NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

حنفي الونش

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير وكل عام وانتم بخير 🌹

كتير قابلت ناس من خلال جروبات الفيس بوك أو من خلال صفحات خاصة رجال وسيدات وبنات ، بحيث أننا كأعضاء الجروب بنتفق أننا نتقابل في مكان عام نتعرف علي بعض ونتقابل Face to Face ومن خلال صفحات المشاهير ونجوم المجتمع تقابلنا معهم في أماكن عامة وكنا بنتفق مين جاي ومين مش جاي كل واحد حسب ظروفه وبنعمل حساب العدد وبنجهز المكان علي حسب العدد ، وتحولت الصداقة الإفتراضية لصداقة حقيقية لدرجة إني سلفت أحدهم فلوس من خلال التحويل علي رقمه وردها بنفس الطريقة ...

ياترى ممكن ده يحصل هنا من خلال المنتدي ده بحيث أننا ممكن نتفق علي يوم وميعاد معين ونتقابل في مكان عام بنفس المعرفات الإفتراضية لو محدش حابب يعلن عن شخصيته الحقيقية ، ولا برضو الفكرة لها محاذيرها وتخوفاتها ؟!

منتظر آراءكم 🌹

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • حبيته
التفاعلات: عاشق متعة المرأه, AMGjr, Modymoony و 7 آخرين
عادي كدا يحصل هنا مقابلات وديه ولكن بصراحة نادره الحدوث .

لأن مواقع التواصل انت اوردي واخد فكرة والانطباع من البدايه.... تعارف ودي بدون افكار جنسيه من الأساس.

لكن هنا الوضع مختلف ... كل الي هنا ناشر غسيله الوسخ للجميع يبقى اوردي لو وافقت اني هقابل حد من هنا .

او انطباع عني هيكون جنسي بحت ... ومهما حاولت اني اجمل واحسن من صورتي هبقى رودي أو سعاد أو سعديه ... المومس من وجهه نظر الشخص الي وافقت علي مقابلته .

معني كدة اني رافضه عليا وعلى غيري بند المقابله ؟؟

لاء طبعا لاني لو وافقت في يوم اني اقابل حد من هنا هيكون تفكير الأول والأخير .... علاقه جنسيه سوري بدون ود أو صداقه صافيه ....

لاني وضحت الانطباعات من البدايه واضحه لبعضنا عن بعض 🫴🏻

• عجبني
  • أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: Tawel, عاشق متعة المرأه, asaad2024 و 12 آخرين
رمضان كريم اولا .

لأن مواقع التواصل انت اوردي واخد فكرة والانطباع من البدايه.... تعارف ودي بدون افكار جنسيه من الأساس.

لكن هنا الوضع مختلف ... كل الي هنا ناشر غسيله الوسخ للجميع يبقى اوردي لو وافقت اني هقابل حد من هنا .

او انطباع عني هيكون جنسي بحت ... ومهما حاولت اني اجمل واحسن من صورتي هبقى رودي أو سعاد أو سعديه ... المومس من وجهه نظر الشخص الي وافقت علي مقابلته .

لاء طبعا لاني لو وافقت في يوم اني اقابل حد من هنا هيكون تفكير الأول والأخير .... علاقه جنسيه سوري بدون ود أو صداقه صافيه ....

ماهو أنا مش بأتكلم علي مقابلات فردية ...

أنا بأتكلم عن مقابلة جماعية ( جروب ) ممكن نبقي 20-30-50 بحسب العدد اللي ممكن يبقي فاضي وعنده وقت ويحضر .

مسألة الأنطباع الجنسي دى مفروغ منها ، سواء تعارفنا هنا في موقع جنسي أو تعارفنا في صفحات فيس بوك عادية ، كل شخص عارف ومتخيل ان الشخص اللي ادامه لديه أسراره الجنسية حتي لو ميعرفش عنها حاجة ، ومش من حق حد أنه يفرض نفسه علي حد لمجرد أنه يعرف عنه أنه له علاقات جنسية !

لكن لو تقابلنا كمجموعة مش هيبقي فيه فرصة لحد أنه يفرض نفسه علي حد ، هتبقي قعدة هزار وفرفشة وضحك لكن هنقدر نكون إنطباعات شخصية وحقيقية عن بعض ، بعدها بقه اللي عاوزين يتعرفوا علي بعض بشكل شخصي هم احرار .

• عجبني
التفاعلات: عاشق متعة المرأه

كتير قابلت ناس من خلال جروبات الفيس بوك أو من خلال صفحات خاصة رجال وسيدات وبنات ، بحيث أننا كأعضاء الجروب بنتفق أننا نتقابل في مكان عام نتعرف علي بعض ونتقابل Face to Face ومن خلال صفحات المشاهير ونجوم المجتمع تقابلنا معهم في أماكن عامة وكنا بنتفق مين جاي ومين مش جاي كل واحد حسب ظروفه وبنعمل حساب العدد وبنجهز المكان علي حسب العدد ، وتحولت الصداقة الإفتراضية لصداقة حقيقية لدرجة إني سلفت أحدهم فلوس من خلال التحويل علي رقمه وردها بنفس الطريقة ...

ياترى ممكن ده يحصل هنا من خلال المنتدي ده بحيث أننا ممكن نتفق علي يوم وميعاد معين ونتقابل في مكان عام بنفس المعرفات الإفتراضية لو محدش حابب يعلن عن شخصيته الحقيقية ، ولا برضو الفكرة لها محاذيرها وتخوفاتها ؟!

منتظر آراءكم 🌹
ياريت

• عجبني

منتظر آراءكم 🌹
رجالة ممكن
ستات مظنش
و بص بصراحة في رأي الشخصي ان الصداقة الي هنا او في اي مكان تاني الاحسن تفضل زي ما هي دون تطور للعالم الخارجي

• عجبني
التفاعلات: عاشق متعة المرأه, mydoooo, حسام واحد بس و شخص آخر
مش ممكن ده يحصل على الاقل بالنسبة للستات او الرجالة اللي عندهم ميول غير سوية
والسبب الرئيسي انه لا يمكن ده يحصل هو ان نظرتنا هنا لبعض
جنسية بحت عكس اي مواقع تانية او سوشيال ميديا
اما الرجالة العاديين او سويين ممكن ده يحصل عادي واعتقد حصلت فعلا في نسوانجي القديم

• عجبني
التفاعلات: عاشق متعة المرأه، mydoooo و حسام واحد بس
رمضان كريم اولا .

علاقة الطرفين عارفين الغرض منها ومتفقين ع بنودها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
رجالة ممكن
ستات مظنش
و بص بصراحة في رأي الشخصي ان الصداقة الي هنا او في اي مكان تاني الاحسن تفضل زي ما هي دون تطور للعالم الخارجي

هي وجهات نظر طبعا ، لكن ولأن لي أكثر من تجربة ناجحة فأنا شايف أن الموضوع عادي ..

أن من مرتادي المنتديات الجنسية منذ زمن 😀 كان فيه زمان منتدي إسمه سكساوي من خلاله تعرفت علي واحد من أعز اصدقائى حاليا ، هو شخص سورى تعرفنا من خلال المنتدي وجاء في زيارة عمل لمصر وبلغني قبلها ونزل في أحد الفنادق بالقاهرة وقابلته في الفندق واخدته فسحته في خان الخليلي والهرم ونزلة السمان ورجعنا ع البيت عندي تناولنا وجبة الغداء ثم أوصلته للفندق ، وهي يعيش حاليا بألمانيا بعد أحداث الحرب في سوريا ولم ينقطع التواصل بيننا للان ، ويعرف كل شيء عن اولادى واعرف كل شيء عن أولاده وبنطمن علي بعض سواء من خلال الفيس بوك او الواتس !

كذلك تعرفت علي فتاة سورية والدها سوري ووالدتها إيطالية كانت لها تجارب جنسية يشيب لها الولدان مع سوريين وفرنسيبن في سوريا ، وكانت تحكي لى كل تجاربها واقدم لها النصح ، ثم تزوجت من شاب فلسطيني عايش في أوروبا بعد أن صارحته بكل شيء وأنجبت منه ، وزارت مصر هي وزوجها وطلبت مقابلتي وقابلتها هي وزوجها وإتفسحنا وإتغدينا مع بعض ، لكن للاسف إنقطع التواصل بيني وبينهم منذ فترة .

لذلك .. أنا ماشي بمبدأ ألا وهو ( من كان منكم بلا خطيئة ... ) وكل واحد علي رأسه بطحة ، ومحدش له حاجة عند التاني واللي يعرف أبويا يروح يقوله 😀

• عجبني
هي وجهات نظر طبعا ، لكن ولأن لي أكثر من تجربة ناجحة فأنا شايف أن الموضوع عادي ..

أن من مرتادي المنتديات الجنسية منذ زمن 😀 كان فيه زمان منتدي إسمه سكساوي من خلاله تعرفت علي واحد من أعز اصدقائى حاليا ، هو شخص سورى تعرفنا من خلال المنتدي وجاء في زيارة عمل لمصر وبلغني قبلها ونزل في أحد الفنادق بالقاهرة وقابلته في الفندق واخدته فسحته في خان الخليلي والهرم ونزلة السمان ورجعنا ع البيت عندي تناولنا وجبة الغداء ثم أوصلته للفندق ، وهي يعيش حاليا بألمانيا بعد أحداث الحرب في سوريا ولم ينقطع التواصل بيننا للان ، ويعرف كل شيء عن اولادى واعرف كل شيء عن أولاده وبنطمن علي بعض سواء من خلال الفيس بوك او الواتس !

كذلك تعرفت علي فتاة سورية والدها سوري ووالدتها إيطالية كانت لها تجارب جنسية يشيب لها الولدان مع سوريين وفرنسيبن في سوريا ، وكانت تحكي لى كل تجاربها واقدم لها النصح ، ثم تزوجت من شاب فلسطيني عايش في أوروبا بعد أن صارحته بكل شيء وأنجبت منه ، وزارت مصر هي وزوجها وطلبت مقابلتي وقابلتها هي وزوجها وإتفسحنا وإتغدينا مع بعض ، لكن للاسف إنقطع التواصل بيني وبينهم منذ فترة .

لذلك .. أنا ماشي بمبدأ ألا وهو ( من كان منكم بلا خطيئة ... ) وكل واحد علي رأسه بطحة ، ومحدش له حاجة عند التاني واللي يعرف أبويا يروح يقوله 😀
مفيش قاعدة عامة نقدر نمشيها علي الكل
التجربتين واحدة كانت مع راجل علشان كدة قولتلك الرجالة ممكن ليه لا
و الثانية كانت مع امرأة نقدر نوصفها انها open minded قليلا و بصراحة معندهاش شيء تخاف عليه
هل كل الناس كدة؟ بصراحة لا كل واحد مننا ليه ظروف حياتية و قواعد هو بيمشي عليها
الفكرة مش فكرة خطيئة بس لاكن فكرة ثقة ،مين تقدر تثق في راجل هنا لدرجة انها تاخد علاقتهم لي الواقع ( و انا مبقولش انه مستحيل لانه مش مستحيل بالعكس ممكن تحصل عادي و مش شرط خالص لي غرض جنسي )
اما بالنسبة لي فكرة المقابلة الجماعية
فا اغلب الناس هنا بتدخل علشان تلاقي متنفس ينفصلوا بيه عن الواقع سواء هيعبروا عن نفسهم يتكلموا يتناقشوا
فا ليه ممكن يسيبوا ده و يطلعوا للواقع تاني بي قيوده و النظرة المجتمعية الي الاغلب هربان منها ،هيرجعوا تاني لي نفس الي كانوا هربانين منهم و هيدوروا علي عالم افتراضي تاني و لفي بينا يا دنيا
الموضوع ليه جوانب كتير و كل واحد الموضوع هيشوفه من ناحية معينة لاكن مش بالضرورة ان كلام حد مننا يكون بينطبق علي الكل او انها قاعدة

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: عاشق متعة المرأه, mydoooo, حنفي الونش و شخص آخر
قابلت مرة حد من هنا وعادي مارسنا الجنس وكانت ليلة جميلة بصراحة واتكررت كتير لكن فيه حدودو حطناها للعلاقة ولكن اختارته بعناية

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: عاشق متعة المرأه، $.KHA LED.$ و حنفي الونش
الفكرة مش فكرة خطيئة بس لاكن فكرة ثقة ،مين تقدر تثق في راجل هنا لدرجة انها تاخد علاقتهم لي الواقع ( و انا مبقولش انه مستحيل لانه مش مستحيل بالعكس ممكن تحصل عادي و مش شرط خالص

متفق معاكي في معظم الكلام لكن حبيت ارد ع النقطة دى ..

