NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش هل توجد صداقات مثلية دون جنس

• عجبني
التفاعلات: الجوكر المصري، انا ولد بنوتي و Ali Ali994
مثل العنوان
هل لديك اصدقاء مثليين لم يكن فيها جنس
نعم لدي صديق بنفس عمري بس افترقنا قبل سنتين

ممكن تحكيلي عن الصحوبية بتاعتكم
اوك صداقتنا بدات حين كنت في السنه الثانية في الجامعه تعرفت عليه من المقهى اللي دايما اشرب فيه واقعد اقرا فيه وهو كان كذلك لديه طاولة دايما اسوفه قدامي وكان طبعا اكبر مني حيث كنت حينها بعمر ٢٣ وهو بعمر ٣٠ سنه وكان موظف بوزارة الثقافة لفت نظره كما قال التزامي بحضور المقهي يوميا للقراءة لانه يحب الناس اللي بتقرا وكان هذا سبيله للتعرف علي واستمرت اللقاءات والشات على المقهي لين حبينا بعض طبعا كان هناك اشياء كثيرة تجعلنا ننجذب لبعض وخاصة وسامته وحلاوة صوته وايضا اهتمامه بمظهرة الزائد وتوثقت العلاقة بيننا وكنا احيان نحلس مع بعض في منزله او عندي ونتبادل الحديث والافكار عن الميولات الجنسية والنكات بس ما حدث بيننا جنس فقط كان اكثر شي حنان واحضان لان كل واحد يحب التاني ما حصل فيها جنس الا نادر

اوك صداقتنا بدات حين كنت في السنه الثانية في الجامعه تعرفت عليه من المقهى اللي دايما اشرب فيه واقعد اقرا فيه وهو كان كذلك لديه طاولة دايما اسوفه قدامي وكان طبعا اكبر مني حيث كنت حينها بعمر ٢٣ وهو بعمر ٣٠ سنه وكان موظف بوزارة الثقافة لفت نظره كما قال التزامي بحضور المقهي يوميا للقراءة لانه يحب الناس اللي بتقرا وكان هذا سبيله للتعرف علي واستمرت اللقاءات والشات على المقهي لين حبينا بعض طبعا كان هناك اشياء كثيرة تجعلنا ننجذب لبعض وخاصة وسامته وحلاوة صوته وايضا اهتمامه بمظهرة الزائد وتوثقت العلاقة بيننا وكنا احيان نحلس مع بعض في منزله او عندي ونتبادل الحديث والافكار عن الميولات الجنسية والنكات بس ما حدث بيننا جنس فقط كان اكثر شي حنان واحضان لان كل واحد يحب التاني ما حصل فيها جنس الا نادر
يعني حصلت صحوبية لكن فيها حنس و اعجاب … شيء لطيف
ليه اختلفتم؟
انا سؤالي عن الصداقة من غير جنس لاني مش لاقيها ههههه

يعني حصلت صحوبية لكن فيها حنس و اعجاب … شيء لطيف
ليه اختلفتم؟
انا سؤالي عن الصداقة من غير جنس لاني مش لاقيها ههههه
الجنس نادر جدا كان محور صحوبيتنا االحب والاحترام و قد كان هو سبب انحرافي وصرت احب المثليه وانجذب لها كان كل شي عفوي بيننا ما اختلفنا فرقتنا ظروف الحرب هنا باليمن هو سافر الى الاردن للعمل هناك وانا سافرت السعودية بعد ما اكملت دراستي وحاليا في السعودية ولم نلتقي بعد لقد ذكرني الحديث عنه مشاعر حاولت اخفيها بس في الحقيقة انا مشتاق له من قبل

الجنس نادر جدا كان محور صحوبيتنا االحب والاحترام و قد كان هو سبب انحرافي وصرت احب المثليه وانجذب لها كان كل شي عفوي بيننا ما اختلفنا فرقتنا ظروف الحرب هنا باليمن هو سافر الى الاردن للعمل هناك وانا سافرت السعودية بعد ما اكملت دراستي وحاليا في السعودية ولم نلتقي بعد لقد ذكرني الحديث عنه مشاعر حاولت اخفيها بس في الحقيقة انا مشتاق له من قبل
حبيبي قصتك حلوة و جميلة و مؤثرة
هذه العلاقات الانسانية الرقيقة بتكون نادرة
الانسان مش بينحرف بسبب اشخاص.. هي الميول بتتفتح لو كانت موجودة حسب الظروف طبعا.
و يا بختكم بهذه القصة

حبيبي قصتك حلوة و جميلة و مؤثرة
هذه العلاقات الانسانية الرقيقة بتكون نادرة
الانسان مش بينحرف بسبب اشخاص.. هي الميول بتتفتح لو كانت موجودة حسب الظروف طبعا.
و يا بختكم بهذه القصة
كلامك جميل ويظهر ان ليك في هالنوع من العلاقات اتمنى تحكي لو معك او تحب تقيم زيها او احلا منها اذا تتكسف تعال خاص يكون افضل

كلامك جميل ويظهر ان ليك في هالنوع من العلاقات اتمنى تحكي لو معك او تحب تقيم زيها او احلا منها اذا تتكسف تعال خاص يكون افضل
الصراحة الصداقات مع مثليين لم تنجح لحد الان
بيكون فيها دوما انجذاب و الحاج لعلاقة جنسية بعد فترة و لو اني بكون واضح اني اويد صداقة فقط… و لوًحصل شيء مرة بيصير الحاح و زن و تنتهي العلاقة ههه
للاسف العديد من الناس ما بيعرفوش يفرقو بين الشهوى و بين الصداقة من غير تجاوزات.

