NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش هو في ناس جادة تبادل زوجات في القاهرة تحت ال ٣٠ سنة؟

من ناحية فيه هو فيه اللي عرفتهم كانو ف بداية التلاتين كان الزوج ٣٦ والزوجه ٣٣ سنه بس دول كانو محناجين فلوس

انا حابب يكون فيه صداقه بينا من غير علاقه بس اللي هو احنا عارفين بعض عن طريق نسوانجي بمعني اصدقاء بلاحدود زالجنس دا لو ارتحنا ف صداقتنا مع بعض
انا ٢٨ سنه طبيب بشري

• عجبني
التفاعلات: ادم ٣٤٥٢
انا سنجل و ممكن نتعرف شات بس لو حابب عادي

انا وحبيبتي بندور على زوجين فالقاهرة ويكونوا اصغر من ٣٠ سنة تفتكروا هنلاقي ولا مفيش حد جاد وكله عاوز خيالات بس او معندوش الجرأة يقول لمراته؟
بعتلك برايفت

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Zebymangaxo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلمني خاص نشوف الدنياا كدا

• عجبني
التفاعلات: شخص حيران
معنديش جراءه

• محزن
اعرف اكتر من كابل بحكم شغلى ف المساج وكلهم ناس ولاد ناس اوى لكن بيحبو يعيشو المتعه بعيد عن حياتهم العاديه
لو جاد فعلا ابعتلى مواصفات وممكن اعرض عليهم واوصلكم ببعض

• عجبني
احنا زوجين متحررين من القاهرة ٢٩ و ٢٨
اللي نفس العمر و متحرر فعلا مش كلام وخلاص
ده الكيك holablack666
ايه رأيك لو تجربو جلسه مساج ليك والمدام تنسيكي التعب والملل وتغير الروتين الزوجى وتجدد الحياه والاثارة بينكم
هتكون جلسه مريحه ومثيره اووووى

انا وحبيبتي بندور على زوجين فالقاهرة ويكونوا اصغر من ٣٠ سنة تفتكروا هنلاقي ولا مفيش حد جاد وكله عاوز خيالات بس او معندوش الجرأة يقول لمراته؟
ينفع سنجل بيدور على علاقة صداقة و احترام متبادل و متعة مع الاستمرارية و الاهم اى بدور على السرية و الامان

احنا موجودين بس ٤٥ سنه

• عجبني
التفاعلات: Zebymangaxo و خالد اخصائي مساج٢
احنا موجودين بس ٤٥ سنه
ايه رأيك تجربو جلسه مساج لتغير المود كسر الملل والروتين الممل وتجديد الحياه بينكم

لو محتاجين سنحل انا 30 سنه ومهندس وعندى مكان كمان

احنا موجودين وبالاثبات لو انت جاد

هتلاقي لو انتا جاد

انا سنجل وعايز علاقة صداقه او اي حاجه تحبها ب احترام عادي من الجيزه

تعالى عندى ف المركز ولو انت جاد هتلاقى ناس كتير زيك محترمين جدا ونفسها يعيشون الاثارة والتغير والجنان

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%