NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شهم وراجل مبتغيرش

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الوفاء كلمة كبيرة وصعبة وطريقها صعب مليء بالاغراءات والافتراءات وشهوات نفس وضعف إرادة وضغوط من ناس تغير من وفاءك لقيمك وحبك ووعدك طريق مليء بشذاذ الآفاق الحاسدين للكلمة دي فيزينو للوفي طريق الحنث يترصدو. اهم نقطة ضعف للوفي و يضهرو نفسهم هم الاخيار والراقيين هم لحاسين بألم الوفي لتعرض لحالة ركود أو حالة فتور أو حالة يأس بسبب ضروف اجتماعية أو ببعد مكان الحبيب تلاقيه تايه مضطرب .هنا يبرز اكبر سلاح لشذاذ الأفاق دي فرصتهم .يتقربو من الوفي بطريقة ماكرة مكر الثعالب مع الفريسه كل شاذ منهم يأتي بصفة دة بصفة شاعر ودة بصفة دكتور ودة بصفة الرجولة كلها مجموعة فيه.
وتلاقي الوفي مسكين كلمة من دة وكلمة من دة يضعف ونفسيته تنهار مع بعد الحبيب لملوش سبيل لرجوع .من كثر زن شذاذ الآفاق عليه .وتبدء مرحلة الافتراس الافتراس مش جسدي بس بل افتراس معنوي وعاطفي
ويبدء السور بين الوفي والحبيب يعلا لفوق ويزداد سمكه بفعل الناس دول
ينقص الوفاء على مراحل
كل اسوار الوفاء تنهار سور بعد سور
ما كان محرم أصبح مباح
شذاذ الآفاق : مالك تعالي فضفضي
الوفية :مقدرش حرمت الكلام الا مع حبيبي
يمر زمن
شذاذ الآفاق : وهي انتي تفضلي راكنه لهمومك تعالي نساعدك نتكلم في اي حاجه
الوفية تفكر: ممكن لنا اتكلم في أي حاجه غير كلام يزعزع وفاءي
شذاذ الآفاق: يتكلمو بمكر ازيك عامله ايه والجو....وايه رأيك لو .... انا فالشغل ومعايا وحدة.اه انتي راقية ومشاعرك حساسه ورقيقة اخر حاجه .
الوفية : تردد وخوف وصراع نفسي .افتكرت وبكت ودموعها على خدها
شذاذ الآفاق :ايه مالك اكيد افتكرتي الحبيب انا برضو.....ويبدء في يرد قصة خياليه اقرب لوضعها عشان يبين نفسه هو برضو وفي لحب كان وهنا الضربة القاضية.يلى نداوي جراح بعض.
ومع مكر شذاذ الآفاق الدكتور والشاعر والمهندس والراجل الاوي لكله رجوله
يتهد اخر سور هو سور العفة ماكان مستحيلا لغيرك أصبح مباح للكل
بعد اقتحام وتهديم سور العفة من طرف شذاذ الآفاق خلصت المهمة مهمة وأد اي خير قتل اي وفي حسد من عند أنفسهم ضباع اكلي الجيفة.وامام الناس راقيين وكلامهم كلام حلو عسل ممزوج بسم زعاف .

هو لسه في وفاء

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: mondy_2 و helal32
اكيد طبعا الوفاء موجود عند بعض الناس
الناس اللي عارفة الاصول الناس المتربية

• عجبني
التفاعلات: محترف اربعينى
اكيد طبعا الوفاء موجود عند بعض الناس
الناس اللي عارفة الاصول الناس المتربية
صدقني يا محترف الزمان اتغير
الجانب لتقول وفي وتلاقيه متعلم ومثقف وابن ناس وابن عيلة وعيلة محافظة
بالرغم اصل أصل ولو ألمت به الخطوب ميتنكرش لأصله
بس دة زمان الواطي طلع وقيمته طلعت فزمن الانحطاط
والشريف الطاهر يتهم باقبح الصفات
زمن الكاذب والمنافق ومستغل ضعف الناس يسمى راقي بمفهوم الزمن الأغبر
والوفي الثابت ينعت بأقبح الصفات

