NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش هل انت مع او ضد أن المرأة تتزوح واحد أصغر منها ..و لماذا

اي كان فرق السن الزواج قبول بين طرفين و اراضي بينهم فمعنديش مانع في أي فرق سن

• أتفق
التفاعلات: huwaida1988
اي كان فرق السن الزواج قبول بين طرفين و اراضي بينهم فمعنديش مانع في أي فرق سن
اسعدني مرورك اخي الكريم

• حبيته
التفاعلات: ProGamer
مغرم بمين يا برنس ايه اللى هيخليه يفكر فى واحدة اكبر منه فى السن الا اذا هى بتحب الزنا وهو عايز انا اسف اى حمارة وخلاص هياخد غرضه منها ويرميها العقل بيقول غير كده عيل صغير ابن امه او ابوه ولسة قدامه جيش حتى لو معها شقة او عربية عايز يجرب وخلاص وبالنسبالة اعداد زى الاجانب جرب الكبيرة والصغيرة لكن لو يملك قراره فعلا يتجوزها لو راجل ابن راجل ويدخل البيت من بابة لكن فى الحقيقة مثلا هى محرومة واعتقدت ةمثلا انه راجل وخلاص لكن تقدر تواجه زملاتها فى الكلية الموظفين وتقول انا بحب طالب عندى عشان شوية اهتمام مكزوب وهى شوية حرمان ويرميها ده كلام العقل
لب الموضوع عن الزواج مش عن اشي ثاني....عن زواج فقط... هذه هو موضوع النقاش.. تمام يا جويعد..

• عجبني
التفاعلات: الجعرانة وسطيف وسكاكة
بصي .. انا شوفت بعيني مش كلام بس .. كان عمرها ٣٦ وهو ٢٥ وعايشين بسعاده يا روني بالعكس هي عرفت تحتويه احسن من اللي في سنه وكمان خليته يقدر يكبر تجارته وحاليا بقي هو ٣٠ وهي ٤١ وعندهم طفلين وفي الحج حاليا ... الفكره اننا دماغنا خدت علي كلام وتقاليد المجتمع بس . وفي ناس خالفتها ولقيت السعاده 🙂✋
حبيبتي انا مش معترضه علي الفكره ان بقول ان الامور مش حب و بس في حاجات تانيه لو اتوجدت اكيد تمام يا الا الموضوع هيبقي ضغط نفسي ليها **** يكرمهم و يفرح قلبهم و يسعدهم

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: huwaida1988 و LEGEND KYSER
لب الموضوع عن الزواج مش عن اشي ثاني....عن زواج فقط... هذه هو موضوع النقاش.. تمام يا جويعد..
طالما زواج رسمى ايه المشكلة ما يقابل اهلها ويطلبها هو اهلها هيكروه لها الخير لكن نفس المشكلة كانت على الفيس والولد بعد عنها لانة مقدرش يواجه اهله ابوه وامه يا عينى وبيقول هى من محافظة وهو من محافظة تانى ايه المشكلة
اقولك المشكلة فى ايه هى حبت تفضى رغبتها فى واحد حست معاه بالامان المكزوب وهو لقى واحدة زى امه مثلا لكن الفكرة هى اهلها موافقين ولا هيبقى عرفى وزنا ومساكنةت وهو عرفها من فين وهى عرفته من فين الستر حلو لكن الحقيقة مرة

• عجبني
ي
حبيبتي انا مش معترضه علي الفكره ان بقول ان الامور مش حب و بس في حاجات تانيه لو اتوجدت اكيد تمام يا الا الموضوع هيبقي ضغط نفسي ليها **** يكرمهم و يفرح قلبهم و يسعدهم
فهمك .. بس اديني شوفت تجارب ناجحه في وقت الطلاق والمحاكم بقت عاده متكرره 🙂
يارب اجمعين 😊🤍

• أتفق
ي

فهمك .. بس اديني شوفت تجارب ناجحه في وقت الطلاق والمحاكم بقت عاده متكرره 🙂
يارب اجمعين 😊🤍
اكيد اكيد طبعا في تجارب جدا جدا ناجه

اكيد اكيد طبعا في تجارب جدا جدا ناجه
مهو دا اللي بقول عليه لروني .. حتي لو الفرق كبير بس في حب وقبول احسن من انك تتجوز من سنك وحده تسود حياتك 🙂✋

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: venom2024
مبروووك. الفرح متى... أسعدني مرورك
نفسي بجد انا بحبها جدا وعايز اسعدها بس هي متجوزه وعايزه تطلق بأي طريقه من زوجها

• ايه ده
مهو دا اللي بقول عليه لروني .. حتي لو الفرق كبير بس في حب وقبول احسن من انك تتجوز من سنك وحده تسود حياتك 🙂✋
المهم وجود التفاهم وبنفس الوقت تقارب الفكر و الانسجام العقلي والروحي...

المهم وجود التفاهم وبنفس الوقت تقارب الفكر و الانسجام العقلي والروحي...
مع المراه الناضجه دا اسهل علي فكره .. انما اللي لسه فرحانه بسنها وبابا وماما .. دا صعب جداااا
بصراحه انا بشفق علي نفسي وعلي الرجاله بشكل عام من البنات من الاجيال الجديده 🙂✋

• بيضحكني
مع المراه الناضجه دا اسهل علي فكره .. انما اللي لسه فرحانه بسنها وبابا وماما .. دا صعب جداااا
بصراحه انا بشفق علي نفسي وعلي الرجاله بشكل عام من البنات من الاجيال الجديده 🙂✋
ربي يسعد سعيد بسيعده.. بالحلال

• أتفق
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • أتفق
  • عجبني