NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

loulou.

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا عمري ما جربت نيك الطيز قبل كده مقضيها سبعة ونص وساعات مع صحبتي نعمل لبعض العاده بوس احضان مش اكتر من كده وبسمع من ناس كتير أن نيك الطيز حلو تنصحوني اجرب ولا لا بس ياريت اللي يرد يكون عنده فكرة عن الموضوع مش بيهبد وخلاص

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • حبيته
التفاعلات: الفحل نياك كس وطيز كندة, سالب طري, aymen htm و 25 آخرين
انا عمري ما جربت نيك الطيز قبل كده مقضيها سبعة ونص وساعات مع صحبتي نعمل لبعض العاده بوس احضان مش اكتر من كده وبسمع من ناس كتير أن نيك الطيز حلو تنصحوني اجرب ولا لا بس ياريت اللي يرد يكون عنده فكرة عن الموضوع مش بيهبد وخلاص
من وجهة نظري انا مش حلو بس في متعه كتير من غير م تعملي من قدام او وراء بس اهم حاجه تلاقي حد بيعرف يطلع الشهوة ال جواكي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مفيش اجمل منه
متعة رهيبة

• عجبني
التفاعلات: muri_siuu
نيك الطيز اصعب حاجه ف العلاقه وامتع حاجه
بس هيحتاج منك لو حابه تجربيه انك تكوني مع واحد فنان وخبره وعارف يتعامل معاكي ازاي بناءً ع التجربه الجديده دي بينكم ونفس الوقت يكون فاهمك وعارفك ف العلاقه كويس اوي

• عجبني
التفاعلات: alperance، muri_siuu و اسير الظلمات.
لا متجربيش ومتحاوليش تجربي خالص

• عجبني
التفاعلات: The Sub, nader10, DarkHorse و 4 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: شوق وحب, نفسي انيك اختي في طيزها, nader10 و شخص آخر

اكيد البنات هنا هيفيدوا اكتر بس رأيي متجربيش متعتك هتكون قليله و مشاكل كتير و قرف على ما تتعودي عليه

• عجبني
التفاعلات: شوق وحب، nader10 و Sissy Adam
هو اصعب حاجه بس جربته مع مراتي بقت تعشقه

• عجبني
التفاعلات: nader10, alperance, الجنتل حوده و شخص آخر
هكلمك من كذه زاويه
١-من حيث الالم فهو مؤلم جدا وغالبا اول مره لو اللي معاكي اول مره ينيك طيز فانتي هتتعوري ووهيبقي جرح وممكن يحصله تلوث وتدخلي في مشكله.
٢- النيك في الطيز ممكن يسببلك امراض جنسيه انتي والراجل اللي معاكي وخصوصا لو هو مش لابس كوندوم.
٣- نيك الطيز بيسبب ضعف في عضله المستقيم مع الوقت وبالتالي ممكن تعمليها علي نفسك لانك مش قادره تمسكي نفسك + بيسبب البواسير
٤- من حيث المتعه فهو ممتع مع الوقت بعد ما تتألمي وطيزك تتفشخ هتبداي تحسي بالمتعه لما طيزك تتعود علي الزب.
٥- لو اتناكتي في طيزك احتمال متعرفيش تبطلي لانه ادمان وخصوصا ان الرجاله بتحب نيك الطيز ف لو حد عارف انك مفتوحه مش هيرحمك.
٦- لما تتجوزي في المستقبل خرمك هيبقي اوسع من الطبيعي ولو جوزك خبره هيعرف انك كنتي مفتوحه بسهوله جدا والموضوع هيسببلك مشكله.

وفي غيره كتير كلام ممكن نقوله ومش هنخلص
فالافضل ليكي بلاش بلاش بلاش وخليكي لما تتجوزي اتمتعي من كسك افضل مليون مره

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: The Sub, شوق وحب, مصطفى صاصا و 10 آخرين
انا نكت بنات من طيزهاا قبل كدا في الي بيحب الموضوع وبيبقا متعود عليه وفي الي بيبقا رفضه وخايف واول مره ممكن تبقاا ممتعه او ممكن تبقا كارثه وكمان لو اتجوزتي واحد خبره وله علاقات قبل كدا اول مايشوفك هيعرف حتا لو استخدمتي كريمات وكدا فابلاش احسن وفي طرق كتير جامده تخليكي تموتي من الشهوه من غير مايبان عليكي حاجه

• عجبني
التفاعلات: nader10، alperance و Sissy Adam
مقرف اوي وبلاش لانه يينقل امراض وممكن تتأذي بسببه

• عجبني
التفاعلات: Sissy Adam
تعالي بسرعه الى بتدورى عليه عندى

• عجبني
التفاعلات: nader10
من وجهة نظري انا مش حلو بس في متعه كتير من غير م تعملي من قدام او وراء بس اهم حاجه تلاقي حد بيعرف يطلع الشهوة ال جواكي
شكلك جربت قبل كدا

• عجبني
بلاش هتبهدلي نفسك متعه الكوس اجمل منها مفيش

• عجبني
دا اللي هو ازاي بقا

• عجبني
التفاعلات: adel adel
  • عجبني
التفاعلات: Queen nana
كفاية اللى بتعمليه
مش كل شئ هيبوظ منك كده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%