NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش هل انت مع او ضد أن المرأة تتزوح واحد أصغر منها ..و لماذا

• بيضحكني
التفاعلات: Ms Roony
السن مجرد رقم .. بيتنسي ويدوب مع الحب الحقيقي 🤚🙂🤍
لا يا سامي الامور مش بس حب في حاجات اهم و مع نضجك بتعرف انت عايز ايه و ايه بيناسبك الحب ما هو الا مرحله مبدأيه بس

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: huwaida1988 و AHMED 511
  • بيضحكني
التفاعلات: AHMED 511 و huwaida1988
عادي جدا مافيش مايمنع
المهم يكون المشاعر والتفاهم والود مجودين
دول اساس اي علاقة ناجحة بغض النظر عن السن بين الطرفين

• أتفق
التفاعلات: huwaida1988
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: Ms Roony
  • بيضحكني
شايفها حاجه عاديه بس ميكونش فرق السن كبير اوي و اهم حاجه ف الموضوع ان دماغ الراجل تبقي موزونه بحكم انه سنه اصغر من الست ف مينفعش تفكيره يبقي صغير ف حين ان الطرف الاخر عدي بالحاجات دي و كبر ع الدماغ الصغيره

• عجبني
في بدايه الأمر هتكون الأمور عاديه بس مع مرور. الوقت و زوال حلاوه البدايات هتكون مصدر ومدخل للشيطان وده كفيل يدمر العلاقه تماما

• عجبني
  • أتفق
لو زواج مفيش مشكلة لكن لو زنا هيبقى مصيبة ليها وله لانه هيحكى مغامراته معاها وهيشارك فى يها اصحابة حتى لو هتشترية بالفلوس وهتغرية اكيد هيشردها مهما كانت الظروف وهيعرف انه لها ماضى قذر عشان ترضى بيه فى الحرام
لو ع كلامك هيبقا مغرم بيها إنما قصه الفضيحه دي ملهاش علاقه بالسن

• عجبني
التفاعلات: الجعرانة وسطيف وسكاكة
لو ع كلامك هيبقا مغرم بيها إنما قصه الفضيحه دي ملهاش علاقه بالسن
مغرم بمين يا برنس ايه اللى هيخليه يفكر فى واحدة اكبر منه فى السن الا اذا هى بتحب الزنا وهو عايز انا اسف اى حمارة وخلاص هياخد غرضه منها ويرميها العقل بيقول غير كده عيل صغير ابن امه او ابوه ولسة قدامه جيش حتى لو معها شقة او عربية عايز يجرب وخلاص وبالنسبالة اعداد زى الاجانب جرب الكبيرة والصغيرة لكن لو يملك قراره فعلا يتجوزها لو راجل ابن راجل ويدخل البيت من بابة لكن فى الحقيقة مثلا هى محرومة واعتقدت ةمثلا انه راجل وخلاص لكن تقدر تواجه زملاتها فى الكلية الموظفين وتقول انا بحب طالب عندى عشان شوية اهتمام مكزوب وهى شوية حرمان ويرميها ده كلام العقل

• عجبني
عادى مفيش مشكلة

• عجبني
مغرم بمين يا برنس ايه اللى هيخليه يفكر فى واحدة اكبر منه فى السن الا اذا هى بتحب الزنا وهو عايز انا اسف اى حمارة وخلاص هياخد غرضه منها ويرميها العقل بيقول غير كده عيل صغير ابن امه او ابوه ولسة قدامه جيش حتى لو معها شقة او عربية عايز يجرب وخلاص وبالنسبالة اعداد زى الاجانب جرب الكبيرة والصغيرة لكن لو يملك قراره فعلا يتجوزها لو راجل ابن راجل ويدخل البيت من بابة لكن فى الحقيقة مثلا هى محرومة واعتقدت ةمثلا انه راجل وخلاص لكن تقدر تواجه زملاتها فى الكلية الموظفين وتقول انا بحب طالب عندى عشان شوية اهتمام مكزوب وهى شوية حرمان ويرميها ده كلام العقل
يمعلم في شباب فعلا ممكن تتشد لواحده اكبر منه بكتير بالعكس دا ممكن يكون بيفضلها عن الشباب الصغير والموضوع دا لي اسباب كتير منها حاجات نفسيه وممكن كمان تكون ست كبيره وعايزه تعيش مراهقه تاني وحب وكدا وتصاحب شاب صغير

• عجبني
التفاعلات: الجعرانة وسطيف وسكاكة
يمعلم في شباب فعلا ممكن تتشد لواحده اكبر منه بكتير بالعكس دا ممكن يكون بيفضلها عن الشباب الصغير والموضوع دا لي اسباب كتير منها حاجات نفسيه وممكن كمان تكون ست كبيره وعايزه تعيش مراهقه تاني وحب وكدا وتصاحب شاب صغير
اديك انت قلت تصاحب يبقى زنا
الزواج الفعلى يدخل البيت من بابه ويطلبها من اهلهلا وشكرا

عادي جدا مافيش مايمنع
المهم يكون المشاعر والتفاهم والود مجودين
دول اساس اي علاقة ناجحة بغض النظر عن السن بين الطرفين
كلامك سليم اخي الكريم

• حبيته
التفاعلات: AHMED 511
انا شايف الموضوع مفيش مشكله لو في مشاعر وحب

• عجبني
لا يا سامي الامور مش بس حب في حاجات اهم و مع نضجك بتعرف انت عايز ايه و ايه بيناسبك الحب ما هو الا مرحله مبدأيه بس
بصي .. انا شوفت بعيني مش كلام بس .. كان عمرها ٣٦ وهو ٢٥ وعايشين بسعاده يا روني بالعكس هي عرفت تحتويه احسن من اللي في سنه وكمان خليته يقدر يكبر تجارته وحاليا بقي هو ٣٠ وهي ٤١ وعندهم طفلين وفي الحج حاليا ... الفكره اننا دماغنا خدت علي كلام وتقاليد المجتمع بس . وفي ناس خالفتها ولقيت السعاده 🙂✋

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%