NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

most.man

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ايه هى اوسخ شتيمه او كلمه قبيحه سمعتها من ست فى الشارع فى خناقه فى سكس فى اى حاجه عموماً..
وخلينى احكى موقف
مره كنت فى مكان شعبي عشوائي تماماً سمعت واحده ست بتتخانق مع راجل وقالتله كلمه عمرى ما هنسها أبد
قالتله جرى ايه يا راجل يا خول ده انا البسك واتناك عليك

• بيضحكني
  • انا سخنت كده ليه
  • عجبني
التفاعلات: Mmaroo, Jolie Fille, سحاقية وسخة و 5 آخرين
ايه هى اوسخ شتيمه او كلمه قبيحه سمعتها من ست فى الشارع فى خناقه فى سكس فى اى حاجه عموماً..
وخلينى احكى موقف
مره كنت فى مكان شعبي عشوائي تماماً سمعت واحده ست بتتخانق مع راجل وقالتله كلمه عمرى ما هنسها أبد
جديدة دي بصراحة 🤣🤣🤣

وخلينى احكى موقف
بصراحه لما بسمع ست بتشتم راجل بهيج اوى وبتزود الاثاره عندى

• بيضحكني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: سحاقية وسخة و ALbrens
وخلينى احكى موقف
وتطلعه هو اللى حامل عادى 😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: drsniper666 و most.man
وخلينى احكى موقف
مره سمعت ست بتشخر في الشارع لراجل وقتله ياعرص يا الي امك زانيه انيكك وانيك الي يتشددلك

• يالهوي هي وصلت لكده
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: asaad2024، EL_BEBO و الجنتل حوده
وخلينى احكى موقف
تقريبا بتاعمله معاملة ال condom 🤣🤣... جديدة دي

• بيضحكني
التفاعلات: ALbrens و most.man
  • بيضحكني
التفاعلات: ALbrens
وخلينى احكى موقف
مرة شوفت خناقة في الشارع وراجل بيشتم مرا بيقولها يا متناكة يا شرموطة راحت عامله اخر حاجة اتصورتها راحت قاعده ع الرصيف وافتحة رجليها وقالت له تعالي نيك لو دكر إنما انت خول ملكش فيها

• بيضحكني
التفاعلات: EL_BEBO و drsniper666
انا كنت شغال في سوبر ماركت وجات واحده كانت بتكلم واحد في التليفون وكانت فشخاه شتايم من كل لون ده انا اخليهم ينكوك في قلب الشارع يامتناك يامعرص ياخول وغيره كل اللي كان موجود زهل

• بيضحكني
التفاعلات: drsniper666
انا كنت شغال في سوبر ماركت وجات واحده كانت بتكلم واحد في التليفون وكانت فشخاه شتايم من كل لون ده انا اخليهم ينكوك في قلب الشارع يامتناك يامعرص ياخول وغيره كل اللي كان موجود زهل
هتعمل عليه جانج بانج يعنى ليه تبقى مذهول تبقى مندهش لو قالته انا اللىهنيكك ساعتها تبدأ تقلق

• بيضحكني
التفاعلات: الجنتل حوده
حصل معايا كنت راكب مشروع وواحده ماسكة موبايل وبتشتم واحد بطريقة لدرجة ان كل الي ير كب بيخاف يركب جنبها وسابوا لها الكنبة الي قدام عشان تاخد راحتها

• بيضحكني
التفاعلات: ALbrens و الجنتل حوده
هتعمل عليه جانج بانج يعنى ليه تبقى مذهول تبقى مندهش لو قالته انا اللىهنيكك ساعتها تبدأ تقلق
المشكلة انها كانت *****

كنت عند واحد صاحبي عازمني علي الغداء المهم السجاير بتعتنا خلصت وجدته بتشرب سجاير قام واخد سجارتين من علبتها.. المهم لما عرفت ولا كأني موجود قامت قالتله يخووول يمعرص مش عيييب تبقي شحط كده وبتسرق سجاير يخول وعملتله حركه بدراعها كده 😂 حركه مريبه فشخ 😂

• بيضحكني
التفاعلات: الجنتل حوده و drsniper666
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت عند واحد صاحبي عازمني علي الغداء المهم السجاير بتعتنا خلصت وجدته بتشرب سجاير قام واخد سجارتين من علبتها.. المهم لما عرفت ولا كأني موجود قامت قالتله يخووول يمعرص مش عيييب تبقي شحط كده وبتسرق سجاير يخول وعملتله حركه بدراعها كده 😂 حركه مريبه فشخ 😂
دي اطاطا

• بيضحكني
التفاعلات: ALbrens
المشكلة انها كانت *****
عادى جدا مش شرط عشان كده تبقى محترمة بيبقو وخدينو ساتر زى الناس اللى بتربى ظقنها وبيبقو اوسخ من الوساخة

• أتفق
التفاعلات: الجنتل حوده
  • بيضحكني
التفاعلات: EL_BEBO و الجنتل حوده
كنت بجيب حاجات كهربا من العتبه
واحد كان بيعاكس ست لابسه عبايه
قالتلو جرا ايه يا خول دا انا احطك ف طيزى و اقول مشوفتكش

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: سحاقية وسخة و most.man

المواضيع المشابهة

عودة