NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال هو لو بزازى لسه صغيره لسه وعوزه اطول حلماتى وامصها زى البنات الكبار اعمل اى مش طيلاهااا ومن غير هزار

بصى بحبيبتى ممكن تبقا سنك لسة صغير
او لو مش صغيرة ف دول حجمهم الطبيعى
لو مش جاية سكة انك تقفشى و تقربيهم لبقك حطى من ريقك على الحلمة و ادعكى هتحسى احساس شبهه و ممكن بعدها تلحسى صوابعك
انا قايل كده من اسبوعين جدتي ايه انتي بقي يا ندود 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: ندى هانى
هو لو بزازى لسه صغيره لسه وعوزه اطول حلماتى وامصها زى البنات الكبار اعمل اى مش طيلاهااا ومن غير هزار 😔
تعاليلي خاص وي اقولك افضل طريقة

• عجبني
التفاعلات: zozoamr
مفيش الكلام دا

27 سنه و اتجوزت و اتطلقت و لسه بحلم باليوم اللى امسك فيه الحلمه فى بوقى
قبل الطلاق احلا و لا بعده

عوزه طريقه اوصل للحلمه لسه حستنه يكبر نفسي اجرب 😔
متتعبيش نغسك مفيش كفايه تلعبي فيهم و تقفشيهم

ردي خاص عايز اعرف حلي في الحوار الي قبل كده جاب نتيجه ولا لا
و نشوف حل لي ده

هو لو بزازى لسه صغيره لسه وعوزه اطول حلماتى وامصها زى البنات الكبار اعمل اى مش طيلاهااا ومن غير هزار 😔
تعالي وانا امصهملك وامص شفايف كسك

ولله يختي نفس الحال بس مالبيد حيله جربت وصفات ياما فشخ القال زيت الحلبه وتدعكي وافكربهم والقالي وصفات واشتريت وحجات ياما بس هو الحل ف ايد الراجل كل ميفعص اكتر كل ميكبرو ع رأي تيته كل مقول عاوزه اعمل عمليه نفخ تقولي هو هيعصر عصرتين هيكبرو😂😂😂😂

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: Zopre, هدهوود, نفرتيتي اللبوة و 2 آخرين
اللعبي فيهم كتير

ولله يختي نفس الحال بس مالبيد حيله جربت وصفات ياما فشخ القال زيت الحلبه وتدعكي وافكربهم والقالي وصفات واشتريت وحجات ياما بس هو الحل ف ايد الراجل كل ميفعص اكتر كل ميكبرو ع رأي تيته كل مقول عاوزه اعمل عمليه نفخ تقولي هو هيعصر عصرتين هيكبرو😂😂😂😂
تيته خبره🤣

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة و jjojja
  • بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena
العيله كلها وحياتك ،😅😅
انا عرفت جايبه خبرتك منين🤣
احنا لازم نشوف حوار العزومة دى بقي😂

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja
  • بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena
احى انا امصهملك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو فعلًا الحل في ايدينا😂😂 كنت اعرف بنت فرنساوي ولما سيبتها كانت كيرفي بغباء😂😝

تعالي هقولك بجد تعملي اية

بصى بحبيبتى ممكن تبقا سنك لسة صغير
او لو مش صغيرة ف دول حجمهم الطبيعى
لو مش جاية سكة انك تقفشى و تقربيهم لبقك حطى من ريقك على الحلمة و ادعكى هتحسى احساس شبهه و ممكن بعدها تلحسى صوابعك
عايز بنت تديثني علي امي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%