NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش هو في رجاله ممكن تكتفي بست واحدة

هو فيه رجاله تقدر تكتفي بست واحدة سواء في العلاقه الجنسيه او انك تعرف ست علي مراتك تتقبلوا وكدة واللي مش متجوز يقول رأيه في الموضوع ايه بردو
طبعا ....
وقت ما يكتفي الشخص بشخص واحد هون بيتحول لحيوان غرائزي ...
أما الانسان الطبيعي بيقدر يلتزم مع شخص واحد

• عجبني
التفاعلات: joooy
هو فيه رجاله تقدر تكتفي بست واحدة سواء في العلاقه الجنسيه او انك تعرف ست علي مراتك تتقبلوا وكدة واللي مش متجوز يقول رأيه في الموضوع ايه بردو
كنت متجوز ومع أن العلاقة الزوجيه مكنتش اد كدا بس كنت مكتفي بيها وحاليا لو قابلت واحده ودمغنا شبه بعض ومنوافقين في كل حاجه هكتفي بيها بس

• حبيته
اضن الجواب عند الست

كنت متجوز ومع أن العلاقة الزوجيه مكنتش اد كدا بس كنت مكتفي بيها وحاليا لو قابلت واحده ودمغنا شبه بعض ومنوافقين في كل حاجه هكتفي بيها بس
تحياتي ليك

• حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
  • حبيته
ب النسبة لي الي مش مكتفي ب واحده وهي تحت طاعته يبقي مريض الا ف حالة اني حسيت اني محتاج اكتر وقادر اكفي الاتنين بنفس العطاء يبقي فل غير كدة نقص وكلل واحد بيحاول يكمل نقصة
للاسف كلنا مش بنكتفي بواحده لأن في حجات مش بتلاقيها بتضطر تدور عليها في حد تاني

شي طبيعي هيكون ف اختلاف

• عجبني
التفاعلات: benoa
عن نفسي اقدر اكتفي بست واحدة حتى لو معندهاش كس خالص بس تكون ست حقيقية وعقلها رائع ، التجربة العملية بقى مقابلتش الست دى فى حياتى غير مرتين فى ظروف غير مناسبة

• أتفق
التفاعلات: مهند بو
عن نفسي اقدر اكتفي بست واحدة حتى لو معندهاش كس خالص بس تكون ست حقيقية وعقلها رائع ، التجربة العملية بقى مقابلتش الست دى فى حياتى غير مرتين فى ظروف غير مناسبة
ازاي من غير كس خالص الو

طب ما كان ممكن اوفر علي نفسي من الاول ومتجوزهاش بدل ما اروح واخونها او حتي اتجوز عليها واحدة تانيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

من خبرة حياتي وبعد 38 سنه نيك اقدر اقولك افضل شيء لصحتك الجنسية والنفسية تتزوج 2​

بص هو الطبيعى اه
بس مبيحصلش 😂😂

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
اكيد فيه بس بيبقى غصب عنهم 😄😄

بس اعتقد عادي اكتفي بواحدة

ده ممكن صحيح بس انت كده هتعطل لما تكون هي عطلانه وبكده العده تتعود علي الكسل​

انا من وجهة نظري بشوف الرجاله الي بتعرف ستات غير زوجتو ده انسان عندو نقص

بص يا معلم هي معادله الراجل لو لقي الي محتاجه في الست الي معاه و تكون فاهمه دماغه و متطلباته عمره ما هيبص لغيرها علشان هو اصلا شبعان عامله زي ما تكون واكل و شبعان و مافيش نفس لاكل تاني لو محطوط ادامك احلي أنواع الاكل عمرك ما ها تمد ايدك عليه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%