NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فحل صغير هايج 🥵😈

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
هو من العادي ي جماعه أن الواحد يكون محدش بيحبوا عوالرفم أن هو بيحب كل الناس و بيتمني ليهم الخير .. أو مثلا بيحب و بيدخل ف اكتر من علاقة و هو الي بيتخزوق ف الاخر حت لو كان بيحب بجد. .. طاب هو بردك من العادي أن الشخص يكون هايج و حيحان ع اي حد و الحاجه بتدخل دماغوا مش بتخرج غير لمه يعملها .. يعني مثلا ابطل ضرب عشرة مش لاقي اي حل .. وبقول لازم أن انيك .. طاب هو عادي الشخص يكون جواه كويس بس ف حاجه مخليها مش كويس .. طاب هو عادي الشخص يكون ديما هايج و حيحان جنسيا و مدمن سكس ونيك و هايج ع الكل بس من جواه كويس بس مش عارف يتخلص من السلبيات ال عنده ..🙂 انا تعبت .. ومش قادر

هو من العادي ي جماعه أن الواحد يكون محدش بيحبوا عوالرفم أن هو بيحب كل الناس و بيتمني ليهم الخير .. أو مثلا بيحب و بيدخل ف اكتر من علاقة و هو الي بيتخزوق ف الاخر حت لو كان بيحب بجد. .. طاب هو بردك من العادي أن الشخص يكون هايج و حيحان ع اي حد و الحاجه بتدخل دماغوا مش بتخرج غير لمه يعملها .. يعني مثلا ابطل ضرب عشرة مش لاقي اي حل .. وبقول لازم أن انيك .. طاب هو عادي الشخص يكون جواه كويس بس ف حاجه مخليها مش كويس .. طاب هو عادي الشخص يكون ديما هايج و حيحان جنسيا و مدمن سكس ونيك و هايج ع الكل بس من جواه كويس بس مش عارف يتخلص من السلبيات ال عنده ..🙂 انا تعبت .. ومش قادر
من المهم أن تفهم أن الأشخاص مختلفون ولديهم أنماط حياة وطرق تفكير مختلفة. ولكن في الوقت نفسه ، من المهم أن تتذكر أن بعض السلوكيات قد تكون مؤذية للغير وللفرد نفسه.

على سبيل المثال، فيما يتعلق بالعلاقات العاطفية، فمن الضروري أن يكون هناك احترام وتفاهم بين الشريكين. وإذا كان الشخص يدخل في علاقات متعددة دون الالتزام بأي منها، فقد يؤدي ذلك إلى إيلام الآخرين وتدمير الثقة والعلاقات.

بالنسبة للرغبة الجنسية، فإنها طبيعية وشائعة في الكثير من البشر. ولكن يجب أن يكون الشخص على دراية بالآثار السلبية لتلك الرغبات إذا كانت تؤدي إلى سلوكيات غير ملائمة أو تؤذي الآخرين.

المهم هو أن يتم التعامل مع السلوكيات السلبية بشكل صحيح، والبحث عن الطرق الصحيحة لتحسين الصحة النفسية والعاطفية. وإذا كان الشخص يشعر بالتعب والعجز عن التعامل مع تلك السلوكيات، فقد يكون من الجيد البحث عن المساعدة من الأصدقاء المقربين أو الاستشارة مع مستشار نفسي محترف.

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%