NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش هل عشق امراة سبعينيه طبيعي

مش قصدي علفكره انا بقول لو بتحبها فا مفيش حاجه تمنعكم عشان انا مؤمن انوا الجواز يبقا مبني علي حب مش هيجان علي لحمه وخلاص ونا ونت فهماين ده لي اننا رجاله زي بعض بس انا بعتذرك لوا انا جرحت شعورك او ضايقتك بكلامي يس عمتنا انا اخوك عمر

وجهة نظري ان الحب والجنس لا ينفصلان​

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
  • ماااشي
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • جامد
التفاعلات: White_Wolf
  • يالهوي هي وصلت لكده
حبيبي بنفسك بس ...ايه الاخبار تم ولا لسه وأمته هيحصل طمنا عليك وعاوزينك تشرفنا

ايه الكلام الي بتقوله ده وهو انت عاوزني اديلك تقرير بليلة الدخله​

اولا لسه متمش وانا قلت بعد زواج إبنتها وده هيتم في اجاروة نصف العام ولما يحصل مش هقولك انت بالذات عشان تهبط​

لي حوالي شهرين وانا هايج علي واحده علي مشارف السبعين اكبر مني بحوالي ١٧ سنه تقريبا لدرجة اني بفكر اتجوزها . ..هل هذا طبيعي ؟؟​

سبعينية!!! ما تشوف واحدة صغيرة احسن

• عجبني
سبعينية!!! ما تشوف واحدة صغيرة احسن

انا متزوج من 2 وهذه ستكون الثالثه والهدف ليس جنسي في الاساس ولكني احبها من سنوات طويله​

• عجبني
التفاعلات: مستر سيمب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

مفيش انفصال بين الحنس والحب ومفيش حب بدون جنس​

لا فى .. ايه ماشوفتش واحد مراته مطلعه ميتينه و مش مدوقاه ريحة الكس و هو ماسك فى رجلها و و حالف ما يطلقها ؟!
طب ما شوفتش واحده جوزها متجوز عليها و عايش بره و لو قالها انتى طالق ممكن تروح فيها ؟!
الكلمتين بتوع مفيش حب من غير جنس دول بنقولهم لما بنشقط واحده بتتمنع .. اللى هو رساله مبطنه تحبينى واحبك من غير نيك يبقى ماعطلكيش ..

لا فى .. ايه ماشوفتش واحد مراته مطلعه ميتينه و مش مدوقاه ريحة الكس و هو ماسك فى رجلها و و حالف ما يطلقها ؟!
طب ما شوفتش واحده جوزها متجوز عليها و عايش بره و لو قالها انتى طالق ممكن تروح فيها ؟!
الكلمتين بتوع مفيش حب من غير جنس دول بنقولهم لما بنشقط واحده بتتمنع .. اللى هو رساله مبطنه تحبينى واحبك من غير نيك يبقى ماعطلكيش ..

شوف انا بقصد لما يكون واحد بيحب واحده يبقي اكيد نفسه ينيكها وغالبا بيكون نفسه ينيكها لو بيحبها لكن ايه بيحصل والظروف بتحكم اذاي ده موضوع تاني​

شوف انا بقصد لما يكون واحد بيحب واحده يبقي اكيد نفسه ينيكها وغالبا بيكون نفسه ينيكها لو بيحبها لكن ايه بيحصل والظروف بتحكم اذاي ده موضوع تاني​

متفق معاك .. انما حب سبعينيه ده هايفصل فيه هو لما ينيكها و يشبع منها هايعرف ان الشهوه مش معناها رومانسيه و حب و انا كان العكس فى الغالب هو الاصح زى مانت بتقول

• عجبني
  • عجبني
متفق معاك .. انما حب سبعينيه ده هايفصل فيه هو لما ينيكها و يشبع منها هايعرف ان الشهوه مش معناها رومانسيه و حب و انا كان العكس فى الغالب هو الاصح زى مانت بتقول

هي مش فوق ال 70 هي لسه هتكمل 68 وانا بالنسبه لي لو مش هيكون بينا علاقه غير علي فترات متباعده مفيش مشكله المهم تبقي مراتي​

هي مش فوق ال 70 هي لسه هتكمل 68 وانا بالنسبه لي لو مش هيكون بينا علاقه غير علي فترات متباعده مفيش مشكله المهم تبقي مراتي​

