NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال هل الدياثه ليها علاقه بصغر القضيب؟

يعني ليه دايما الي بيبقا دايوث قضيبه بيبقا صغير وهل في ناس بتحب الدياثه وفي نفس الوقت القضيب بيبقا كبير؟
السؤال ليه مغزي
المتعة مش بالطول المتعة بالمفعول
الدياثة دي عدم اتزان

• عجبني
التفاعلات: Mai Muhamad
يعني ليه دايما الي بيبقا دايوث قضيبه بيبقا صغير وهل في ناس بتحب الدياثه وفي نفس الوقت القضيب بيبقا كبير؟
السبب القضيب الصغير

• عجبني
  • عجبني
ملهاش علاقه و الا كان كل اللي بتاعه صغير هيبقي ديوث

• عجبني
الكلام دة صح لحد كبير

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
اه طبعا ليها علاقه بصغر القضيب لانك لو بتحب مراتك بتبقا عايزها تتمتع اكتر وانت قضيبك صغير مش بيمتعها اوي وبتبقا حاسس انها عايزه حجم اكبر علشان يكفي شهوتها

• عجبني
التفاعلات: Ahmadss، Mai Muhamad و زيزي بنوتي
فعلا و**** عندك حق

• عجبني
طب هل الي بيبقا دايوث لازم يبقا بيتناك او علي الاقل من مراته ولا ممكن يكون دايوث منغير م يحصل فيه كده
عن نفسي ديوووووووووث لاكن محصلش حاجه

• عجبني
ملهاش علاقه

• عجبني
التفاعلات: eslamfrg، Mai Muhamad و عاشق نيك الطيز ٢٢
بيحس نفسو ضعيف ف بيحقق حلمه في غيره صح كده؟
ب الظبط كدا بيشوف الطرف التاني بيحس انو مكانو + دي مجرد استنتاج مني معرفش مدى صحتها
لو كنتي نزلتي الموضوع دا ف نقاشات الديوثيين كان رد عليكي ناس من هناك ديوثين فعلا

• عجبني
التفاعلات: فحل على مرات اخويا و Mai Muhamad
ب الظبط كدا بيشوف الطرف التاني بيحس انو مكانو + دي مجرد استنتاج مني معرفش مدى صحتها
لو كنتي نزلتي الموضوع دا ف نقاشات الديوثيين كان رد عليكي ناس من هناك ديوثين فعلا
انا مكنتش اعرف الموضوع ده

في حد من الاداره نقلو فعلا

انا مكنتش اعرف الموضوع ده

في حد من الاداره نقلو فعلا
بس كدا هما هناك خبره 😂😂😂
فهيشرحولك ب الظبط

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: شبلانجا_
هو لموضوع كله هرمونات هو بيتكيف لما يشوف مراته مع حد تانى ملهاش علاقه زبه كبير او صغير انا اتعملت مع كذا حد منهم بقولك مش شرط يبقا زبو صغير هو مسأله كيفه ان مراته تبقا مع حد غيره

هو لموضوع كله هرمونات هو بيتكيف لما يشوف مراته مع حد تانى ملهاش علاقه زبه كبير او صغير انا اتعملت مع كذا حد منهم بقولك مش شرط يبقا زبو صغير هو مسأله كيفه ان مراته تبقا مع حد غيره
طيب اي الي بيوصلو للمرحله دي انه يخرج عن طبيعته؟

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%