NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

jooy

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا لما لامواخذه في الكلمه بطرطر بعد ما بخلص فيه لبن بينزل هل دة طبيعي مع العلم اني مبطل بقالي كذا يوم

• عجبني
التفاعلات: Aol و X&7mo
انا لما لامواخذه في الكلمه بطرطر بعد ما بخلص فيه لبن بينزل هل دة طبيعي مع العلم اني مبطل بقالي كذا يوم
هو بتحصل فى حالة ارتجاع المنى و دى حالة بتحصل لو نتتناول ادوية مثبطات الفا

• عجبني
التفاعلات: X&7mo
هو بتحصل فى حالة ارتجاع المنى و دى حالة بتحصل لو نتتناول ادوية مثبطات الفا
لا ساعات بيبقي في لحظات بهيج فيها بس مش باخد اي ادويه

• عجبني
ممكن تبقي السبب ولا حاجه

• عجبني
  • عجبني
لا مش بقذف بس ساعات الهيجان ببقي قريب من أن اجيب ف ممكن يكون دة ارتجاع
عموما ده غلط طالما فى استثترة يفضل القذف لان كدة حتضر البروستاتا جامد و ممكن يحصل تخصم و طبعا ال بينزل فى البول منى بسبب كدة ممكن يحصل التهاب فاحسن لو مش حابب تستمنى بلاش تعرض نفسك لمثيرات

عموما ده غلط طالما فى استثترة يفضل القذف لان كدة حتضر البروستاتا جامد و ممكن يحصل تخصم و طبعا ال بينزل فى البول منى بسبب كدة ممكن يحصل التهاب فاحسن لو مش حابب تستمنى بلاش تعرض نفسك لمثيرات
تمام تسلم يا معلم

• عجبني
التفاعلات: ezzatabolil
لا وروح اكشف

• عجبني
التفاعلات: jooy
لو اللبن نفط كدة يعني مش كتير دة عادي لان اصلاً الطبيعي ان الانسان مش بيضرب عشره والمني او اللبن الزايد بينزل ع شكل نقط بعد م تخلص حمام او و انت بتحتلم دة الطبيعية انما لو اللبن كتير ومش نقط فكده مشكلة وإكشف متاخدش إستشارة حد

لو اللبن نفط كدة يعني مش كتير دة عادي لان اصلاً الطبيعي ان الانسان مش بيضرب عشره والمني او اللبن الزايد بينزل ع شكل نقط بعد م تخلص حمام او و انت بتحتلم دة الطبيعية انما لو اللبن كتير ومش نقط فكده مشكلة وإكشف متاخدش إستشارة حد
لا ممكن بظبط تلت نقط مش كتير فعلا

لا ممكن بظبط تلت نقط مش كتير فعلا
يبقي انت كدة طبيعي يحبيب .. لو مش مطمن افتح اي منصة وسرش ع ازاي الانسان بيفضي المني الزائد من غير ضرب عشرات هتلاقي ان دة بيتم عن طريقتين الاولي النقط الي بتنزل بعد البول والتانية الإحتلام

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يبقي انت كدة طبيعي يحبيب .. لو مش مطمن افتح اي منصة وسرش ع ازاي الانسان بيفضي المني الزائد من غير ضرب عشرات هتلاقي ان دة بيتم عن طريقتين الاولي النقط الي بتنزل بعد البول والتانية الإحتلام
تمام تسلم يا معلم هسيرش بردو وهشوف

• عجبني
التفاعلات: UrFavDAD SAQR

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%