• عجبني
صدقني يا محترف الزمان اتغير
الجانب لتقول وفي وتلاقيه متعلم ومثقف وابن ناس وابن عيلة وعيلة محافظة
بالرغم اصل أصل ولو ألمت به الخطوب ميتنكرش لأصله
بس دة زمان الواطي طلع وقيمته طلعت فزمن الانحطاط
والشريف الطاهر يتهم باقبح الصفات
زمن الكاذب والمنافق ومستغل ضعف الناس يسمى راقي بمفهوم الزمن الأغبر
والوفي الثابت ينعت بأقبح الصفات
الاهم يا عزيزي الاختيار

• عجبني
صدقت الأهم الأختيار
بس إحنا بشر نخطىء ونصيب
بس الأختيار بالعقل افضل وانجح من الاختيار بالقلب لأن اختيار القلب يعمي البصيرة أحياناً
ودايما بقول لازم الاختيار بالعقل اولا

اكيد طبعا موجود بش زى كا هتقابل ناس كده اكيد فى العكس

الوفاء كلمة كبيرة وصعبة وطريقها صعب مليء بالاغراءات والافتراءات وشهوات نفس وضعف إرادة وضغوط من ناس تغير من وفاءك لقيمك وحبك ووعدك طريق مليء بشذاذ الآفاق الحاسدين للكلمة دي فيزينو للوفي طريق الحنث يترصدو. اهم نقطة ضعف للوفي و يضهرو نفسهم هم الاخيار والراقيين هم لحاسين بألم الوفي لتعرض لحالة ركود أو حالة فتور أو حالة يأس بسبب ضروف اجتماعية أو ببعد مكان الحبيب تلاقيه تايه مضطرب .هنا يبرز اكبر سلاح لشذاذ الأفاق دي فرصتهم .يتقربو من الوفي بطريقة ماكرة مكر الثعالب مع الفريسه كل شاذ منهم يأتي بصفة دة بصفة شاعر ودة بصفة دكتور ودة بصفة الرجولة كلها مجموعة فيه.
وتلاقي الوفي مسكين كلمة من دة وكلمة من دة يضعف ونفسيته تنهار مع بعد الحبيب لملوش سبيل لرجوع .من كثر زن شذاذ الآفاق عليه .وتبدء مرحلة الافتراس الافتراس مش جسدي بس بل افتراس معنوي وعاطفي
ينقص الوفاء على مراحل
ما كان محرم أصبح مباح
يمر زمن
شذاذ الآفاق: يتكلمو بمكر ازيك عامله ايه والجو....وايه رأيك لو .... انا فالشغل ومعايا وحدة.اه انتي راقية ومشاعرك حساسه ورقيقة اخر حاجه .
شذاذ الآفاق :ايه مالك اكيد افتكرتي الحبيب انا برضو.....ويبدء في يرد قصة خياليه اقرب لوضعها عشان يبين نفسه هو برضو وفي لحب كان وهنا الضربة القاضية.يلى نداوي جراح بعض.
بعد اقتحام وتهديم سور العفة من طرف شذاذ الآفاق خلصت المهمة مهمة وأد اي خير قتل اي وفي حسد من عند أنفسهم ضباع اكلي الجيفة.وامام الناس راقيين وكلامهم كلام حلو عسل ممزوج بسم زعاف .

