NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش هو في رجاله ممكن تكتفي بست واحدة

joooy

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو فيه رجاله تقدر تكتفي بست واحدة سواء في العلاقه الجنسيه او انك تعرف ست علي مراتك تتقبلوا وكدة واللي مش متجوز يقول رأيه في الموضوع ايه بردو

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ابن المنيا, عشيق مرات جدى, hani1 و 10 آخرين
هو فيه رجاله تقدر تكتفي بست واحدة سواء في العلاقه الجنسيه او انك تعرف ست علي مراتك تتقبلوا وكدة واللي مش متجوز يقول رأيه في الموضوع ايه بردو
من حيث القدرة ...طبعا يقدر يكتفي بست واحدة و دا الصح و الطبيعي من حيث الاخلاق و عدم الخيانة .
لكن بعد فترة لايوجد ملل و زهق و الموزز كترت في اغرائات كتير 😁😂
و كمان ماتنساش أن الإنسان مخلوق ل تعدد و دي طبيعته عكس الست ..ف اللي بيكتفي بواحدة أما بتكون عزيزة جدا عليه أما مافيش فرصة للخيانه .
على فكرة الراجل كفائته بتزيد لما يكون اكتر من واحدة معاة .
و دا رائي أنا ...و ممكن يكون مش صح .

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الرعد الشديد، doctor_massage و drsniper666
من حيث القدرة ...طبعا يقدر يكتفي بست واحدة و دا الصح و الطبيعي من حيث الاخلاق و عدم الخيانة .
لكن بعد فترة لايوجد ملل و زهق و الموزز كترت في اغرائات كتير 😁😂
و كمان ماتنساش أن الإنسان مخلوق ل تعدد و دي طبيعته عكس الست ..ف اللي بيكتفي بواحدة أما بتكون عزيزة جدا عليه أما مافيش فرصة للخيانه .
على فكرة الراجل كفائته بتزيد لما يكون اكتر من واحدة معاة .
و دا رائي أنا ...و ممكن يكون مش صح .
بص هو ايه اغرائات كتير اكيد بس لو انت بتحب مراتك اوي مش هتقدر تخونها

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage و drsniper666
الموضوع ده مبني علي الحب انك لما تكون متجوز انسانه بتعشقها عمرك ما هتمل من جمالها ولا من وجودها جمبك فا طبيعي هتكتفي بيها علشان مش هيبقي ناقصك حاجه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: doctor_massage و drsniper666
دا بيعتمد علي الست مش الراجل

• عجبني
التفاعلات: sexypump
يمكن ..بس الحب غير الشهوة غير الاحترام غير قوتك الجنسية و رغباتك
غير طبيعتك كبشر لو انت معاك شقرة عينك هتزوغ على السمرا و العكس .لو معاك رفيعة هتزوغ على المربربة .
انت كام سنة و هل مرتبط ؟؟
بص هو ايه اغرائات كتير اكيد بس لو انت بتحب مراتك اوي مش هتقدر تخونها

ايوا انا هكتفى بشخصيه واحده انما المتجوزين لازم ما يخونوش لان خيانتهم جريمه

• حبيته
التفاعلات: joooy
دا بيعتمد علي الست مش الراجل
تحياتي
هو دا الكلام ...الست اللي بتكون فاهمة طبيعة الراجل هي دي اللي بتقدر تحافظ عليه 👍👍
متغيرة ..تقدر تخلية مايزهقش..مهتمة ..صاحبته و حبيبته و صديقته من الاخر روقة 😁

• أتفق
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
  • أتفق
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
تحياتي
هو دا الكلام ...الست اللي بتكون فاهمة طبيعة الراجل هي دي اللي بتقدر تحافظ عليه 👍👍
متغيرة ..تقدر تخلية مايزهقش..مهتمة ..صاحبته و حبيبته و صديقته من الاخر روقة 😁
اكيد يا صديقي

الموضوع ده مبني علي الحب انك لما تكون متجوز انسانه بتعشقها عمرك ما هتمل من جمالها ولا من وجودها جمبك فا طبيعي هتكتفي بيها علشان مش هيبقي ناقصك حاجه
وحتي لو مش بحبها حتة الخيانه دي بتبقي عيب في حقي دة انا شايفها كدة

ما هو اكيد لازم كل واحد يأدي دوره صح
الاكتفاء معناه حجات كتيره
انها تكون له كل ستات الارض في عينه

يمكن ..بس الحب غير الشهوة غير الاحترام غير قوتك الجنسية و رغباتك
غير طبيعتك كبشر لو انت معاك شقرة عينك هتزوغ على السمرا و العكس .لو معاك رفيعة هتزوغ على المربربة .
انت كام سنة و هل مرتبط ؟؟
لا مش مرتبط

أنا مش متجوز وبالنسبه إلي إذا الست كفتني بكل احتياجاتي ف ما في داعي للخيانه

• عجبني
التفاعلات: sexypump
الخيانه مزمومه في كل اشكالها

ما سبب الخيانه اصلا جواز الصالاونات الي هو بيبقي مبسوط لانه لسه عارفها لكن مع الوقت بيمل وبيخونها وفي كل الحلات اي واحد يخون النعمه الي معاه ده خنزير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا في فترة اتجوزت علي مراتي واعتبرها خيانة طبعا وكانت هيصة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%