NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش هل نوع الماء يؤثر بالشهوة

ahmet ahmet

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
البعض يقول انو ماء شرب منطقة معينة هو انثى او منطقه اخرى هو ذكر وبالتالي حسب نوعو بيزيد من شهوة الرجال او شهوة النساء يعني مثلا مدينة اسكندرون عندنا ع البحر المتوسط ميها انثى ف كل النساء الي بتشرب منها هيجانه .
وهذا لمسناه حقيقه . اما الي بيشربو من مي نهر الفرات من الرجال شهوتهم قوية ومايكفيه دزينة حريم .
افيدونا

• عجبني
التفاعلات: Life selector و a marco
كلام ده عبط اعزرني . بتختلف في نسبت الاملاح وايه علاقت الاملاح بشهوه

• عجبني
التفاعلات: ahmet ahmet
اكيد لاء عندك عندك مثال نهر النيل شارب منه اكتر من ١١ دولة من قديم الازل و كلها عنتيل ميه ميه ،😁😁👌👌

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكيد لاء عندك عندك مثال نهر النيل شارب منه اكتر من ١١ دولة من قديم الازل و كلها عنتيل ميه ميه ،😁😁👌👌
مثل ما اتفضلت حضرتك معناتو هو بيزيد من ذكورة الرجال والدليل كلهم عناتيل متل نهر الفرات عندنا اما نهر دجلة ع العكس وفي مناطق معينه بتركيا الرجال يشكون من الضعف اما نساؤوهم فمتوحشات .
تحية ليك اخي الغالي

• بيضحكني
التفاعلات: حامل شعلة و Life selector
مثل ما اتفضلت حضرتك معناتو هو بيزيد من ذكورة الرجال والدليل كلهم عناتيل متل نهر الفرات عندنا اما نهر دجلة ع العكس وفي مناطق معينه بتركيا الرجال يشكون من الضعف اما نساؤوهم فمتوحشات .
تحية ليك اخي الغالي
صديقي العزيز انا بهزر بس،، لاكن من الممكن ان تقول ان السبب هو بساطة الحياة،فكلما كانت ابسط و غير معقده كانت اسعد و بها الكثير من راحة البال

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%