مقابلة أي شخص مقابلة عادية في مكان عام لا تحتاج للثقة بقدر ما تحتاج للشغف ، إن الطرفين يكونوا شغوفين أنهم يتعرفوا علي بعض !

يعني مثلا أنا ممكن اكون متابعك في المنتدي واعجبتني آراءك وكونت إنطباع عن شخصيتك وصرت شغوفا للتعرف علي الشخصية دى عن قُرب ، بعد المقابلة الأولي ممكن يبقي فيه إرتياح متبادل فتتكرر المقابلة ، بعدها تتولد الثقة أو لأ ، لو محصلش أنه بقه فيه ثقة متبادلة فممكن ينقطع التواصل ويبقي يادار ما دخلك شر !

قابلت مرة حد من هنا وعادي مارسنا الجنس وكانت ليلة جميلة بصراحة واتكررت كتير لكن فيه حدودو حطناها للعلاقة ولكن اختارته بعناية

مش بأتكلم علي مقابلات جنسية يا مجيدة ، بأتكلم علي مقابلات عادية في أماكن عامة بشكل جماعي نتعرف من خلالها علي بعض ، التعارف والإستلطاف والثقة بين الأشخاص دى ممكن تيجي بعدين ، بحيث أن اللي ممكن يثقوا في بعض يقدروا يتبادلوا ارقام الهواتف ويتواصلوا بعد كده هم أحرار ، لكن كلامي عن تعارف طبيعي في أماكن عامة من خلال مقابلة جماعية .

مش بأتكلم علي مقابلات جنسية يا مجيدة ، بأتكلم علي مقابلات عادية في أماكن عامة بشكل جماعي نتعرف من خلالها علي بعض ، التعارف والإستلطاف والثقة بين الأشخاص دى ممكن تيجي بعدين ، بحيث أن اللي ممكن يثقوا في بعض يقدروا يتبادلوا ارقام الهواتف ويتواصلوا بعد كده هم أحرار ، لكن كلامي عن تعارف طبيعي في أماكن عامة من خلال مقابلة جماعية .
صعب يحصل من هنا دا

• عجبني
التفاعلات: حنفي الونش
وحياتك اول ما هتحددى هتلاقى جهة معينة هى اللى بتنظم الموضوع وكله هيتصور برضاه او من غير كفايه انهم عارفين الى بيهات هههههههههههه وسبيبنك تتسلى وخليه شبرا الخيمة اللى كانت فى تبادل الزوجات جات بنفس الطريقة خليكى فى المطبخ بتاعك وكفايه خيال

أنا بس عاوزك تفتح عينك كويس وأنت بتقرأ إسم العضو علشان تعرف تفرق بين الذكر والأنثي لأجل إختيار الصيغة المناسبة 😀

وبعدين إحنا مبنقولش هنتقابل علشان نتبادل الزوجات 😀 بنقول جلسة تعارف عادية في مكان عام زى مقهي في الحسين أو في إحدى دور القوات المسلحة علي سبيل المثال .

بص معتقدش ينفع الا في حالات نادره

• أتفق
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
متفق معاكي في معظم الكلام لكن حبيت ارد ع النقطة دى ..

مقابلة أي شخص مقابلة عادية في مكان عام لا تحتاج للثقة بقدر ما تحتاج للشغف ، إن الطرفين يكونوا شغوفين أنهم يتعرفوا علي بعض !

يعني مثلا أنا ممكن اكون متابعك في المنتدي واعجبتني آراءك وكونت إنطباع عن شخصيتك وصرت شغوفا للتعرف علي الشخصية دى عن قُرب ، بعد المقابلة الأولي ممكن يبقي فيه إرتياح متبادل فتتكرر المقابلة ، بعدها تتولد الثقة أو لأ ، لو محصلش أنه بقه فيه ثقة متبادلة فممكن ينقطع التواصل ويبقي يادار ما دخلك شر !
ياه لو الامور تكون بالبساطة ديه لاكن مازلت مختلفة معاك ،علي الاقل بالنسبة للبنت لازم يكون فيه ثقة و مش هينة و بردو هيفضل في نوع من انواع المخاطرة
للاسف يا استاذي مش كلنا نقدر ندفع ثمن الشغف ده
بالذات في مجتمعنا علي الاقل بالنسبة للبنات بي نسبة كبيرة حضرتك اسوء سيناريو ليك ان المقابلة متكونش لطيفة لاكن بالنسبة للبنت فا يا خطف يا اعتداء يا فضيحة🙅🏻‍♀️

