NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا عمري ما جربت نيك الطيز قبل كده مقضيها سبعة ونص وساعات مع صحبتي نعمل لبعض العاده بوس احضان مش اكتر من كده وبسمع من ناس كتير أن نيك الطيز حلو تنصحوني اجرب ولا لا بس ياريت اللي يرد يكون عنده فكرة عن الموضوع مش بيهبد وخلاص
علي حسب في بنات بتحبيه و في بنات بتكرهو مش هاتعرفي غير لمل تجربي بس خلي التجربه فيها كل التسهيلات من oil , gel , cream و حد يكون حنين عشان مايوجعكيش اوي

انا عمري ما جربت نيك الطيز قبل كده مقضيها سبعة ونص وساعات مع صحبتي نعمل لبعض العاده بوس احضان مش اكتر من كده وبسمع من ناس كتير أن نيك الطيز حلو تنصحوني اجرب ولا لا بس ياريت اللي يرد يكون عنده فكرة عن الموضوع مش بيهبد وخلاص

إسألي الخولات هيفيدوكي أكتر ..

تلاقي الخول من دول عنده 50-60 سنة وبيتناك في طيزه .. ليه وإيه المتعة اللي في كده ؟

معرفش

لا مش صعب

ليا كراجل كان ممتع فشخ بس للست أكيد مش مريح بالذات في البداية
لو حابب تعمل حاجة مع صاحبتك في طيزها يبقي جهز kly gel أو أي مزلق كويس و هدي نفسك و اتعامل واحدة واحدة

هو هيوجعك ف الاول بعدها متعه بس حاسبي لانك لو اتفاحتي من طيزك زيها زي الادمان مش هتعرفي تبطلي نيك و هتبقي هايجه ع طول

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%