NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ

لا تستمعوا للنصيحه بل استمتعوا بها وتأملوها كالباق
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
بنت مرتبطه في علاقه العلاقه بتنتهي أو بتبوظ ولكن دامت لكذا سنه
دلوقتي اتعرفت ع حد هنا ولكن شكلها بتحبه أو بالآحري وبصراحه اعجبت جدا بيه ولكن السؤال هنا
هل هي غلط كده لو مشي الموضوع لاكتر من كدا ؟ وممكن تتورط لو كملت في علاقتها ولا ايه ؟

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بنت مرتبطه في علاقه العلاقه بتنتهي أو بتبوظ ولكن دامت لكذا سنه
دلوقتي اتعرفت ع حد هنا ولكن شكلها بتحبه أو بالآحري وبصراحه اعجبت جدا بيه ولكن السؤال هنا
هل هي غلط كده لو مشي الموضوع لاكتر من كدا ؟ وممكن تتورط لو كملت في علاقتها ولا ايه ؟
العلاقات العاطفية تختلف من شخص لآخر ومن حالة لأخرى، ولا يوجد قاعدة صارمة تحدد متى يجب على شخص مغادرة علاقته الحالية والانتقال إلى علاقة جديدة. ومع ذلك ، يجب عليك أن تتعامل مع الأمر بحذر وحكمة حتى لا تؤذي أي شخص بما في ذلك نفسك والشخص الذي تحبه.
الا اذا لو كان الشخص دا مسببلها مشاكل ف يجب عليها تركه والبحث عن سعادتها مع حبها الجديد
حذرك من جرح القلوب

العلاقات العاطفية تختلف من شخص لآخر ومن حالة لأخرى، ولا يوجد قاعدة صارمة تحدد متى يجب على شخص مغادرة علاقته الحالية والانتقال إلى علاقة جديدة. ومع ذلك ، يجب عليك أن تتعامل مع الأمر بحذر وحكمة حتى لا تؤذي أي شخص بما في ذلك نفسك والشخص الذي تحبه.
الا اذا لو كان الشخص دا مسببلها مشاكل ف يجب عليها تركه والبحث عن سعادتها مع حبها الجديد
حذرك من جرح القلوب
اكيد ايه اللي بيفكر ويحتار بيبقي يا هياذي يا هيحمي
انا طول عمري حاميه لقلوب الآخرين 🤣🤣 وانا بلح هههههههه
بس صح طبعا 😍😍

اكيد ايه اللي بيفكر ويحتار بيبقي يا هياذي يا هيحمي
انا طول عمري حاميه لقلوب الآخرين 🤣🤣 وانا بلح هههههههه
بس صح طبعا 😍😍
احلي بلحه 😂😂
حصل خير
اتمني قرارك يبقا الصح❤️

• حبيته
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى