NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصيرة هكذا مارست الجنس مع أم صديقي الوحيدة.

rohan

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
26 أبريل 2022
المشاركات
64
مستوى التفاعل
41
نقاط
653
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مرحباً أردت ان اكتب عن قصة حدثت معي شخصياً مع العلم أنني قمت بتغيير الاسماء طبعاً كي لا تمس بأذى لكل من في القصة ممكن ان تكون مملةبعض الشيء لذكري لبعض التفاصيل.

انا عمر كان عمري حينها 20 عاماً وصديقي (أدهم) الابن الوحيد في عائلته يصغرني ب 3 سنوات عمره 17 سنة أعرفه من مدة تتجاوز ال 10 سنوات لأن بيتنا قريب واعتدنا اللعب والخروج سوياً
أمه (منى) عمرها حوالي 38 او 39 سنة والده مسافر لأحدى دول الخليج من 5 سنوات لم يعد لمصر.
منى بيضاء البشرة ذات قوام متنساق ليست سمينه ولكن جسمها يحتوي على كيرفات متعددة عندما تراها مثلا بالشارع بعبايتها السمراء المفتوحة من الاسفل على الجانب قليلاً لترى بشرتها البيضاء اللامعة في اسفل القدم يمكنك ادراك معالم طيزها وبزازها ذات شخصية مرحة تشعر انها لم تتجاوز ال 30 ومهتمة بنفسها.. لا اذكر كم مرت استمنيت بالتفكير في جسدها او تمنيت ان انيكهافي احد الايام.

المهم لا اطيل عليكم سأحاول الدخول في صُلب القصة.
في يوم كالعادة ذهبت لمنزله لنلعب بلاي ستيشن كانت امه نائمة ويبدو انه لم يخبرها بقدومي فدخلنا لغرفته وبدأنا نلعب كالعادة بعد فترة زهقنا من اللعب فكان معايا فلاشة عليها فيلم اجنبي فاتفقنا نخرج للصالة نضعها فالتلفزيون ونتفرج عليها وكان كل حاجه تمام المهم خرجنا وضعنا الفلاشة وبدأنا ف الفيلم بعد حوالي 10 دقائق امه خرجت من الحمام يبدو كانت مندهشة اصلا ان فيه حد ف البيت لكن اتعاملت مع الامر طبيعي دخلت علينا كانت لابسة فيزون صوف ضيق جدا على جسمها لدرجة ان معالم جسمها واضحه والكلوت تقدر تشوفه على فخذها من فوق يمين وشمال بالسير بتاعه عليه قميص بنص كم درعتها البيضاء ظاهرة وبزازها وحلماتها ظاهرة جداا من تحت لدرجة انه باين منفوخ اوي انا اول مشوفتها بصيت جداا على بزازها بعدين نزلت عليني على طيزها ولا شعور زبي بدأ فعلا ينتصب عليها واول حاجه عملتها
قالت: ازايك يا عمر؟
انا: تمام بخير الحمد لله.
منى: ايه اخبار الدراسة معاك ووالدتك عامله ايه؟
أنا: كويسة بتسلم عليكي يا منى
منى: (لأدهم) مش كنت تعرفني إن صاحبك جاي انهارده هههههه
أدهم: أنا رجعت من الدرس لقيتك نايمة وعمر جه عالطول ملحقتش اعرفك
منى: تمام انتو بتتفرجو على ايه
أدهم: فيلم dumper and dumper فيلم كوميدي اوي هيعجبك هههه
منى: خلاص ماشي هحط الشاي ع النار وارجع

