NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

asdzaza

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اليوم جبت بسرعه اوي مكملتش 10دقايق يادوب طلعت فوقي حبه وهوب قلبتها تحتي بالرغم ان زبي كان واقف زي الحديد بس مستحملس في ايديها 10دقايق وجبهم ابن العرص.. ملحقتش اتبسط كنت هتجنن خصوصا انها مبتحبش تتني.. الي غايظني انه فضل واقف ابن الشرموطه طب جبتهم بسرعه لييه ليييه

اليوم جبت بسرعه اوي مكملتش 10دقايق يادوب طلعت فوقي حبه وهوب قلبتها تحتي بالرغم ان زبي كان واقف زي الحديد بس مستحملس في ايديها 10دقايق وجبهم ابن العرص.. ملحقتش اتبسط كنت هتجنن خصوصا انها مبتحبش تتني.. الي غايظني انه فضل واقف ابن الشرموطه طب جبتهم بسرعه لييه ليييه
عنده سرعة قذف ولازم يتعالج

• بيضحكني
التفاعلات: asdzaza
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: asdzaza
😂🤭 احم
حاول تطول شويه فالرومانسيه اللي بينكو وتحسس والحاجات دي ومتكنش متسرع وانت بتااااااااااا😅

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: AhlamDr و asdzaza
😂🤭 احم
حاول تطول شويه فالرومانسيه اللي بينكو وتحسس والحاجات دي ومتكنش متسرع وانت بتااااااااااا😅
ياا جمااعه كنت هيجاان مش اكتر احلفلكم دا انتوا متسترووش. وعموما انا حسست ولعبت طول اليوم هو بس من كتر التحسيس غالبا😁

• حبيته
التفاعلات: دلوعة نسوانجي
عادي يا معلم طالما دة مش الطبيعي كنت سخن ودخلت جولة تانية كنت هتظبط الكلام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%