NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هل الهرمونات بتتغير في الحمل

Romany.

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
سؤال عاوز ليه اجابه واضحة هل الرغبه والهرمونات الجنسيه بتتغير في الحمل يعني ممكن الواحدة وهي حامل مايقال عاوزه نهاااائي العلاقة

• عجبني
التفاعلات: فكرى
اه ممكن وفي منهم العكس تصبح شهوتها اكبر
لازم تراعي مشاعر زوجتك وتكون لطيف وحنون معها

• عجبني
التفاعلات: فكرى
أنا أصلا مس متجوز يا مان أنا بسأل سؤال عادي 😂😂

طبعا الهرمونات بتتغير فتره الحمل وخصوصا البدايات عندك هرمونين الاستروجين والبروجيسترون دول لو حصل حمل بيبدا الاستروجين يزيد اوى لاعلى نقطه وده بيهيجها اللى هي الايام قبل الدوره بالظبط لو حصل حمل بيفضل عالى علشان يجهز بطانه الرحم لكن لو ف نص الحمل ف هو ممنوع علشان ممكن يحصل تلوث او دخول بكتيريا او ممكن الكيس اللى حوالين الجنين ينفجر ف ممنوع اصلا

بتتغير طبعا

طبعا الهرمونات بتتغير فتره الحمل وخصوصا البدايات عندك هرمونين الاستروجين والبروجيسترون دول لو حصل حمل بيبدا الاستروجين يزيد اوى لاعلى نقطه وده بيهيجها اللى هي الايام قبل الدوره بالظبط لو حصل حمل بيفضل عالى علشان يجهز بطانه الرحم لكن لو ف نص الحمل ف هو ممنوع علشان ممكن يحصل تلوث او دخول بكتيريا او ممكن الكيس اللى حوالين الجنين ينفجر ف ممنوع اصلا
مش ممنوع لكن الممارسة تكون بهدوء وحنان ورقه . وبأوضاع مريحة

مش ممنوع لكن الممارسة تكون بهدوء وحنان ورقه . وبأوضاع مريحة
يعم براحتك انا بقولك عالصح ممنوع يعنى ممنوع فالوقت ده اى بكتيريا ممكن تتنقل بسهوله لجوا وبعدين انت كده بتاذيها وبتضر ابنك اصبر او مارس خلفي بقي

حسب معرفتي بتتغير هرمونات المرأة شوي بفترة الحمل و بتصير منطوية و فاقدة الرغبة في الجنس تقريبا خاصة بعد الشهر الرابع .. هيك فهمت من كلام النسوان هههههههههههه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%