رجعت منى قعدت جنبي و ادهم قاعد ع الكرسي اللي جنبي بمرور الفيلم انا مش قادر اشيل عيني من على كسها اللي باينه شفراته من تحت الفيزون وفخاذها ولا بزازها اللي بتتحرك كل متضحك على مشهد من الفيلم حسيت بعد شوية انها انتبهتلي فابتسمت ابتسامه خفيفة كدة بعد مبصت على زبي اللي باين من البنطلون ومايل ناحيتها كأنه هيهجم عليها بعد شوية قالت هقوم اشوف الشاي وجابت الشاي ورجعت وهي بتقعد مش عارف غصب عنها او بمزاجها قعدت على ايدي اللي كانت ممدودة حاولت انا اسحب ايدي من تحتها بشكل طبيعي كأن مفيش حاجه حصلت بعدين لقيتها انحنت لقدام عشان تمسك كوباية الشاي فانا خلاص زبي كان هينفجر مكنتش قادر قلب كف ايدي اللي تحتها كل ده وادهم مش منتبه انا ايدي فين.. بدأت احرك ايدي منعلى طيزها وهي كانت ثابته ف البداية بعدين بدأت تحرك رجلها شوية يمين وشمال وانا من تحت صبعي على خرم طيزها بدعك فيه وزبي خلاص قرب يجيبهم
بعد شوية ادهم قال: هروح الحمام وجاي وقفوا الفيلم لما ارجع
بعد ما أدهم مشى
منى: أنت مجنون يا عمر؟ مكنتش اظنك من الشباب دول بجد كنت مخدوعة فيك
انا: مخدوعة في ايه انتي اللي قعدتي فوق ايدي؟
منى: ومايلت جسمي عشان تخرج ايدك بتحركها وانا شايفه القذارة اللي على بنطلونك وساكته عشان ادهم قاعد
كل كدة مش كفاية؟ انا ست متجوزة عيب كدة وانا صاحب ادهم من زمان وزيك زيه بالنسبالي.
انا: بصراحة جسمك حلو اوي ومن زمان جسمك مجنني ولما طيزك لمست ايدي مقدرتش امسك نفسي
منى: (واضح غضبها قل شوية) عيب الكلام ده يا عمر قولتلك انت زي ادهم و**** بس خلاص اللي حصل حصل عشان خاطر ادهم بس
وبعدين ايه القطر اللي على هدومك ده هههههههه
انا: من غير كلام حطيت ايدي على فخذها وقولتلها طالما اللي حصل حصل ايه رايك تشوفي القطر ده
منى ضحكت بصوت واطي: وقالتلي عيب ادهم زمانه جاي

المهم ادهم رجع وكملت الفيلم عادي واخدت نفسي ومشيت
روحت البيت ضربتها مرة ف الحمام وانا عمال افكر في جسمها وندمان اني معملتش حاجه

