NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Goodnight

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
الموضوع حقيقي مش هزار ولا تعريض بس انا من النوع اللى مش بجبهم بسرعة الموضوع بياخد معايا ممكن ساعة أو اكتر ويكون جامد
الانتصاب ده بيعمل لي الم احيانا وسمعت أنه غلط على البروستاتا اساسا ايه الطريقة اللى تخلي الواحد يقعد الوقت المعقول اللى ميمرضش

• عجبني
التفاعلات: عمر متولى
عندك اي امراض مزمنه او وراثيه ؟
والمده من زمن الايلاج لغايه ما تقذه قد ايه تقريبا؟

انا زيك برده وف الاخر باجبهم بايدى

مالهاش علاقة بالبروستاتا
يمكن ختان غير مريح مثلا… و يمكن قدرة و خلاص
انت طول باللعب فالاول و حاول تكتشف ايه الاماكن الحساسة فزبك… ايه اكثر من غيرو و ركز عليها

الموضوع حقيقي مش هزار ولا تعريض بس انا من النوع اللى مش بجبهم بسرعة الموضوع بياخد معايا ممكن ساعة أو اكتر ويكون جامد
الانتصاب ده بيعمل لي الم احيانا وسمعت أنه غلط على البروستاتا اساسا ايه الطريقة اللى تخلي الواحد يقعد الوقت المعقول اللى ميمرضش
كاكاو أو نعناع أو حلبه حصى اشرب الحاجات دى هاتجبهم بسرعه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص هو العلاقة الطبيعية بتبقا نن ٢ لي ٥ دقايق غير كدا بيبقا تأخير في القذف و عمتا القذف سواء جه بسرعة او طولت الموضوع بيبقا نفسي فاهمني ممكن تكون من النوع اللي يتأخر وده مرض سوري في الكلمة وفي ناس بتروح تكشف للموضوع ده بس لحظة واحده انت بتعمل علاقة ولا دي عادة

لو في انت بتعمل علاقة وكدا روح اكشف احسن ليك عند دكتور ذكورة

مش شايف مشكلة يعني عادي!

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%