NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا عمري ما جربت نيك الطيز قبل كده مقضيها سبعة ونص وساعات مع صحبتي نعمل لبعض العاده بوس احضان مش اكتر من كده وبسمع من ناس كتير أن نيك الطيز حلو تنصحوني اجرب ولا لا بس ياريت اللي يرد يكون عنده فكرة عن الموضوع مش بيهبد وخلاص
شوفي اي راجل ها يقولك حلو طبعا وها يحاول يقنعك تجربي معاه
واي بنت ها تقولك مولم وابعدي عنه
والصراحة ده صح وده صح برضه المهم تجربي مع حد عاقل وفاهم وعارف ازاي يهيائك ويصبر جدا علشان تكون التجربه حلوه ليكي وممتعه وبدون الم

انا عمري ما جربت نيك الطيز قبل كده مقضيها سبعة ونص وساعات مع صحبتي نعمل لبعض العاده بوس احضان مش اكتر من كده وبسمع من ناس كتير أن نيك الطيز حلو تنصحوني اجرب ولا لا بس ياريت اللي يرد يكون عنده فكرة عن الموضوع مش بيهبد وخلاص
يا حبيبت قلبي الكس للولاده و الحلقه المتعه للبنات و الستات نيك الطيز

هو لذيذ ومتعة للطرفين بس مولم فى الاول شويا واذواق بس انصحك جربى
عجبك خلاص معجبكيش اديكى جربتى وخلاص

فى موضوع هنا بيتكلم عن نيك الطيز
بس من وجهة نظرى عيوبه ان بعد فترة هتزه عادى و هيكون عملك مشاكل ، بعيدا عن الامراض بس كمان ممكن تفقدى السيطرة عن منطقة الشرج و كمان المصريين مبيعرفوش ينيكوا فى الطيز و هتتأذى منهم دا شئ مؤكد
و حاجات كتير ف نصيحتى بلاش

بلاش القصه دي بتضعف عضلة الشرج مع الوقت

ده قرف وناقل للأمراض لأنه مش فطرى.
المنطقة المليئة بالفضلات والديدان مش بتاعت كده.

لكن الطفاسة والاسراف بيخلوا الناس تتجه اتجاهات غير سوية . ولو حد جرب السادية هيتعود عليها أو أى حاجة مش سوية.
مشاكل الايلاج فى الإست مش بس طبية لكن كمان نفسية واجتماعية.
هيكون على جوزك عبء كبير لأنه مش هيلاحق على منطقتين لإمتاعهم.
وهيكون عندك ندم أو قلق أو توتر بسبب ده
خلينا طبيعى أحسن.

انا نكت بنات من طيزهاا قبل كدا في الي بيحب الموضوع وبيبقا متعود عليه وفي الي بيبقا رفضه وخايف واول مره ممكن تبقاا ممتعه او ممكن تبقا كارثه وكمان لو اتجوزتي واحد خبره وله علاقات قبل كدا اول مايشوفك هيعرف حتا لو استخدمتي كريمات وكدا فابلاش احسن وفي طرق كتير جامده تخليكي تموتي من الشهوه من غير مايبان عليكي حاجه
البنات اللي نيكتهم في طيزهم دول واسفة لو سؤالي فيه نوع من القرف
كان بيطلع منهم وانت بتنيكهم ريحة وحشة؟
لو لا وتعرف ازاي النيك ميسببش ريحة قولي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هكلمك من كذه زاويه
١-من حيث الالم فهو مؤلم جدا وغالبا اول مره لو اللي معاكي اول مره ينيك طيز فانتي هتتعوري ووهيبقي جرح وممكن يحصله تلوث وتدخلي في مشكله.
٢- النيك في الطيز ممكن يسببلك امراض جنسيه انتي والراجل اللي معاكي وخصوصا لو هو مش لابس كوندوم.
٣- نيك الطيز بيسبب ضعف في عضله المستقيم مع الوقت وبالتالي ممكن تعمليها علي نفسك لانك مش قادره تمسكي نفسك + بيسبب البواسير
٤- من حيث المتعه فهو ممتع مع الوقت بعد ما تتألمي وطيزك تتفشخ هتبداي تحسي بالمتعه لما طيزك تتعود علي الزب.
٥- لو اتناكتي في طيزك احتمال متعرفيش تبطلي لانه ادمان وخصوصا ان الرجاله بتحب نيك الطيز ف لو حد عارف انك مفتوحه مش هيرحمك.
٦- لما تتجوزي في المستقبل خرمك هيبقي اوسع من الطبيعي ولو جوزك خبره هيعرف انك كنتي مفتوحه بسهوله جدا والموضوع هيسببلك مشكله.

وفي غيره كتير كلام ممكن نقوله ومش هنخلص
فالافضل ليكي بلاش بلاش بلاش وخليكي لما تتجوزي اتمتعي من كسك افضل مليون مره
كمان موضوع الخلفة بيجيب مشاكل
لان لو نزل لبن جوة طيزها
الجسم مش متعود على اللبن يجى في المكان ده
فالنسبة ليه كده جسم غريب
بيبدا الجسم يدافع عن نفسه ويعتبر اللبن فيرس
فبياخر الحمل كتير
ده كلام أطباء مش كلامى

نيك الطيز في خلاف كبير عليه ، بالنسبه للراجل ممتع جدا لأن المكان بيبقي ضيق وسخن ومفيش افضل من ده احساس بالنسبه للزوبر وشهوة الراجل ، بالنسبة للبنت او الست بيختلف من ست للتانيه والاختلاف هنا برضه بيبقي سبب رئيسي فيه الراجل الي معاها ، لأن اول نيكة هي الي بتحدد الموضوع هيبقي ممتع ولا مؤلم ، وع اساسه الست بتحدد هتكمل في الموضوع ولا تبطله ، ف لو ناويه تجربي يبقي محتاجه تجربيه مع حد خبره زيي كده يحببك ف نيك الطيز 😉💖

تعملي مع صحبتك وانا موجود

تعالي وجربي

انا بقالي سنين بنيك مراتي من طيزها متعة كبيرة لينا احنا الاتنين

مؤلم

• عجبني
التفاعلات: big-blackdick

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%