NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال هل لو اتنكت في طيزي هايبان

Mena lala

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
هاي انا مينا ٢٨ سنة نفسي اتناك جدا في طيزي الكبيرة بس خايف علشان موضوع الشهادة الحمرا والجيش وكدا ممكن حد من اللي دخل يقولي هل فعلا الكلام دا حقيقي وهل هما فعلا بيكشفوا علي خرم طيزي علشان يعرفوا انا بتناك،ولا لا

• عجبني
التفاعلات: kokiiiiiiiiiìi و بنوتي اسمر
ايوا بيكشفو علي خرمك
بس لو انت اتنكت و عدا ع الموضوع سنه او اكتر الخرم بيرجع طبيعي و مش بيبان

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر و الصقر (الصياد)
بص يا مينا الموضوع في الجيش في الأغلب هتعرف لانك هتعدي على دكتور جراحه مسالك

الافضل انتظر لما تدخل الجيش وتعدى الكشف الطبى

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر
اول حاجه ازاي 28 سنه و مدخلتش الجيش . تاني حاجه انا دخلت الجيش و مفيش حاجه اسمها شهاده حمرا هو بيكشف علي البواسير ، الشهاده الحمرا دي ل اللي يتمسك بيتناك في الجيش

• عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم و Saul Goodman
اتناك متخافش مفيش الكلام ده
في الجيش لو تمسكت او حد بلاغ

مفيش حاجه اسمها شهاده حمرا في الجيش كل دي خرافات
و انت بتقدم محدش بيكشف علي طيزك ولا حد فاضيلك اصلا هم بيقولو اللي عنده مشكله يقول عليها لو عندك حاجه قول و هيكشفو عليك معندكش مفيش حاجه هتحصل و محدش هيكلمك ولا هيبصلك اصلا
الكلام اللي انت قصدك عليه دا انهم يكشفو علي طيز حد دا بيكون للي مقدمين حربيه و تطويع بس لكن لو مقدم تجنيد عادي اللي سنة خدمه او سنتين او تلاته محدش بيكشف علي حد اساسا

محدش بيقلع البكسر اصلا هما بيقولو الى عنده مشكله تحت البكسر يقول فانت اتناك براحتك متشغلش بالك بالحوارات بتاعه الجيش دى

اول حاجه ازاي 28 سنه و مدخلتش الجيش . تاني حاجه انا دخلت الجيش و مفيش حاجه اسمها شهاده حمرا هو بيكشف علي البواسير ، الشهاده الحمرا دي ل اللي يتمسك بيتناك في الجيش
18 كتبتها غلط

• عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher
متستعجلش ادخل الجيش وابقى تعالا بعد الكشف انيكك

• حبيته
التفاعلات: Saul Goodman
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: افندينا123، Bebo Tigher و Saul Goodman
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
محدش هيكشف عليك طالما انت مقواتش ان فى مشكلة. وبالنسبة لناس الى مستغربة من السن انا لسه متخرج من حقوق بعد ١٠ سنين دراسة ولسه واخد الشهادة قبل متم ال٢٨ بشهرين مش حوار يعنى

محدش هيكشف عليك طالما انت مقواتش ان فى مشكلة. وبالنسبة لناس الى مستغربة من السن انا لسه متخرج من حقوق بعد ١٠ سنين دراسة ولسه واخد الشهادة قبل متم ال٢٨ بشهرين مش حوار يعنى
طلع 18 اصلا

• بيضحكني
التفاعلات: Elnannau

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%