NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Yousseef

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا بجيب اربع مرات ورا بعض يوميا لحد ما بحس ان مفيش لبن خلاص وبحس بعدها بوجع خفيف في القضيب فهل ده فيه مشكله وهل ده ممكن يأثر علي حياتي الزوجيه في المستقبل

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: qenawy xx, كريم سعد مكرم, karama و 2 آخرين
انا بجيب اربع مرات ورا بعض يوميا لحد ما بحس ان مفيش لبن خلاص وبحس بعدها بوجع خفيف في القضيب فهل ده فيه مشكله وهل ده ممكن يأثر علي حياتي الزوجيه في المستقبل
اه

اكيد له اسر حتي دلوقتي كمان يومين تلاتة ممكن تلاقي قضيبك مش بينتصب

• عجبني
التفاعلات: khaled_2020
ايوة هيعملك قدام مشاكل جنسيا و هتتعطل وانت متجوز مثلا وتعيش باقي حياتك متنى

ممكن يتسبب فى التهابات فى البروستاتا وتاثر عليك

• عجبني
التفاعلات: أحمد عمار
اكيد له اسر حتي دلوقتي كمان يومين تلاتة ممكن تلاقي قضيبك مش بينتصب
لا ده انا اديلي اكتر من سنه ونص علي الحوار ده بس هو بقيت احس فيه بوجع الفتره دي

اكيد خلي بالك من نفسك

لا ده انا اديلي اكتر من سنه ونص علي الحوار ده بس هو بقيت احس فيه بوجع الفتره دي
احا ارحم نفسك

ايوة هيعملك قدام مشاكل جنسيا و هتتعطل وانت متجوز مثلا وتعيش باقي حياتك متنى
طب انا لو بطلت ممكن ارجع زي الاول ولا اي

اكيد طبعا غلط عليك وعلى صحتك ولازم تحس بده

اقعدلك بتاع ٦شهور متجيش ناحيته عشان القلم ميشحرش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احا ارحم نفسك
مش قادر المشكله انه بقا بيوجعني بعد ما اجيب التالت وبرضه بكمل واجيب الرابع وممكن انام واقوم اكمل تاني مش عارف اعمل اي وقالب معايه بهيجان جامد ومش عارف اركز في حياتي و بحس بعدها ان غلطان وقرفان من نفسي بس مش قادر اوقف او حته امنع

طبعا هترجع زى الاول واحسن
السائل اللى بترميه عالارض ، التستيرون مسؤل استشفاء وبناء العضلات جرب تستهلكه فى صحتك
لما تتجوز لا فلوس ولا اكل ولا شرب لهم قيمة وانت مشعارف تشبع مراتك جنسيا ، لكن لو محافظ على صحتك هتراضي الكل
وبشكل عام ، النيك لا طول ولا عرض ولا حركات واوضاع
النيك صحة

طبعا هترجع زى الاول واحسن
السائل اللى بترميه عالارض ، التستيرون مسؤل استشفاء وبناء العضلات جرب تستهلكه فى صحتك
لما تتجوز لا فلوس ولا اكل ولا شرب لهم قيمة وانت مشعارف تشبع مراتك جنسيا ، لكن لو محافظ على صحتك هتراضي الكل
وبشكل عام ، النيك لا طول ولا عرض ولا حركات واوضاع
النيك صحة
انا كنت بلعب بأوزان جامده في الجيم بس ده بيأثر عليه وبيضعفني

مش قادر المشكله انه بقا بيوجعني بعد ما اجيب التالت وبرضه بكمل واجيب الرابع وممكن انام واقوم اكمل تاني مش عارف اعمل اي وقالب معايه بهيجان جامد ومش عارف اركز في حياتي و بحس بعدها ان غلطان وقرفان من نفسي بس مش قادر اوقف او حته امنع
حاول متقعدش لوحدك كتير واخرج والعب رياضة المهم تروح البيت علي النوم علشان متفكرش ي حاجه من التعب

• حبيته
التفاعلات: Yousseef
طب انا ازاي امنع خالص

اهد علي نفسك يا عم

• بيضحكني
التفاعلات: Kιɳg Jr

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%