NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ناس ملزقة و بيحبو يجيبو التهزيق لنفسهم الحل هو التجاهل

هو في اي بجد قفلت الخاص وبرضو الي عمال يبعت بيبعت وانا زفت مش عارفه اعمل مغادره يا جماعه مش الزن يعني الي هيخليني اكلمك بالغصب اي القرف ده
خشي فيهم شمال علطول وبعدين ماتدلعي نفسك وتدلعيهم معاكي ولا شكلك لسه صغيرة ههههههه

خشي فيهم شمال علطول وبعدين ماتدلعي نفسك وتدلعيهم معاكي ولا شكلك لسه صغيرة ههههههه
🤓🤓🤓

هههه كبري مخك ي قمر وتجاهلي اللي ميعجبكش وبعدين الناس كانو بيقولو ان عندك امتحانات خلصتي ولا ايه

هههه كبري مخك ي قمر وتجاهلي اللي ميعجبكش وبعدين الناس كانو بيقولو ان عندك امتحانات خلصتي ولا ايه
لسه بقيلي ٤ مواد

• عجبني
التفاعلات: وهم الأقنعه
هو في اي بجد قفلت الخاص وبرضو الي عمال يبعت بيبعت وانا زفت مش عارفه اعمل مغادره يا جماعه مش الزن يعني الي هيخليني اكلمك بالغصب اي القرف ده
جيت اقولك اعملي بلوك .. قولت يمكن مش فيه الاوبشن ده .. ف لسه هقوله اشتميه 😁 افتكرت ان المنتدى ده فيه الناس اصلا بتحب الشتيمه هههههههههههه انا عاجز عن الكلام😂😂😂😂

جيت اقولك اعملي بلوك .. قولت يمكن مش فيه الاوبشن ده .. ف لسه هقوله اشتميه 😁 افتكرت ان المنتدى ده فيه الناس اصلا بتحب الشتيمه هههههههههههه انا عاجز عن الكلام😂😂😂😂
البوست قديم 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Ensan95
طب وانتي م الجماعة اللي بيقولو الست ملهاش غير بيت جوزها ولا ايه
مطنشه الدنيا ليه ههههه

البوست قديم 😂😂😂
اصلا 😳😳 اه صح اذا كان الامتحانات خلصت .. هههههههههههه الواحد دماغه رايحه ف داهيه شكلها🤦

فيه عقليات مقرفة كتير
بس بعيدا عن ده معلش انا خدت بالي من كلامك انك ف تالتة ثانوي صح ؟

شباب بلدك تعبانين 🤓😂😂😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بجد حاجه بقت تقرف

• عجبني
التفاعلات: ابن المنيا
بصي سيبي خاص ومترديش.
وسيبي كومنت اللي يضايقك ومترديش.
سهله

كبري دماغك عشان مش هيبطلو خلينا في الفيزياء احسن

ممكن تعملي تجاهل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%