المهم بعدها باسبوع كنت رايح لادهم برضه في نفس اليوم

عرفت ان هو بيكون عنده درس وقتها فطلعت بدري عن المعاد اللي متعودين عليه طرقت الباب
امه من خلف الباب ميين؟
انا: انا عمر أدهم موجود؟
منى: اه عمر تعالى ياعمر اتفضل,(فتحت الباب) تعالى استناه هنا زمانه جاي من الدرس
فتحت لقيتها لابسه نفس اللطقم بتاع المرة اللي فاتت دخلت قدامي وفردات طيزها بتتحرك فوق وتحت وانا زبي منتصب على اخره بعدين دخلنا للصالون وانا برضه ببص عليها
منى: فيه حاجه ياعمر؟ ههههه مالك متغير كدة ليه مش عوايدك؟
انا: مفيش يا منى كنت عاوز اقولك حاجه . . . انتي مفكرتيش ف اللي حصل المرة اللي فاتت؟ مكنتش مستمتعه ولو بسيط
؟
منى: هو حصل حاجه اصلا عيب الكلام ده يا عمر!
انا: مش عيب ولا حاجه بصراحة من المرة اللي فاتت وانا بفكر فيكي ووضعت ايدي على فخذها مرة تانية
منى: (بتبص لقدامها كان ايدي مش عليها) انا ام صحبك عيب الكلام ده! حتى لو استمتعت بده مش هيكون مع صاحب ابني.
انا: من غير كلام لقيت نفسي قاطعتها بدأت ابوس في رقبتها بالراحة وايدي محطوطة على كسها ممن فوق الفيزون وهي مش بتقاوم ومش بتتكلم
قولتلها بصراحة يا منى مش من المرة اللي فاتت انا بفكر فيكي من سنين وجسمك طول عمره مجنني
بعدين لقيتها قالتلي بس مش من قدام والنبي جوزي مسافر وهتبقى فضيحة.
وحطت ايدها على زبي من فوق الهدوم وبدات تدعك عليه بعدين قلعتني البنطلون وطلعته وبدأت تمص فيه بسرعة كانه هيهرب منها وتدعكه في شفايفها بعدين انا بدأت اقلعها القميص اتفاجت باللي عمري مشوفته
حلماتها ورديه وبزازها بيضاء بدأت ابوس فيهم وامص فيهم كاني برضع واعض في حلماتها وهي بتقولي اي ده يخربيتك هههههممممم مكنتش اعرف انك سافل كدة
انا قولتها اسكتي يا شرموطة بعدين قالتلي استني وقفت وخلعت الفيزون وبقت بالاندر وقالتلي ده اللي بتحلم بيه ههههههه لما نشوف بقيت راجل ولا لسه عيل انا نزلت شديت لها الكلوت ونزلت على الارض حاطط راسي بين رجلها بلحس في كسها وشفراته اللي كان اصلا غرقان من ده كله وبقولها كل ده ومش مستمتعه ههههه وسامع اهاتها بصوت واطي ااااهه ممممممم اهههه متطبلش خخخخ انا شرموطة فعلاً اححححح نيك ام صاحبك خخخخ المهم جيت انيكها خلاص قالتلي لا بلاش ادهم بيرجع ع اميعاد ده ولو شافنا هتبقى مصيبة
انا قولتلها انا لسه مخلصتش زبي هينفجر بعد كل ده
قالتي طب تمام مسكت زبي قعدت تمص فيه بلسانها ودعكته على كسها من بره ورجعت حطيته بين بزازها بعدها جبتهم على بزازها وهي ماسكها زبي حتى بعد مخلص بتمسحه في بزازها لاخر نقطة وقالتلي خلاص البس هدومك وانا هدخل اتشطف وامشي قبل ما ادهم يجي انا لبس هدومي وقعدت مستنيها لما تخلص هي اخدت شاور وطلعت لبس هدومها قالتل انت لسه مروحتش؟
قولتلها انا مكلم ادهم وقايله اني جاي المهم ادهم جه وقعدنا لعبنا بليشتيشن وامه جوه وخلصنا وبصيت على امه وانا ماشي وهي ضحكت ضحكة انتصار كدة

ومنا يومها..... نخلي تكملت القصة ليوم تاني .​
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmedalasiry85 و Hicham Yoseef792008
مرحباً أردت ان اكتب عن قصة حدثت معي شخصياً مع العلم أنني قمت بتغيير الاسماء طبعاً كي لا تمس بأذى لكل من في القصة ممكن ان تكون مملةبعض الشيء لذكري لبعض التفاصيل.

انا عمر كان عمري حينها 20 عاماً وصديقي (أدهم) الابن الوحيد في عائلته يصغرني ب 3 سنوات عمره 17 سنة أعرفه من مدة تتجاوز ال 10 سنوات لأن بيتنا قريب واعتدنا اللعب والخروج سوياً
أمه (منى) عمرها حوالي 38 او 39 سنة والده مسافر لأحدى دول الخليج من 5 سنوات لم يعد لمصر.
منى بيضاء البشرة ذات قوام متنساق ليست سمينه ولكن جسمها يحتوي على كيرفات متعددة عندما تراها مثلا بالشارع بعبايتها السمراء المفتوحة من الاسفل على الجانب قليلاً لترى بشرتها البيضاء اللامعة في اسفل القدم يمكنك ادراك معالم طيزها وبزازها ذات شخصية مرحة تشعر انها لم تتجاوز ال 30 ومهتمة بنفسها.. لا اذكر كم مرت استمنيت بالتفكير في جسدها او تمنيت ان انيكهافي احد الايام.

