NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هل يحب السوالب الرجل العنيف او الحنون

انا مجربتش ولا ده ولا ده
بس لما اجرب الاتنين هقولك مين الافضل
بس اعتقد انها بتتوقف على الشخص نفسه

انا موجب اربعيني احب نيك السوالب الحلوين بس قبل الممارسة الجنسية احب تبادل الحب معهم و الكلام الجميل و الغزل بس احس مرات السوالب يحبون العنف ووالقوة و لازم تنيكهم بالعنف عشان يستمتعون بالنيك اتمنى السوالب يوضحون هل يحبون الحنية او العنف بالنيك
و يا ترى السوالب الحلوين دول بالنسبالك حلوين ازاى؟
انا عن نفسى بفضل الاتنين سوا 🌚

انا موجب اربعيني احب نيك السوالب الحلوين بس قبل الممارسة الجنسية احب تبادل الحب معهم و الكلام الجميل و الغزل بس احس مرات السوالب يحبون العنف ووالقوة و لازم تنيكهم بالعنف عشان يستمتعون بالنيك اتمنى السوالب يوضحون هل يحبون الحنية او العنف بالنيك
تعالي خاص

انا مثلا احب العنف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كل سالب ليه ميوله المختلفه اما عن نفسى فانا اعشق العنف وكل شىء عدا الرومانسية

انا احب الهدوء و الحب فالعلاقه ولو قدر يبسطنى ساعتها يبقى يفشخ فيا براحته
كلمني خاص

انا فى البداية بعد التعارف والصداقة والزمالة والرحلات و الذوبان مع بعض خالص احب الحنان قوى والرومانسية و الضحك والهزار و الاحضان كتير و القبلات بمزاج قوى و احب انا اللى ابدا ادلعه (انا السالب) و اهيجه و اقلعه حتة حتة و اقلع له و البس له حريمى مثير جدا ، و احب اعامله على أنه طفلة وأنثى يعنى ابوس كل حتة فيه و اعض والحس طياظه كثير بحنية و الحس فتحته الشرجية لما يدوب فى إيدى خالص ويبقى عسل سايح و زوبره منتصب واقف ، و انا أرضع شفايفه بالتبادل مع حلمات بزازه ، حبة وحبة هناك، وانزل الحس وابوس بطنه وقبة العانة لازم تكون نظيفة منتوفة ناعمة زى البنات و أكثر، وابدا الحس قضيبه من قمة راسه لغاية فتحته الشرجية بين اردافه ، والحس وامص بيوضه بحب و عشق واخلاص لما يذوب خالص ويغنج لى زى النتاية ، و بعدها اطلع على رأس قضيبه و دى عاوزة عناية فائقة متخصصة مثل عمليات جراحة المخ والأعصاب الدقيقة ، و الحسها من عند فتحة البول وانزل تحت بطن الراس فى خط العصب بين الكليتين فى الراس و الف بلسانى بالراحة قوى حوالين الحشفة تحت البرنيطة، و آخذ الراس على بعضها زى التفاحة مدهونة عسل نحل وسكر آخدها فى فمى و الاعبها بلسانى مع الضغط عليها من تحت لفوق فى سقف الحنك و اشفطها شفط متخرج من بالراحة إلى شفط قوى ثم عنيف و روح واخد شفطة ساحبة للقضيب كله إلى زورى و آخر الحلق وأفضل امص امص امص ولسانى يضرب راسه جوة فمى ، و اطلع ارفع القضيب لفوق و أمشى لسانى على بطنه ببطؤ متجها إلى البيضتين و انزل على فتحته الشرجية الحسها شوية واسيب عليها شوية لعاب ضرورى و ادعكها بصباعى وانا ب امص رأس القضيب ورقبته وجذعه و الحلق صباعى بشويش قوى أضغطه جوة طيظ حبيبى و انا ب ازود مص قضيبه و لحس بطنه و ظهره وجذوره و اعاكس راسه ، ،،،، فى الغالب حبيبى الموجب لازم يجيب الان جوة بقى و هو ماسك بزازى وطياظى .. اروح اشرب اللبن من زوبره كله كله حريص على كل نقطة فيه واطلعه كله و لغاية ما يخلص قذف خالص ، انام على صدره و انام جنبه على بطنى و ابتسم له بأنوثة و اضحك بدلع و أقول له قوم دلعني شوية عاوزة أسخن معاك ...

