NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال استشارة سؤال للناس اللي مرت بحاجه زي كدة

joooy

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ساعات بضرب عشرة من كل وقت للتاني ف بحس اني ببقي هايج او وبيجوا بسرعه اللي هو في حدود 3 دقائق لي 5 دقائق كدة دة لو قعدت العب فيه باستمرار فبيجي في بالي أن ممكن لما ابقي في علاقه جنسية إن انا اجيبهم بسرعه فهل اللي فيه دة طبيعي

• عجبني
التفاعلات: حاتم المصري و أموت فى الجنس
محدش مر ولا ايه😂

لما تمارس طبيعي ممكن ف البداية تجيب بسىعة اسرع من كده كمان بس لما تتعود ع الطبيعي هتختلف وهتطول وف الاخر مش مهم جبت بسرعة ولا اتأخرت المهم اللى معاك تعرف تهيجك تانى

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ISIS, الأستاذ المنحرف, ابن ابليس و 2 آخرين
طبيعي وماتقلقش نفسك كلنا كنا كده وبعد الجواز وكتر الممارسة هتلاقي الوقت بيزبط معاك وتبقى تمام

لما تمارس طبيعي ممكن ف البداية تجيب بسىعة اسرع من كده كمان بس لما تتعود ع الطبيعي هتختلف وهتطول وف الاخر مش مهم جبت بسرعة ولا اتأخرت المهم اللى معاك تعرف تهيجك تانى
طب واللي معايا ممكن تتضايق من حاجه زي كدة

طبيعي وماتقلقش نفسك كلنا كنا كده وبعد الجواز وكتر الممارسة هتلاقي الوقت بيزبط معاك وتبقى تمام
احنا في الامان يعني

انت عندك كام سنه

رد مقنع وحاسم
(y) (y) (y) (y) (y) (y)

كتر الفرجه علي السكس بخليهم علي الباب غير ممكن تشوف واحده في الشارع تسخنك لكن الممارسه مع زوجتك وانك تشبع منها هتخلي عندك اكتفاء فالوقت هيزيد معك

• أتفق
التفاعلات: Desha225
كتر الفرجه علي السكس بخليهم علي الباب غير ممكن تشوف واحده في الشارع تسخنك لكن الممارسه مع زوجتك وانك تشبع منها هتخلي عندك اكتفاء فالوقت هيزيد معك
هو عموما مش بهيج علي حد ماشي في الشارع عشان مش ببص علي حد ماشي في الشارع انا ممكن اهيج لو فكرت في موضوع مثلا

ساعات بضرب عشرة من كل وقت للتاني ف بحس اني ببقي هايج او وبيجوا بسرعه اللي هو في حدود 3 دقائق لي 5 دقائق كدة دة لو قعدت العب فيه باستمرار فبيجي في بالي أن ممكن لما ابقي في علاقه جنسية إن انا اجيبهم بسرعه فهل اللي فيه دة طبيعي
الايد غير المهبل بس بلاش تتمادى فى العادة عشان فعلا ميجلكش سرعة قذف

• عجبني
التفاعلات: joooy
ممارسة العادة
بتأثر علي الجنس

ضرب العشره عمره ما يكون مقيااس لسرعة القذف ابدا ابدا ابدا و ثانيا النيك الطبيعي اول مره او مرتين هتجيب بسرعه من احساس الكس على زبك و سخنيته بعد كدا هتكون طبيعي و الاهم بقى انك تكتسب خبر فانك ازاي تمتع اللي تحتك و توصلها للنشوه و تخليها تجيبهم كتير خلال العلاقه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حتي لو بتتعمل كله فترة
ادمانها هو اللي بيأثر علشان احساس زبك بيتعود على قبضه ايدك اللي استحاله تكون زي الكس فبالتالي الكس مش هيخليك تتمتع و مش هتعرف تجبهم غير بأيدك

• عجبني
التفاعلات: joooy

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%