NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هل حد عرف ستات بتستمتع بالجنس الخلفي فعلا ولا بس إرضاء للراجل؟

علي فكره اللي قالي كده دكتور ذكوره والا مكنتي تلاقي كميه بنوتي البي في مجتمعنا دي طيب فسرليه ليه فيه رجاله سوري في اللفظ بتتناك
الشرج فيه مستقبلات عصبية متوصلة بمراكز المتعة الجنسية في المخ.. بس كلها في الجزء السطحي من الشرج مش من جوا

اوك احترم وجهة نظرك وموش هقول عليه كلام فارع شكرا لك

في وحدة اعرفها تتمتع من الخلف اكتر من قدام

ارضاء فقط لا غير
الموضوع مؤلم جدا

• عجبني
التفاعلات: أدهم سالم
ارضاء فقط لا غير
الموضوع مؤلم جدا
حضرتك جربتي؟ و لو آه .. ايه سبب الألم؟ هلحجم العضو نفسه ولا مثلاً العنف في الممارسة أو عدم وجود ترطيب كافي (زيت او فاسلين مثلا)؟

أصل الواحد بيستغرب
لا فيه فعليا وشوفت ده بس اكتر اللي بيعمل كدة غالبا
بنت
او ست مش عايزة يتعرف ان حد بينام معاها

في ستات المتعه من الخلف أساسي في العلاقه لأن بتكون جربت قبل كده وفي حاجه اسمها متعة الألم

لا فيه فعليا وشوفت ده بس اكتر اللي بيعمل كدة غالبا
بنت
او ست مش عايزة يتعرف ان حد بينام معاها
ما هو السؤال لو الموضوع ما فيهوش متعة ليها و الموضوع مؤلم بس .. ليه بتوافق تعمل كده مع راجل مش جوزها مثلاً و هي عذراء.. عشان تسعده بس؟

• حبيته
التفاعلات: 👑Godzila👑
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فى الاول تعب لاكن بعد كدا بقى متعة و انا اللى بطلب بجد

انا مش فاهمه انا دماغ الستات اللى بتحب الوجع عامله كده ازاى زى اللى تسيب البسبوسه وتروح تاكل جبنه حادقه

ما هو السؤال لو الموضوع ما فيهوش متعة ليها و الموضوع مؤلم بس .. ليه بتوافق تعمل كده مع راجل مش جوزها مثلاً و هي عذراء.. عشان تسعده بس؟
لانها بتبقي خلاص هيا كمان وصلت لمرحلة هيجان وعاوزة اي حاجة تمتعها

انا مش فاهمه انا دماغ الستات اللى بتحب الوجع عامله كده ازاى زى اللى تسيب البسبوسه وتروح تاكل جبنه حادقه
لو الموضوع كده عادي .. ما الواحد نفسه بتجزع من البسبوسة من فترة للتانية و بيحب ياكل الجبنة الحادقة ..

يعني استلذاذ الألم في حد ذاته عادي و موجود .. لكن أنا بستغرب اللي بترضى تعمل كده عشان ترضي واحد و هي مش مستمتعة .. و هو مش جوزها و مش جابرها على حاجة

عشان إيه؟ عشان الحب مثلاً؟

• بيضحكني
التفاعلات: مدام حنان اسماعيل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%