NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هل يحب السوالب الرجل العنيف او الحنون

خلينه متفقين هو اختلاف في الطباع وان كان دايما وابدا فإن السالب الذي تنازل عن نوعه رغبه منه في المتعه وخضوعا فإنه يحب من يشعره بأنه ضعيف وليس الضعف ان يعامل من قبل الموجب بالقوه إنما احساس بأنه خاضع

بتختلف من سالب للتاني

خلينه متفقين هو اختلاف في الطباع وان كان دايما وابدا فإن السالب الذي تنازل عن نوعه رغبه منه في المتعه وخضوعا فإنه يحب من يشعره بأنه ضعيف وليس الضعف ان يعامل من قبل الموجب بالقوه إنما احساس بأنه خاضع
برافو عليك هوده الصح
انت خبره بجد

• عجبني
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز
بالنسبالي الموجب الخبره بس الي بيعرف يدمج الاثنين مع بعض ويعرف امتي يعمل ده او ده او الاثنين مع بعض

انا بحب الرومانسية والهدوء وبعد الايلاج بحب الرزع

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Zaza Tyazy
مش عنيف قد ما انا بحب الراجل الفحل فاهمم
حد احسن كدا انه انشف وارجل مني يمسكني يفشخني كدا مش احس حد طري فهو مش عنف قد ما هو رغبة في الاستسلام لفحل اقوى منك

انا موجب اربعيني احب نيك السوالب الحلوين بس قبل الممارسة الجنسية احب تبادل الحب معهم و الكلام الجميل و الغزل بس احس مرات السوالب يحبون العنف ووالقوة و لازم تنيكهم بالعنف عشان يستمتعون بالنيك اتمنى السوالب يوضحون هل يحبون الحنية او العنف بالنيك
انا احب الهدوء و الحب فالعلاقه ولو قدر يبسطنى ساعتها يبقى يفشخ فيا براحته

ممكن البدء بالحنيه في الممارسه ومع سخونه الاوضاع والهياج يبتدي العنف

بص خبرتي كا توب في بوتوم بيحب الرومنسيه و في البيحب العنف و في البيحب العنف بزياده زي السليف ع حساب كل واحد بيحب ايه بس ده بيبان في العلاقه يعني مثلا انا ببداء برمنسيه و واحد واحد بروح للعنف و اول لما بحس ان البوتوم ها يزعل بهده عليه شويه بس في بقي السليف ده حاجه تاني و العنف القصدي عليه عنف جنسي يعني سخونه في العلاقه مش ضرب جامد يعني زي ما بيحب السليف
انا موجب اربعيني احب نيك السوالب الحلوين بس قبل الممارسة الجنسية احب تبادل الحب معهم و الكلام الجميل و الغزل بس احس مرات السوالب يحبون العنف ووالقوة و لازم تنيكهم بالعنف عشان يستمتعون بالنيك اتمنى السوالب يوضحون هل يحبون الحنية او العنف بالنيك
بص خبرتي كا توب في بوتوم بيحب الرومنسيه و في البيحب العنف و في البيحب العنف بزياده زي السليف ع حساب كل واحد بيحب ايه بس ده بيبان في العلاقه يعني مثلا انا ببداء برمنسيه و واحد واحد بروح للعنف و اول لما بحس ان البوتوم ها يزعل بهده عليه شويه بس في بقي السليف ده حاجه تاني و العنف القصدي عليه عنف جنسي يعني سخونه في العلاقه مش ضرب جامد يعني زي ما بيحب السليف

انا بحب الموجب الرومانسى الحنون

• عجبني
التفاعلات: احمد عاشق المتعه
بصراحة بحب العنيف جدا

اسمح لى ارد - السوالب مثل النساء . منهن من تحب الرومانسية ومنهن من تحب العنف ومنهن تحب الوسط .

اسمح لى ارد - السوالب مثل النساء . منهن من تحب الرومانسية ومنهن من تحب العنف ومنهن تحب الوسط .
هل تحب كبار السن و لا لا ... لان كبارالسن اكثر رومانسيه و مريحين فى الأداء الجنسى

• عجبني
التفاعلات: فكرى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هل تحب كبار السن و لا لا ... لان كبارالسن اكثر رومانسيه و مريحين فى الأداء الجنسى
الموضوع هو التوافق فى الطباع وفى السن ايضا . بمعنى ان يكون السن متقارب ولا يوجد تفاوت كبير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%