المهم لا اطيل عليكم سأحاول الدخول في صُلب القصة.
في يوم كالعادة ذهبت لمنزله لنلعب بلاي ستيشن كانت امه نائمة ويبدو انه لم يخبرها بقدومي فدخلنا لغرفته وبدأنا نلعب كالعادة بعد فترة زهقنا من اللعب فكان معايا فلاشة عليها فيلم اجنبي فاتفقنا نخرج للصالة نضعها فالتلفزيون ونتفرج عليها وكان كل حاجه تمام المهم خرجنا وضعنا الفلاشة وبدأنا ف الفيلم بعد حوالي 10 دقائق امه خرجت من الحمام يبدو كانت مندهشة اصلا ان فيه حد ف البيت لكن اتعاملت مع الامر طبيعي دخلت علينا كانت لابسة فيزون صوف ضيق جدا على جسمها لدرجة ان معالم جسمها واضحه والكلوت تقدر تشوفه على فخذها من فوق يمين وشمال بالسير بتاعه عليه قميص بنص كم درعتها البيضاء ظاهرة وبزازها وحلماتها ظاهرة جداا من تحت لدرجة انه باين منفوخ اوي انا اول مشوفتها بصيت جداا على بزازها بعدين نزلت عليني على طيزها ولا شعور زبي بدأ فعلا ينتصب عليها واول حاجه عملتها
قالت: ازايك يا عمر؟
انا: تمام بخير الحمد لله.
منى: ايه اخبار الدراسة معاك ووالدتك عامله ايه؟
أنا: كويسة بتسلم عليكي يا منى
منى: (لأدهم) مش كنت تعرفني إن صاحبك جاي انهارده هههههه
أدهم: أنا رجعت من الدرس لقيتك نايمة وعمر جه عالطول ملحقتش اعرفك
منى: تمام انتو بتتفرجو على ايه
أدهم: فيلم dumper and dumper فيلم كوميدي اوي هيعجبك هههه
منى: خلاص ماشي هحط الشاي ع النار وارجع

رجعت منى قعدت جنبي و ادهم قاعد ع الكرسي اللي جنبي بمرور الفيلم انا مش قادر اشيل عيني من على كسها اللي باينه شفراته من تحت الفيزون وفخاذها ولا بزازها اللي بتتحرك كل متضحك على مشهد من الفيلم حسيت بعد شوية انها انتبهتلي فابتسمت ابتسامه خفيفة كدة بعد مبصت على زبي اللي باين من البنطلون ومايل ناحيتها كأنه هيهجم عليها بعد شوية قالت هقوم اشوف الشاي وجابت الشاي ورجعت وهي بتقعد مش عارف غصب عنها او بمزاجها قعدت على ايدي اللي كانت ممدودة حاولت انا اسحب ايدي من تحتها بشكل طبيعي كأن مفيش حاجه حصلت بعدين لقيتها انحنت لقدام عشان تمسك كوباية الشاي فانا خلاص زبي كان هينفجر مكنتش قادر قلب كف ايدي اللي تحتها كل ده وادهم مش منتبه انا ايدي فين.. بدأت احرك ايدي منعلى طيزها وهي كانت ثابته ف البداية بعدين بدأت تحرك رجلها شوية يمين وشمال وانا من تحت صبعي على خرم طيزها بدعك فيه وزبي خلاص قرب يجيبهم
بعد شوية ادهم قال: هروح الحمام وجاي وقفوا الفيلم لما ارجع
بعد ما أدهم مشى
منى: أنت مجنون يا عمر؟ مكنتش اظنك من الشباب دول بجد كنت مخدوعة فيك
انا: مخدوعة في ايه انتي اللي قعدتي فوق ايدي؟
منى: ومايلت جسمي عشان تخرج ايدك بتحركها وانا شايفه القذارة اللي على بنطلونك وساكته عشان ادهم قاعد
كل كدة مش كفاية؟ انا ست متجوزة عيب كدة وانا صاحب ادهم من زمان وزيك زيه بالنسبالي.
انا: بصراحة جسمك حلو اوي ومن زمان جسمك مجنني ولما طيزك لمست ايدي مقدرتش امسك نفسي
منى: (واضح غضبها قل شوية) عيب الكلام ده يا عمر قولتلك انت زي ادهم و**** بس خلاص اللي حصل حصل عشان خاطر ادهم بس
وبعدين ايه القطر اللي على هدومك ده هههههههه
انا: من غير كلام حطيت ايدي على فخذها وقولتلها طالما اللي حصل حصل ايه رايك تشوفي القطر ده
منى ضحكت بصوت واطي: وقالتلي عيب ادهم زمانه جاي

