NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هيجان علي مراة صاحبي

A

Anonymous (5158)

ضيف
صاحبي من محافظة تانيه بيحكيلي عل حياته ومراته ف امور عاديه انا معرفش مراته و ومتعاملتش معاها . وبنحكي لبعض اننا ضعاف جنسيا بسبب الاكل والتلوث وكده . انا بفكر في مراته وبحب كلامه عنها. عاوز ناخد عل بعض اكتر وعاوزه يعرفني عليها بس مش عارف اعمل كده ازاي . . . انا بحس اني لما بزود ف الكلام شويه بيبعد وبيقلل كلام معايا عاوز اقرب منه جنسيا من غير ميصدني ومن غير منبعد عن بعض . اعمل كده ازاي ؟؟

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى، Syr 81 و samerdena
صاحبك ده مش هتلاقي منه كتير يسمع ضعفك من غير ما يعيرك و بحكيلك ضعفه اختار صاحبك و لا مراته في الأغلب هيصدك و يبعد

صاحبي من محافظة تانيه بيحكيلي عل حياته ومراته ف امور عاديه انا معرفش مراته و ومتعاملتش معاها . وبنحكي لبعض اننا ضعاف جنسيا بسبب الاكل والتلوث وكده . انا بفكر في مراته وبحب كلامه عنها. عاوز ناخد عل بعض اكتر وعاوزه يعرفني عليها بس مش عارف اعمل كده ازاي . . . انا بحس اني لما بزود ف الكلام شويه بيبعد وبيقلل كلام معايا عاوز اقرب منه جنسيا من غير ميصدني ومن غير منبعد عن بعض . اعمل كده ازاي ؟؟
كلامك ملخبط.. عينك على مرات صاحبك وفنفس الوقت بتحب انك تقرب منو جنسيا.. وهو بيبعد ويقلل معاك الكلام، مش مفهوم عاوز تقرب منو ازاي وليه، لو انت سالب خليك معاه وابعد عن مراتو،،، ولو عينك على مراتو اتصرف جدع وروح اتكلم معاها هي وسيب صاحبك وتحمل مسؤوليتك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو مفيش غير مرات صاحبك يسطى ما تشوفلك حد تانى يا رايق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%