الشارع في اي حته لغايه ما ينام وبعد كده زهقت و بقيت بمشي في اي مكان حتي لو واقف و الي عايزه تتفرج و تبص براحتها علي راي المثل
.
.
الي يبان مني زكه عني

• بيضحكني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
واحده في الشارع كانت طيزها كبيره بطريقه مش طبيعيه وفي نفس الوقت متناسقه ومش مدلدله

لما كنت بجدد البطاقه طلبو منى بيان زواج والموظفه الى روحت اتعامل معاها لاحظت انها بتعامل الرجاله بمنتهى الساديه عكس الستات دا غير الميكب الاوفر الى حطاه ولبسها الى هينفجر من عليها عرفت على طول ان الست دى محرومه فلما وصلت عندها يادوب من كلمتين عرفت انها لسه انسه وطلع شكى فى محلو

• بيضحكني
التفاعلات: The Sub
لما كنت بجدد البطاقه طلبو منى بيان زواج والموظفه الى روحت اتعامل معاها لاحظت انها بتعامل الرجاله بمنتهى الساديه عكس الستات دا غير الميكب الاوفر الى حطاه ولبسها الى هينفجر من عليها عرفت على طول ان الست دى محرومه فلما وصلت عندها يادوب من كلمتين عرفت انها لسه انسه وطلع شكى فى محلو
ع فكره عايز اتعرف عليكي والموضوع بعيد عن الجنس والكلام ده
انا قريت ملفك الشخصي وفاهم كلامك جدا

الخبره بتفرق بردوا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%