اتوقع هو ح يلحس طيظى و يبعبصنى (انا موش احب البعبصة مطلقا ولا اى صباح ولا اى حاجة تدخل فى طيظى ولا تلمسها غير القضيب و الشفايف و بس)

اقول له نام عليا فوق طيظى و اضبط رأس زبرك فى فتحتى الشرجية و سيبه خالص براحته و مرخى أو شبه مابين مرخى و منتصب شوية ، و هات شفايفك ارضعها و اخللينى اشوف جوة عنيك وانت تقول لى (احبك) مهم جدا تقولها لى وانت تمص شفايفى ، و ازق طياظى عليك و افتح بينهم واباعد اردافى علشان احس برأس قضيبك مبلولة لبن و مزحلقة شوية و أقول لك اضغط رأس زوبرك حبيبى الجميل ده خلينى ادوقه وامصه جوة طيظى ياروحي، (انا متأكدة انه نايم مرتخى وتعبان بعد ما مصيته وجاب فى بقى وإما قاصدة كده) اللى بيحصل انه يشعر ويحس بطراوة اردافى وحنان طياظى و سخونة فتحتى الشرجية، ومع كام بوسة ومص شفايف على مهلك يبدأ يقف يقف يقف و انا ازقه بفتحتى بشويش خالص، و قضيبك يحس بيا و يقف يقف يقف ، و ينشف ينشف و شوية يبدأ يضغط على الفتحة و ينزلق ينزلق ينزلق بشويش ... و يخش كله جوايا .. أقول لك ساعتها عبارات مؤثرة عليك نفسيا و مقصودة (يا لهوي زوبرك كبير قوى .. ايه ده ..، انا خايفة منك .. علشان انت ب تحبنى نيكنى بشويش قوى ابوس ايديك .. على مهلك يا قلبي.. واحدة واحدة ) وانا ازقك واضغط طياظى عليك و ابلع زوبرك جوايا .. ممنوع استخدام اى زيوت أو كريمات مزفلطة معايا انا .. انا قاصدة انك تعانى وتدخل فيا بصعوبة فى وقت طويل قوى لان ليها لذة لا يصدقها العقل .. لذة لذة دخول القضيب فيا ببطؤ و بالمعاناة و طول المحاولات .. لذة زى اكل خروف اوزى مشوى على النار فى الغابة ..

هنا احبك تدخل كل قضيبك جوايا ببطؤ و تسحب ببطؤ شوية لغاية طيظى ما تلين معاك خالص ، ساعتها أقول لك (سيبه جوايا شوية من غير اى حركة مطلقا اتمتع بيه واحس بحجمه اد ايه واعصره واقمط عليه شوية اتمتع بطيظى و ادينى شفايفك ارضعهم وابص فى عنيك الحلوة وقل لى ب أحبك اد ايه ) ... و كل شوية فى النيك الرومانسي الهادى دة نتوقف خالص شوية و امصمص قضيبك جامد بطيظى من جوة لغاية ما اتمتع بيك قوى قوى ... ابوسك

واقولك قوم نيكنى حلو وخد راحتك باة انا خلاص قربت اجيب ... نيكنى قوى قطعنى ادبحنى اخرقنى بهدلنى ورينى باة انت خول زيى واللا صحيح ذكر و تعرف تكيفنى ؟؟؟؟؟

وأطلق لك السلسلة على الغارب يا أسد يا متوحش نيكنى و قطعنى بكل قوتك

ياللا مستنى إيه ؟؟ هه ؟؟

• عجبني
التفاعلات: Kareem_Snoop
انا سالب اربعيني بحب الرومانسية في العلاقة

• عجبني
التفاعلات: Sahar cross dresser

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%