NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هل الشكل مهم؟

A

Anonymous (3c23)

ضيف
كنت عايز اعرف بما ان في ناس هنا يعني خبيرة اكتر مني انا ١٩ سنة عمري ما اخدت خطوة مع بنت في علاقة بسبب اني وزني زائد يعني مع ان ليا علاقات مع بنات كتير كاصدقاء و يعني بتعامل كويس بس خايف اخد خطوة و اترفض بسبب الموضوع ده محتاج نصايحكم و ياريت لو عن تجربة

• عجبني
التفاعلات: Mazen mohamed و fares07
كنت عايز اعرف بما ان في ناس هنا يعني خبيرة اكتر مني انا ١٩ سنة عمري ما اخدت خطوة مع بنت في علاقة بسبب اني وزني زائد يعني مع ان ليا علاقات مع بنات كتير كاصدقاء و يعني بتعامل كويس بس خايف اخد خطوة و اترفض بسبب الموضوع ده محتاج نصايحكم و ياريت لو عن تجربة
مش شرط يا صديقي كل فوله وليها كيال دي ازواق

• حبيته
التفاعلات: Mazen mohamed
االسراحه
كل بنت هتشوفك بنظره مختلفه
وحده: شكلك وحش ومش مظبوط
وحده: انت شكلك حلو وعندك مميزات مش عند حد ومش فارق معايا شكلك
وحده: انا بحبك فكل حالاتك واشكالك واوقاتك
وحده: اظبط جسمك وشكلك الاول وابق خد خطوه
الزتونه هنا الى بيحبك هيحبك على شكلك ومش هيتكلم

• حبيته
يا عم زي الرجالة .
واحد بيحب البنت الفلات و تبقى قمر 14 في نظره و نفس البنت واحد اخر بيقلو ايه اللوح اللي ماشي معاه.
وواحد اخر بيحب البنت الدبدوبة المكلبضة و تبقى امورة الاميرات عنده و الاخر بيقول له ايه البطة او البطريق او البقرة اللي انت بتحبها.
الدنيا اذواق.

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الوزن الزيادة غلط عليك صحيا قبل اي حوارات بنات
مارس تمارين وانزل بوزنك لنفسك ،،، اتعب واتمرن ودة التعب الوحيد اللي يفيد صحتك مش يضرها ،، والنسوان جايه جايه 👌

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%