NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش هل عشق امراة سبعينيه طبيعي

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
يعم عادي انا نفسي جربتها مع نسوان كبيره فوق ال60 بتتمتع فشخ اصلا معاهم لانهم خبره ومش هتفرهد منك

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح

لي حوالي شهرين وانا هايج علي واحده علي مشارف السبعين اكبر مني بحوالي ١٧ سنه تقريبا لدرجة اني بفكر اتجوزها . ..هل هذا طبيعي ؟؟​

لو عمرك 70 أو اكثر، يبقى اااه... طبيعي جدا😂😂😂😂

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
يعم عادي انا نفسي جربتها مع نسوان كبيره فوق ال60 بتتمتع فشخ اصلا معاهم لانهم خبره ومش هتفرهد منك
هي غالبا بتكون روعه وخبره بس بتفرهد منك لأن افرازات المهبل تقل لكن تختلف من واحده لاخري

• عجبني
هي غالبا بتكون روعه وخبره بس بتفرهد منك لأن افرازات المهبل تقل لكن تختلف من واحده لاخري
صح دي بس ممكن تستحدم زيوت بترتطب الدنيا شويه

• عجبني

لي حوالي شهرين وانا هايج علي واحده علي مشارف السبعين اكبر مني بحوالي ١٧ سنه تقريبا لدرجة اني بفكر اتجوزها . ..هل هذا طبيعي ؟؟​

بص فى شاعر بيقول معنى الكلام باختصار نام مع الصغيره وسيب الكبيره بس حسب ميولك أنته بس لازم تعرف أنه لو نمت مع ست فى السن ده هيبقى فى اضرار عليك وعليها

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
بص فى شاعر بيقول معنى الكلام باختصار نام مع الصغيره وسيب الكبيره بس حسب ميولك أنته بس لازم تعرف أنه لو نمت مع ست فى السن ده هيبقى فى اضرار عليك وعليها
ايه الضرر

• عجبني
يبن الإيه يا رؤوف انت ليك ف العتاقي؟🤣

• عجبني
بس انا عاوزها هي حلم يتمناه من سنوات طويله
انا معك يا غالي مش كل حاجه بنتمناها بتكون صح بس مش بيمنع تجرب بس لا تبني احلام على هاد الموضوع

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح

ليه كده بس ي عم

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%