NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور خلفي هو انا كل م اعوز انيك نفسي بصوابعي او بخياره هتوجع نفس الوجع بتاع اول مره ؟

ليه خرم طيزي بيقفل تاني مبيفضلش واسع ولما اعوز انيك نفسي هتوجع زي اول مره ولا ايه ؟
دا خرم طيزي النهارده

دا خرم طيزي من يومين لما فشخت نفسي بخمس صوابع ولما كنت بدخل صوبعي تاني مكنتش بحس بيه

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: شروق وغروب, كريم أنور, Play69 و 11 آخرين
لا خرم طيزك مش بيقفل هو زي العضله بيلم بس شويه بعد النيك لكن بعد كام مره هيتعود ومش هيبقي في وجع

طيزك بنت فاجره حلوه اوي ❤️❤️

لما تتناك بجد مش هيقفل تاني

• عجبني
التفاعلات: سالب بنوتى شوشه
لا خرم طيزك مش بيقفل هو زي العضله بيلم بس شويه بعد النيك لكن بعد كام مره هيتعود ومش هيبقي في وجع

طيزك بنت فاجره حلوه اوي ❤️❤️
انا نيكت نفسي مرتين
لو نيكت نفسي تاني هحس بوجع اول مره وهتبقى نفس الصعوبه ولا اخف شوية ؟

• عجبني
التفاعلات: الزب الاسممر
اللحم علي اللحم اسخن من النار علي الفحم...
والحراره دي بتخليه ميقفلش تاني ...😁💖

• عجبني
التفاعلات: Kokik و سالب بنوتى شوشه
اللحم علي اللحم اسخن من النار علي الفحم...
والحراره دي بتخليه ميقفلش تاني ...😁💖
هيبقى واسع زي كده ولا اوسع ؟😍

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا نيكت نفسي مرتين
لو نيكت نفسي تاني هحس بوجع اول مره وهتبقى نفس الصعوبه ولا اخف شوية ؟
لا اخف متقلقش اعرف خولات زيك والدنيا تمام معاهم

• حبيته
التفاعلات: dodafeteezyy
انا مش فاهم انت عايز تبقي واسع علطول ولا مش عايز بس عامة 5 صوابع او اي كان العدد مش مبرر ان طيزك توسع خالص .. طيزك عمرها ما هتوسع الا لو مارست باستمرار مثلا كل يوم او اتنين .. لكن لو مارست مرة زي ما انت عملت طبيعي بعد يوم او اتنين ترجع زؤ ما هي عادي جدا
و نصيحة بلاش تزود فالموضوع اوي خلي عندك توازن علشان لو طيزك وسعت اوي و مارست مع موجب مش هتتبسط اوي برضو .. خلي الحوار معقول علشان لما تمارس تحس بالمتعة

• عجبني
التفاعلات: Mr.HH
ليه خرم طيزي بيقفل تاني مبيفضلش واسع ولما اعوز انيك نفسي هتوجع زي اول مره ولا ايه ؟
دا خرم طيزي النهارده

دا خرم طيزي من يومين لما فشخت نفسي بخمس صوابع ولما كنت بدخل صوبعي تاني مكنتش بحس بيه

شكلها كده ضيقه بس بتمدد مع الحاجه اللي بتدخلها وبعد كده بترجع زي الاول ،

• انا سخنت كده ليه
  • عجبني
التفاعلات: Ze.zo, نفسي في راجل كبير في السن, وائل سكس و 2 آخرين
دا خرم طيزي النهارده

دا احلي كس 🔥🔥

دا خرم طيزي النهارده

ده كس يتاكل اكل

مافيش اجمل ولا احسن ولا امتع انك تتناك بزوبر طبيعى انا جربت كتير قبل الزوبر الطبيعى هناك فرق اسع

• عجبني
التفاعلات: نفسي في راجل كبير في السن
انا مش فاهم انت عايز تبقي واسع علطول ولا مش عايز بس عامة 5 صوابع او اي كان العدد مش مبرر ان طيزك توسع خالص .. طيزك عمرها ما هتوسع الا لو مارست باستمرار مثلا كل يوم او اتنين .. لكن لو مارست مرة زي ما انت عملت طبيعي بعد يوم او اتنين ترجع زؤ ما هي عادي جدا
و نصيحة بلاش تزود فالموضوع اوي خلي عندك توازن علشان لو طيزك وسعت اوي و مارست مع موجب مش هتتبسط اوي برضو .. خلي الحوار معقول علشان لما تمارس تحس بالمتعة
ياخبرة انت

Bb
دي عضلة لما مش بتستعملها مهما عملت هترجع لوضعها الطبيعي بس مش من يومين و لما تتعود خلاص و تقفل تاني هتقدر تستحمل الألم عادي

دا خرم طيزي النهارده

احاا اي الخرم.دا 🔥🔥

ولنت عايز توسع نفسك ليه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%