NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

king_zopr

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مش عارف لى ديما لما حد بيعرف انى فحل 20 سنه بيهرب سواء ديوث او واحده بيقولولى انت صغير مع انتى شايف انها مش مساله سنه و **** اى حل المشكله دى بقا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: وحيد حزين و أحمد السويسي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هما بيبقو عاوزين راجل كبير و فاكرين ان السن الصغير انك ممكن تفضحهم
لاكن السن الصغير ل ستات كتييييييييييييير كبار عاوزة كدا بيموتو فيييييية اوى

هما بيبقو عاوزين راجل كبير و فاكرين ان السن الصغير انك ممكن تفضحهم
لاكن السن الصغير ل ستات كتييييييييييييير كبار عاوزة كدا بيموتو فيييييية اوى
احنا جادين اوى بجد و سريين جدا و بنحب كل حاجه تمتع زبرنا لكن هما مش فاهمين و الواحد نا درا ام بيلاقى واحده كبيره جامده عاوزه واحد جامد صغير كدا

• عجبني
التفاعلات: شريف باشا و أحمد السويسي
احنا جادين اوى بجد و سريين جدا و بنحب كل حاجه تمتع زبرنا لكن هما مش فاهمين و الواحد نا درا ام بيلاقى واحده كبيره جامده عاوزه واحد جامد صغير كدا
كلامك صح

مش عارف لى ديما لما حد بيعرف انى فحل 20 سنه بيهرب سواء ديوث او واحده بيقولولى انت صغير مع انتى شايف انها مش مساله سنه و **** اى حل المشكله دى بقا
خوفهم بيعمل فيهم كدة

شوف عاوز اقولك على حاجة بجد انا اعرف واحد يعرف الناس دى ازواج كبار فى السن و ديوث اوى على مراتة و بيحب يشوف مراتة مع واحد و بيحب السن الصغير و ممكن يوافق ب اتنين كمان و اتعرض عليا و انا اتخانقت مع صحبى دا بجدو قولتلو انا مش بتاع كدا و خلى بالك الطريق دا صحيح ممتع بس اخرتوا و حشة بجد

شوف عاوز اقولك على حاجة بجد انا اعرف واحد يعرف الناس دى ازواج كبار فى السن و ديوث اوى على مراتة و بيحب يشوف مراتة مع واحد و بيحب السن الصغير و ممكن يوافق ب اتنين كمان و اتعرض عليا و انا اتخانقت مع صحبى دا بجدو قولتلو انا مش بتاع كدا و خلى بالك الطريق دا صحيح ممتع بس اخرتوا و حشة بجد
وحشه ازاى

• عجبني
التفاعلات: وحيد حزين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%