NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mahmoud vn

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
يعني انا كنت ساعات ببعبص نفس وادخل صباعي وساعات خياره صغيره ودا قليل وبطلت كدا انا مفتوح

• عجبني
التفاعلات: البيه اااا و بنوتي اسمر
لا بس متعملش كده تاني

• عجبني
التفاعلات: Mahmoud vn
لو قدرت تبطل فترة طويلة ومتفكرش تلعب في طيزك خالص كدا انت تمام .
انما لو كل ما بتهيج بتفكر في طيزك ،فأكيد انت مفتوح .

• عجبني
التفاعلات: المحفركاتي
معنى مفتوح مش انى طيزك واسعه ولا حاجه بالعكس الخرم الواسع ممكن يبقى اسبابه كتير لانه فى الاول والاخر هو عضله وظيفيتها اخراج الفضلات وفى اسباب كتير لارتحاء العضله وانك تبقى واسع ومش مقتوح ولا حاجه فالفيصل هنا بقى هل انت بتهبج كل متفكر فى كده ودايما عايز تحط حاه فى طيزك ولا لا لو الاجابه ايه يبقى مفتوح حتى لو بتدخل صباعك الصفير بس او حتى قلم

• عجبني
التفاعلات: المحفركاتي و Jan 6
لا بس ابعد عنها ومتكررهاش

معنى مفتوح مش انى طيزك واسعه ولا حاجه بالعكس الخرم الواسع ممكن يبقى اسبابه كتير لانه فى الاول والاخر هو عضله وظيفيتها اخراج الفضلات وفى اسباب كتير لارتحاء العضله وانك تبقى واسع ومش مقتوح ولا حاجه فالفيصل هنا بقى هل انت بتهبج كل متفكر فى كده ودايما عايز تحط حاه فى طيزك ولا لا لو الاجابه ايه يبقى مفتوح حتى لو بتدخل صباعك الصفير بس او حتى قلم
انا كل ما بهيج بلعب في طيزى مع انى بصلي

يعنى كدا انا شاذ ولا في فرصة انى اتوب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%