هو لسه في وفاء
الشخص وهو بيدور ع الوفاء زي الي بيدور ع ابره ف قش مش ظاهره وصعب توصلها بس الابره موجوده
وهكذا الوفاء موجود بس قل الأوفياء

• عجبني
التفاعلات: شهم وراجل مبتغيرش
اسمح لي يعني انت بتحكي من وجهة نظرك كل حكاياتك مس جايز الطرف الآخر له أسبابه جايز مظلومة جايز والف جايز ولما تحب تفهم ست اسال عنها ست ... دي نصيحة

اسمح لي يعني انت بتحكي من وجهة نظرك كل حكاياتك مس جايز الطرف الآخر له أسبابه جايز مظلومة جايز والف جايز ولما تحب تفهم ست اسال عنها ست ... دي نصيحة
نصحوني النصيحة دي ومفيش ست كلمتها الا واقتنعت مهما كانت الضروف لو تعلمي الخبايا مكانش ردك يكون كدة.
طرف آخر لو غاب أو مات أو جن لقلنا أو التمسنا عذر.
يا هاجر انتي بتتكلمي عشان انثى وممكن احساس الانثى فيه من الرقه ما يعمي البصيرة.ارتاحي احنا مش ضلمة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نصحوني النصيحة دي ومفيش ست كلمتها الا واقتنعت مهما كانت الضروف لو تعلمي الخبايا مكانش ردك يكون كدة.
طرف آخر لو غاب أو مات أو جن لقلنا أو التمسنا عذر.
يا هاجر انتي بتتكلمي عشان انثى وممكن احساس الانثى فيه من الرقه ما يعمي البصيرة.ارتاحي احنا مش ضلمة
يعني أنت عاوزها كانت تموت أو تتجنن بس ما تبعدش كالعادة قمة الأنانية . اعتقد ده السبب اللي خلاها بعدت تحت أي ظرف مش باقدم مبررات لكن بافكر معاك

يعني أنت عاوزها كانت تموت أو تتجنن بس ما تبعدش كالعادة قمة الأنانية . اعتقد ده السبب اللي خلاها بعدت تحت أي ظرف مش باقدم مبررات لكن بافكر معاك
افهمي الكلام وبعدين اتكلمي متخديش اخر الخيط وتحكمي
افهمي معنى الانانيه وبعدين اتكلمي
دة شيء فوق فهمك

متتعبيش نفسك بالتفكير لاني عارف الأسباب والدوافع لبعدها.انا لما اتكلم اتكلم على حلي مش جسدها لا لا روحها اصلا روحها مبقتش روح..انا بتكلم على حبي .حقرب الفهم منك زي ميكون حبي انفصل عليها.
حتى لو رجعت مستحيل ارضى واتقبل رجوعها .
بس من ناحية الحب الحب يفضل
مش حتفهميني عارف

افهمي الكلام وبعدين اتكلمي متخديش اخر الخيط وتحكمي
افهمي معنى الانانيه وبعدين اتكلمي
دة شيء فوق فهمك
عشان تطمني خالص انا عملت الموضوع دة مش عشان ماضي لا.ده سؤال ممكن اي حد يسأله .
الوفاء مش فالحب بس.
الوفاء كلمة جامعة لكل امور حياتنا
تعملات تجارة اي حاجه.
الوفاء مش مقتصر فالحب بس

اه موجود

• عجبني
التفاعلات: شهم وراجل مبتغيرش
  • أتفق
التفاعلات: مصطفى مصطفى
متتعبيش نفسك بالتفكير لاني عارف الأسباب والدوافع لبعدها.انا لما اتكلم اتكلم على حلي مش جسدها لا لا روحها اصلا روحها مبقتش روح..انا بتكلم على حبي .حقرب الفهم منك زي ميكون حبي انفصل عليها.
حتى لو رجعت مستحيل ارضى واتقبل رجوعها .
بس من ناحية الحب الحب يفضل
مش حتفهميني عارف
شكراً لذوقك ممكن اكون بافهم مش شرط ما افهمكش

ينقص الوفاء على مراحل
ما كان محرم أصبح مباح
يمر زمن

هو لسه في وفاء
كان عندي كلب انقي واوفي من زبين صاحب اقسم***,
وعرفت واحدة قبل كدة رجولة وجدعة معظم الصحاب الرجالة دلوقتي لو دخل ما بينهم واحدة هو بيهيج عليها وبينسي اصل وعشرة وعيش وملح وبيقول زبي زبي كسم صاحبي😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%