NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال هو موضوع م مهم بس ادخل قول رأيك

يا بنتى أسمعى منى غيرك مش لأقى 😩😭😭😭😭 و أصلأ لو الليزر مش بيجيب نتيجة حزام هيجيب ؟ مفيش غير بقا أنك تغيرى جلدك 🤪
كنت مع واحد صحبي قبل كدا واحمر بس دا من سنتين الفكره ف الشخص مش فيا خالص هو بيخاف عليا مشش بيحب كدا ومش بعوز أجبروا ع حاجه 🙂

• عجبني
التفاعلات: efas و fucker one
هل ضرب بالحزام شيء مهيج ولا انا البحس بكدا بس
ميولي مش سادي بس بحب جسمي يحمر بهيج ع شكلو......🫣👀👀❤️
فشخ 🥰

• حبيته
التفاعلات: jjojja
يابني البدله من بره شكل زمن جوه شكل تاني خالص منا بدخل عشان اشتري افتح اشوف الموديل الاقيه تل
شفتيها فين

كنت مع واحد صحبي قبل كدا واحمر بس دا من سنتين الفكره ف الشخص مش فيا خالص هو بيخاف عليا مشش بيحب كدا ومش بعوز أجبروا ع حاجه 🙂
فكرتينى بواحدة كانت معايا فى شغل زمان و جسمها كان جامد أوى و أبيض بس معملتش معاها حاجة لأن ملهاش فى السكس بس لما بفكر و بتخيل لو كانت معايا كنت هخاف من أنى أكون عنيف معاها حتى و أنا بحب العنف علشان جسمها كان صغير و أخاف عليها تتأذى من عنفى فأنا فاهمه أحساسه برغم اننا كنا عادى مش حب غرام يعنى فما بالك بقا باللى بيحبك 😉

• حبيته
فكرتينى بواحدة كانت معايا فى شغل زمان و جسمها كان جامد أوى و أبيض بس معملتش معاها حاجة لأن ملهاش فى السكس بس لما بفكر و بتخيل لو كانت معايا كنت هخاف من أنى أكون عنيف معاها حتى و أنا بحب العنف علشان جسمها كان صغير و أخاف عليها تتأذى من عنفى فأنا فاهمه أحساسه برغم اننا كنا عادى مش حب غرام يعنى فما بالك بقا باللى بيحبك 😉
كنت بحسب الاكونت بتاع واحده ست عشان الصوره
طب ولله كويس😅❤️ ادتني جرعه امل

• بيضحكني
التفاعلات: fucker one
كنت بحسب الاكونت بتاع واحده ست عشان الصوره
طب ولله كويس😅❤️ ادتني جرعه امل
😂 😂 كالعادة , قبل كده كان مكتوب ذكر و الناس كانت بتدخل فاكرانى بنت و شوفت كتير رسايل زى اللى بتجيلكم و دلوقتى بعد التغيير بتاع الادارة و أخفاء النوع الدنيا بقت أصعب :rolleyes:
الصور لحاجات اللى بحبها فى البنت أنا بحب البزاز و لو واحدة رجلها حلوة زى الصورة كده ( بتهيجنى عادى مش عبادة ) علشان كده حاطط الصورة دى و فى التوقيع البنت الرائعة دى ببزازها الرهيبة

• عجبني
التفاعلات: efas
😂 😂 كالعادة , قبل كده كان مكتوب ذكر و الناس كانت بتدخل فاكرانى بنت و شوفت كتير رسايل زى اللى بتجيلكم و دلوقتى بعد التغيير بتاع الادارة و أخفاء النوع الدنيا بقت أصعب :rolleyes:
الصور لحاجات اللى بحبها فى البنت أنا بحب البزاز و لو واحدة رجلها حلوة زى الصورة كده ( بتهيجنى عادى مش عبادة ) علشان كده حاطط الصورة دى و فى التوقيع البنت الرائعة دى ببزازها الرهيبة
ايون ايون عارف النوع دا خطيبي بيحبها بردو😅كنت استغرب بردو بس عادي خلاص اتعودت

• حبيته
التفاعلات: fucker one
طب حلو , مهم تكونى مهتمة بيها علشان بجد منها ممكن نهيج أوى و ممكن نتقفل أوى و كمان حاولى تعرفى لو فيه حاجات بيحبها معينة يعنى مثلا هل الشبك بيهيجه أكتر ؟ هل الشرابات النايلون بتهيجه أكتر ؟ طب الوان أيه فيهم ممكن يهيجه أكتر ؟ عايز أأقولك أن حتى لو المونكير ممكن يفرق فى درجة الهيجان يعنى مثلا أنتى قولتى أن جسمك أبيض أوى فممكن مثلا المونكير الاحمر و الاسود و الموف هيكونوا حلوين أوى و الاحمر بالذات يهيج جدا و لو على شراب نايلون أبيض أو بنى بيبقوا حلوين :love::love::love: و المونكير الاسود مع النايلون الابيض و المونكير الابيض مع النايلون الاسود

كمان لو مش بتعملى له footjob أعملى هيولع

على حسب شخصيتك ... يعنى انت لو ست متسلطه وشخصيتك قوية .... اكيد تحبى ان حد يخليك تحته و تحسى بأنه مسيطر عليك بطريقة كويسة طبعا مش سادية
و واضح انك ست جميله
وصغيره وذكيه
وواضح ان فى رجاله حابه تشترى خاطرك باى ثمن

كل واحد له اللى يحبه

• عجبني
بصى انا مش بحب العنف الضرب اى كان انا اكتر حاجه بحبها رومنسيه مع شويه عنف بسيطه كدا لزوم المتعه
بس اخر حاجه خالى بالك من نفسك لان انت كدا فى خطى طريق الساديه ودا انا مش حابه فيكى الصراحه

• عجبني
اه نفسي اشتري بدله الجلد اوي ومش بلاقيها 😂فكرتني صح😂😂😂
شوفتى انتى هتبقى ساديه يا به انتى 😂😂😂

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فشيخ وخاصتا لو بالعاب جنسيه مش حزام الفكره ف المتعه ومدي هيجانك بس الموضوع فشيخ

• حبيته
مهو لو الايد جامده لكن الحزام احلا
ليه ياواليه الحزام وبعدين خدى هنا انتى مش بتقولى مخطوبه بس واللى بينكو تقفيش يابت انتى بتخدعينى 😂😂

انا بحب العنف لكن موصلتش للحزام دي صعبة وتوجع لكن الاسبانكات احلي الصراحة
مفيش احسن من الاسبنكات اللى بالايد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%