NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو أنتوا بتعملوا إيه؟

A

Anonymous (2cee)

ضيف
صباح الخير يا شباب
أنا واحد منفصل عن زوجتي من أكتر من 4 شهور تقريباً
ومقيم لوحدي
بس فاشل تماماً في إني أتعرف على حد من الشارع رغم إني من اسكندرية، ويقال إن الموضوع منتشر وسهل في أماكن كتير
ومافيش في حياتي حد ينفع يبقى في بينا علاقة جنسية

عايز أعرف رأيكم، لما حد بيحتاج واحدة في حياته أو بيكون محتاج للجنس بتعملوا إيه

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: طيزي حلوه و فكرى
بص هي بتبقي صدف اعتقد انما انك تسعي مش هتلاقي و هنا الناس القديمه عارفين بعض و الجديد أغلبه شواذ بأسماء بنات

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: فكرى و Ahmedali25
صباح الخير يا شباب
ومقيم لوحدي
بس فاشل تماماً في إني أتعرف على حد من الشارع رغم إني من اسكندرية، ويقال إن الموضوع منتشر وسهل في أماكن كتير

اتجوز

• حبيته
التفاعلات: فكرى
صباح الخير يا شباب
ومقيم لوحدي

اذا كنت فاشل تزوج وخد وحده مطلقه او عندها خبره

اسهل طريقه بس لازم تبقا شاطر برضوا
اهتم بنفسك شكلك لبسك شعرك برفانك نضارة شمس خليك لبق ومبادر
ممكن تنزل اوبر او ديدي في ستات كتير بتدور وقلقانه زيك ممكن لو في مكان وجنبك واحده تبدا كلام عام زي لو في بنك ومستنب رقمك البنك ده بقا زحمه والتعامل لا يطاق كملت معاك كلام كمل معاها لو وصلت عرف نفسك وممكن بزنس كارد ليك تديهولها لو حابه تتكلم معاك هتتصل باي حجه تسال علي حاجه ليها علاقه بشغلك وطبعا فالاخر الصيد محتاج صبر وعادي انك ترمي الصناره الف مره علي ما يطلع معاك سمكه بس بعد كده هتتعلم تحط السناره فين و تشدها امته بس طبعا متبقاش رخم لو في واحده رافضه الكلام اطلع بشياكه واهتم باكونت الانساا بتاعك ولو في حد عاجبك ابعت انستا

• عجبني
  • جامد
  • حبيته
التفاعلات: فكرى، Coder و espresso
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فكر فى الاصلح بدل ما تفكر فى الانحراف شوف السبب للطلاق وحال تبدا من جديد افضل

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: اسلام ابو ضيف و فكرى
اسهل طريقه بس لازم تبقا شاطر برضوا
اهتم بنفسك شكلك لبسك شعرك برفانك نضارة شمس خليك لبق ومبادر
ممكن تنزل اوبر او ديدي في ستات كتير بتدور وقلقانه زيك ممكن لو في مكان وجنبك واحده تبدا كلام عام زي لو في بنك ومستنب رقمك البنك ده بقا زحمه والتعامل لا يطاق كملت معاك كلام كمل معاها لو وصلت عرف نفسك وممكن بزنس كارد ليك تديهولها لو حابه تتكلم معاك هتتصل باي حجه تسال علي حاجه ليها علاقه بشغلك وطبعا فالاخر الصيد محتاج صبر وعادي انك ترمي الصناره الف مره علي ما يطلع معاك سمكه بس بعد كده هتتعلم تحط السناره فين و تشدها امته بس طبعا متبقاش رخم لو في واحده رافضه الكلام اطلع بشياكه واهتم باكونت الانساا بتاعك ولو في حد عاجبك ابعت انستا
إيه الدماغ دي :love::love:

لو بينكم اولاد لازم تصلحها وترجعوا لبعض . لو اخطاء بسيطة ممكن ترجعوا ايضا لبعض .
نحن بشر ولسنا ملائحة يعنى خطائين . ماشى ؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%