• عجبني
التفاعلات: نفسي اتناك و فحل ثلاثيني
الصراحة الصداقات مع مثليين لم تنجح لحد الان
بيكون فيها دوما انجذاب و الحاج لعلاقة جنسية بعد فترة و لو اني بكون واضح اني اويد صداقة فقط… و لوًحصل شيء مرة بيصير الحاح و زن و تنتهي العلاقة ههه
للاسف العديد من الناس ما بيعرفوش يفرقو بين الشهوى و بين الصداقة من غير تجاوزات.
لا تتحطم لا يا صديقي ده مش عدم نجاح ده يعني للان ما حصلت اللي يتوافق مع روحك قبل اي شي اخر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا تتحطم لا يا صديقي ده مش عدم نجاح ده يعني للان ما حصلت اللي يتوافق مع روحك قبل اي شي اخر
مش سهل هذا النوع من العلاقات
فبتكون يا غيرة يا مصلحة يا رغبة هههه هذا المتداول

• عجبني
التفاعلات: فحل ثلاثيني
مش سهل هذا النوع من العلاقات
فبتكون يا غيرة يا مصلحة يا رغبة هههه هذا المتداول
في هناك اخرين زيك محتاجين صداقة من نوعك فما تياس

في هناك اخرين زيك محتاجين صداقة من نوعك فما تياس
بيكون صعب ايظا داخل الاجواء الحالية لكن اكيد حيبان
انت قدرت تعمل صداقات بعد هذا الشخص؟

• عجبني
بيكون صعب ايظا داخل الاجواء الحالية لكن اكيد حيبان
انت قدرت تعمل صداقات بعد هذا الشخص؟
للاسف للان مع انشغالي وضغوط العمل ما حصلت مش ما قدرت لان طلبي معروف وما بحب غير اللي ابحث عليه

للاسف للان مع انشغالي وضغوط العمل ما حصلت مش ما قدرت لان طلبي معروف وما بحب غير اللي ابحث عليه
اتكلم عن صداقة من غير جنس في هذا الموضوع مش عن علاقة

اتكلم عن صداقة من غير جنس في هذا الموضوع مش عن علاقة
نعم اتكلم معك عن الصداقه لانه مش كل صديق يكون صديقك لازم يكون الصديق نصفك الاخر الذي ينقصك تتشد به ظهرك وتعيش معه حلا ايامك ثقة ومواقف وفرح وحزن وكل هذه لازم من صديق

نعم اتكلم معك عن الصداقه لانه مش كل صديق يكون صديقك لازم يكون الصديق نصفك الاخر الذي ينقصك تتشد به ظهرك وتعيش معه حلا ايامك ثقة ومواقف وفرح وحزن وكل هذه لازم من صديق
صح لكن صار صعبا ان اثقً في اي احد عموما

• عجبني
لم يحدث الجنس لانك لم تجد فيه اى عوامل جذب جنسى شدك اليه وهو كذلك لم يجد مايجذبه جنسيا اليك لذلك لا تستطيع أن تقول على هذه العلاقه علاقه مثليه و لكنها فقط صحوبيه

• عجبني
التفاعلات: فحل ثلاثيني و Gingerito
معنديش صداقة مع مثليين بدون جنس
لكن عندي صداقة مع واحدة اتعرفت عليها هنا في المنتدى
مافيش بيننا أي جنس. هي في بلد وأنا في بلد أصلا. ومفيش سايبر سكس ولا كلام من ده
وبنتكلم في كل حاجة. بفضفضلها عن ميولي الجنسية وليه بحب أتناك وبحكيلها ع اللي بيحصل بيني وبين صاحبي. وهي أحيانا برضو بتحكيلي عن اللي بينها وبين جوزها وساعات بتحكيلي عن مغامراتها في الشات الجنسي مع ناس غير جوزها
وساعات كتير بنتكلم في حاجات غير الجنس
وبنعيد على بعض في رمضان والأعياد

• عجبني
التفاعلات: فحل ثلاثيني و Gingerito
معنديش صداقة مع مثليين بدون جنس
لكن عندي صداقة مع واحدة اتعرفت عليها هنا في المنتدى
مافيش بيننا أي جنس. هي في بلد وأنا في بلد أصلا. ومفيش سايبر سكس ولا كلام من ده
وبنتكلم في كل حاجة. بفضفضلها عن ميولي الجنسية وليه بحب أتناك وبحكيلها ع اللي بيحصل بيني وبين صاحبي. وهي أحيانا برضو بتحكيلي عن اللي بينها وبين جوزها وساعات بتحكيلي عن مغامراتها في الشات الجنسي مع ناس غير جوزها
وساعات كتير بنتكلم في حاجات غير الجنس
وبنعيد على بعض في رمضان والأعياد
يا ترى ماهي الاسباب انك ما عملتش أصدقاء مثلين

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%