ده انت بتتكلم فى جواز كمان !
طيب خد وقت تدخل حياتها و شاركها فى مشاكلها و وقوم عنها بكل اللى تحتاجه ... بالعربى شيل مسئوليتها و شوف مع الوقت هايبقى على قلبك زى العسل ولا هاتحس انك داخل فى حوار مش بتاعك .. لو كده اتمنالك الاستقرار و الراحه و مادام جواز ففرق السن اخر حاجه تبصلها

• يالهوي هي وصلت لكده
ده انت بتتكلم فى جواز كمان !
طيب خد وقت تدخل حياتها و شاركها فى مشاكلها و وقوم عنها بكل اللى تحتاجه ... بالعربى شيل مسئوليتها و شوف مع الوقت هايبقى على قلبك زى العسل ولا هاتحس انك داخل فى حوار مش بتاعك .. لو كده اتمنالك الاستقرار و الراحه و مادام جواز ففرق السن اخر حاجه تبصلها

شوف انا بعرفها من 37 سنه وحليت ليها مشاكل لا تتخيلها وكان واقع عليها ظلم كبير وانا ساعدتها فيه وهي الان مش محتاجه شيء مني انا الي محتاج احس انها بتاعتي​

شوف انا بعرفها من 37 سنه وحليت ليها مشاكل لا تتخيلها وكان واقع عليها ظلم كبير وانا ساعدتها فيه وهي الان مش محتاجه شيء مني انا الي محتاج احس انها بتاعتي​

النقطه الفاصله .. هل هاتقبلك كزوج ؟ .. ووضع المجتمع اللى انتم عايشين فيه زى اولادها واهلها واهلك

• يالهوي هي وصلت لكده
النقطه الفاصله .. هل هاتقبلك كزوج ؟ .. ووضع المجتمع اللى انتم عايشين فيه زى اولادها واهلها واهلك

طالما الي بعمله حلال فكسم المجتمع​

ولادها عارفين لكن محدش قادر يعترض من ولادها خصوصا انهم عارفين أني مش طمعان فيها وكمان عارفين انا عملت ليها ايه زمان​

لي حوالي شهرين وانا هايج علي واحده علي مشارف السبعين اكبر مني بحوالي ١٧ سنه تقريبا لدرجة اني بفكر اتجوزها . ..هل هذا طبيعي ؟؟​

معنى كلامك أنها جميلة لان السبعينات دى بيبقوا رجليهم والقبر سورى فى اللفظ بس لو بتسأل على انك بتهيج عليها ده عادى فأحب اقلك انه عادى جدآ جدآ الجنس ملوش علاقه بالسن ولا الشهوه تعرف اسباب
استمتع يا صديقي 🥰

• عجبني

طالما الي بعمله حلال فكسم المجتمع​

ولادها عارفين لكن محدش قادر يعترض من ولادها خصوصا انهم عارفين أني مش طمعان فيها وكمان عارفين انا عملت ليها ايه زمان​

ان المجتمع مايهمكش ده وجهة نظرك و انت حر لكن ما تنساش انها معاك فى المعادله دى .. و ما دام بتحبها كده يبقى لازم تراعى راحتها النفسيه و نظرة المجتمع ليها لانكم هاتعيشوا وسط ناس بردو .. يعنى مثلا لو ولادها قاطعوها او اهلها بعد فتره قليله هاتحس انها مش مبسوطه حتى لو قالت غير كده .. لازم تخطط و تظبط موضوع محيطها واللى حواليها ده عشان ماتحسش انهم نبذوها فيأثر على نفسيتها خصوصا لو كانت من النوع اللى نفسيته بتتأثر باللى حواليه ومرتبطه باولادها و بمجتمعها .. ريح نفسيتها واحفظ وضعها بين الناس زى ما هى تحب عشان ما تترددش فى لحظه و تتحط فى مقارنه ممكن تطلع انت الخسران فيها ..

• عجبني
  • عجبني

الأنثى تظل أنثى مهما بلغ بها العمر طالما حافظت على نفسها من عوامل الزمن
إسألها أولا إذا كانت على إستعداد لمثل تلك العلاقة ثم قرر

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%