• عجبني
  • أتفق
  • جامد
التفاعلات: عاشق متعة المرأه, Amir Fahmy, حنفي الونش و 2 آخرين
ياه لو الامور تكون بالبساطة ديه لاكن مازلت مختلفة معاك ،علي الاقل بالنسبة للبنت لازم يكون فيه ثقة و مش هينة و بردو هيفضل في نوع من انواع المخاطرة
للاسف يا استاذي مش كلنا نقدر ندفع ثمن الشغف ده
بالذات في مجتمعنا علي الاقل بالنسبة للبنات بي نسبة كبيرة حضرتك اسوء سيناريو ليك ان المقابلة متكونش لطيفة لاكن بالنسبة للبنت فا يا خطف يا اعتداء يا فضيحة🙅🏻‍♀️

معلش .. مش قادر أفهم إزاي هيبقي فيه خطف أو إعتداء أو فضيحة في مكان عام ؟

ياريت حضرتك توضحي أو تشرحي ماهو السيناريو اللي من خلاله ممكن يحصل خطف أو إعتداء .

معلش .. مش قادر أفهم إزاي هيبقي فيه خطف أو إعتداء أو فضيحة في مكان عام ؟

ياريت حضرتك توضحي أو تشرحي ماهو السيناريو اللي من خلاله ممكن يحصل خطف أو إعتداء .
لا ده اسوأ سيناريو لازم يبقي معانا في الحسبان🙂
و بعدين حضرتك مسمعتش عن بنات اتدبحت و اتخطفت و تم التحرش بيها في مكان عام عادي و قصاد الناس كلها
علشان احنا بنسمع كل يوم

• عجبني
لا ده اسوأ سيناريو لازم يبقي معانا في الحسبان🙂
و بعدين حضرتك مسمعتش عن بنات اتدبحت و اتخطفت و تم التحرش بيها في مكان عام عادي و قصاد الناس كلها
علشان احنا بنسمع كل يوم

سمعت ...لكن ده بيحصل لأسباب أخرى ، زى السرقة أو أسباب إنتقامية !
يعني مثلا .. سمعت عن اللي بينه وبين أخته مشاكل علي الميراث فأتفق مع صاحبه سائق تاكسي أنهم ياخدوها في التاكسي علي أنهم رايحين مشوار في منطقة مهجورة ومخطط ان صاحبه يعتدي عليها وينيكها وهو يصورها ويهددها بالفضيحة لو لم تتنازل عن ميراثها ، لولا أن البنت قاومت بشدة وصوتت والناس أتلمت وقبضوا عليهم !

فإذا كان ده بيحصل من اقرب الناس يبقي ثقة وأمان إيه بقه اللي ممكن الناس تبحث عنهم ؟ ولو الناس خافت بسبب عدم وجود الثقة والأمان فمحدش هيخرج من بيته !

• عجبني
سمعت ...لكن ده بيحصل لأسباب أخرى ، زى السرقة أو أسباب إنتقامية !
يعني مثلا .. سمعت عن اللي بينه وبين أخته مشاكل علي الميراث فأتفق مع صاحبه سائق تاكسي أنهم ياخدوها في التاكسي علي أنهم رايحين مشوار في منطقة مهجورة ومخطط ان صاحبه يعتدي عليها وينيكها وهو يصورها ويهددها بالفضيحة لو لم تتنازل عن ميراثها ، لولا أن البنت قاومت بشدة وصوتت والناس أتلمت وقبضوا عليهم !

فإذا كان ده بيحصل من اقرب الناس يبقي ثقة وأمان إيه بقه اللي ممكن الناس تبحث عنهم ؟ ولو الناس خافت بسبب عدم وجود الثقة والأمان فمحدش هيخرج من بيته !
شوف بعد الثقة بيحصل ده مبالك ده مفيش ثقة خالص

خلينا في بيوتنا احسن و علي الاقل انا هخليني 😁

• بيضحكني
التفاعلات: Cesar95 و حنفي الونش
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%