NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل وقته وله متطلباته وحيسياته
مرة دلع ورومانسية ومرة شتيمة مقننة ومرة ضربة لسعه شدة شعر شخرة فرتكة قميص نوم
كل الستات بتحب كدا
تمام هو ده المقصود

• عجبني
التفاعلات: مملول
نوع من أنواع الشذوذ الجنسي... ونوع من انواع العنف الجسدي والنفسي... يتم المعاقبه عليه بالقانون وممكن يتم التفرفه ببن الزوحيين و سجن الزوج... والفضل علاج الزوج بمصحه نفسيه.... للاسف..بنكثر هذه الأمراض بدول العربية..خاصتا مصر والمغرب....
ليس المقصود العنف سيدتى كما خطر ببالك و انا ضد العنف تجاخ المرأة بكل اشكاله و اوقاته .. و ضد امتهان المرأة او النظر لها نظرة دونية و تيضا مع فرض عقاب صارم ضد كل من يخول له نفسه التسبب فى ايذاء بدنى او نفسى للمرأة

قد يكون خاننى التعبير و الكلام

و لكنى وضحت المقصود فى تعليق لاحق لتعليقى و سوف اسرده ثانية حتى لا اتسبب لاحد فى شعور بمضايقة

لكى و لكل سيدة تقديرى و احترامى 💐💐🌹🌹

• أتفق
التفاعلات: huwaida1988
واضح انى موضحتش بالقدر الكافى كلامى

الضرب .. مقصود ضرب خفيف على مؤخرة مثلا مش قصدى اجيب شومة و اكسرها عليها 😅😅
العض .. يعنى عضة خفيفة خالص من خدودها شفايفها كتفها مش حكلها و اقطع لحمها اكيد ٠😇😇
شد الشعر .. يعنى لو وضع دوجى و مسكتها من شعرها شديته براحة لورا مش حطلعه فى ايدى مثلا 🙄🙄
اجرها على السرير .. يعنى لما تكون نايمة على دهرها امركها براحة من رجلها و اسحبها نحيتى بشويش .. مش قصدى اسحلها 🤣🤣🤣

يا ريت بقى اكون فهمتكم قصدى 😊😊
هو ده الى كنت اقصده فدعونا لا نسميها عنفا و نجعلها قدر من الخشونة

واضح انى موضحتش بالقدر الكافى كلامى

الضرب .. مقصود ضرب خفيف على مؤخرة مثلا مش قصدى اجيب شومة و اكسرها عليها 😅😅
العض .. يعنى عضة خفيفة خالص من خدودها شفايفها كتفها مش حكلها و اقطع لحمها اكيد ٠😇😇
شد الشعر .. يعنى لو وضع دوجى و مسكتها من شعرها شديته براحة لورا مش حطلعه فى ايدى مثلا 🙄🙄
اجرها على السرير .. يعنى لما تكون نايمة على دهرها امركها براحة من رجلها و اسحبها نحيتى بشويش .. مش قصدى اسحلها 🤣🤣🤣

يا ريت بقى اكون فهمتكم قصدى 😊😊😊
اها لو كدا اشطا

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
طيب بعد التوضيح و التفصيل الى ذكرته ده .. هل فى ستات برضو تكره كدة و لا مقبول

• عجبني
طيب بعد التوضيح و التفصيل الى ذكرته ده .. هل فى ستات برضو تكره كدة و لا مقبول
زميلي العزيز.. أي امراه او رجل بتحب او بحب ينعمل فيها او يعمل فيها..عندهم مرض نفسي يجيب مراجعة طبيب نفسي من أجل العلاج النفسي...هذا السلوك بأثر على الحالة الاجتماعية بالأسرة وتربية الأطفال..هذا راي الطب النفسي...

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زميلي العزيز.. أي امراه او رجل بتحب او بحب ينعمل فيها او يعمل فيها..عندهم مرض نفسي يجيب مراجعة طبيب نفسي من أجل العلاج النفسي...هذا السلوك بأثر على الحالة الاجتماعية بالأسرة وتربية الأطفال..هذا راي الطب النفسي...
لا كدا اوفر منك بصراحة

• عجبني
فهمت مقصدك و افهم ما تعنيه جيدا .. و لكن هذه امور منتشرة كثيرا .. و هناك ميول فى هذا الاتجاه للاسف
نفس الانسان و جسده عزيز عليه لايقبل ان يحدث له مثل هذا و ايضا لا يجب ان يفعل فى احد ذلك..
و لكن هى مجرد تساؤلات لمعرفة الاتجاهات لدى البعض لانى كما ذكرت هناك ميول الى هذا الاتجاه

اشكرك كثيرا سيدتى على شجاعتك و صراحتك فى ابداء رأيك و ان لم يوافق هوى الكثيرين

اسعدنى حديثك 🙏🙏

• أتفق
فى بس الستات الخنيقة الرتيبة اللى تخلى الراجل الىمعاها يكره معاشرتها اصلا
كل واحدة من حقها تقبل او ترفض بعض الامور .. ممكن بتبقى حاسة باهانة او ايذاء بدنى من كدة

• أتفق
  • أتفق
كل واحدة من حقها تقبل او ترفض بعض الامور .. ممكن بتبقى حاسة باهانة او ايذاء بدنى من كدة
انت بتتكلم فى حاجات خفيفة فشخ مفيهاش اهانة وبتاع اقل من كدا تبقى الست عاوز تنام على ضهرها وانت تدخل بتاعك وتنزل وخلاص

• أتفق
انت بتتكلم فى حاجات خفيفة فشخ مفيهاش اهانة وبتاع اقل من كدا تبقى الست عاوز تنام على ضهرها وانت تدخل بتاعك وتنزل وخلاص
ايوة فاهم قصدك بس كل حد وله دماغه بقى اذواق يجب نحترمها .. المواضيع دى مفيهاش اكرته و لا اجبار

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الملك السادى و huwaida1988
هو بشكل علم مفيش حاحة اسمها كل الستات بتحب كذا او بتكرة كذا
الفكرة كلها ف كون كل الستات ( الطبيعية ) بتحب انها تحس برجولة الشخص ال معاها فعليا ونفسيا
وتصريف الشعور دة عند كل ست بافكارها ودماغها وفهم الاتنين لدة مع بعض

• أتفق
هو بشكل علم مفيش حاحة اسمها كل الستات بتحب كذا او بتكرة كذا
الفكرة كلها ف كون كل الستات ( الطبيعية ) بتحب انها تحس برجولة الشخص ال معاها فعليا ونفسيا
وتصريف الشعور دة عند كل ست بافكارها ودماغها وفهم الاتنين لدة مع بعض
رد مقنع

• حبيته
التفاعلات: خضوع العقل
نوع من أنواع الشذوذ الجنسي... ونوع من انواع العنف الجسدي والنفسي... يتم المعاقبه عليه بالقانون وممكن يتم التفرفه ببن الزوحيين و سجن الزوج... والفضل علاج الزوج بمصحه نفسيه.... للاسف..بنكثر هذه الأمراض بدول العربية..خاصتا مصر والمغرب....
أول مرة أعرف كل دة
بس لو برضا الزوجة وهية حابة كدة مش هتوصل لكل دة أصلا
الفكرة لو العنف دى بيمارس عليها غصب عنها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%