المهم ادهم رجع وكملت الفيلم عادي واخدت نفسي ومشيت
روحت البيت ضربتها مرة ف الحمام وانا عمال افكر في جسمها وندمان اني معملتش حاجه

المهم بعدها باسبوع كنت رايح لادهم برضه في نفس اليوم

عرفت ان هو بيكون عنده درس وقتها فطلعت بدري عن المعاد اللي متعودين عليه طرقت الباب
امه من خلف الباب ميين؟
انا: انا عمر أدهم موجود؟
منى: اه عمر تعالى ياعمر اتفضل,(فتحت الباب) تعالى استناه هنا زمانه جاي من الدرس
فتحت لقيتها لابسه نفس اللطقم بتاع المرة اللي فاتت دخلت قدامي وفردات طيزها بتتحرك فوق وتحت وانا زبي منتصب على اخره بعدين دخلنا للصالون وانا برضه ببص عليها
منى: فيه حاجه ياعمر؟ ههههه مالك متغير كدة ليه مش عوايدك؟
انا: مفيش يا منى كنت عاوز اقولك حاجه . . . انتي مفكرتيش ف اللي حصل المرة اللي فاتت؟ مكنتش مستمتعه ولو بسيط
؟
منى: هو حصل حاجه اصلا عيب الكلام ده يا عمر!
انا: مش عيب ولا حاجه بصراحة من المرة اللي فاتت وانا بفكر فيكي ووضعت ايدي على فخذها مرة تانية
منى: (بتبص لقدامها كان ايدي مش عليها) انا ام صحبك عيب الكلام ده! حتى لو استمتعت بده مش هيكون مع صاحب ابني.
انا: من غير كلام لقيت نفسي قاطعتها بدأت ابوس في رقبتها بالراحة وايدي محطوطة على كسها ممن فوق الفيزون وهي مش بتقاوم ومش بتتكلم
قولتلها بصراحة يا منى مش من المرة اللي فاتت انا بفكر فيكي من سنين وجسمك طول عمره مجنني
بعدين لقيتها قالتلي بس مش من قدام والنبي جوزي مسافر وهتبقى فضيحة.
وحطت ايدها على زبي من فوق الهدوم وبدات تدعك عليه بعدين قلعتني البنطلون وطلعته وبدأت تمص فيه بسرعة كانه هيهرب منها وتدعكه في شفايفها بعدين انا بدأت اقلعها القميص اتفاجت باللي عمري مشوفته
حلماتها ورديه وبزازها بيضاء بدأت ابوس فيهم وامص فيهم كاني برضع واعض في حلماتها وهي بتقولي اي ده يخربيتك هههههممممم مكنتش اعرف انك سافل كدة
انا قولتها اسكتي يا شرموطة بعدين قالتلي استني وقفت وخلعت الفيزون وبقت بالاندر وقالتلي ده اللي بتحلم بيه ههههههه لما نشوف بقيت راجل ولا لسه عيل انا نزلت شديت لها الكلوت ونزلت على الارض حاطط راسي بين رجلها بلحس في كسها وشفراته اللي كان اصلا غرقان من ده كله وبقولها كل ده ومش مستمتعه ههههه وسامع اهاتها بصوت واطي ااااهه ممممممم اهههه متطبلش خخخخ انا شرموطة فعلاً اححححح نيك ام صاحبك خخخخ المهم جيت انيكها خلاص قالتلي لا بلاش ادهم بيرجع ع اميعاد ده ولو شافنا هتبقى مصيبة
انا قولتلها انا لسه مخلصتش زبي هينفجر بعد كل ده
قالتي طب تمام مسكت زبي قعدت تمص فيه بلسانها ودعكته على كسها من بره ورجعت حطيته بين بزازها بعدها جبتهم على بزازها وهي ماسكها زبي حتى بعد مخلص بتمسحه في بزازها لاخر نقطة وقالتلي خلاص البس هدومك وانا هدخل اتشطف وامشي قبل ما ادهم يجي انا لبس هدومي وقعدت مستنيها لما تخلص هي اخدت شاور وطلعت لبس هدومها قالتل انت لسه مروحتش؟
قولتلها انا مكلم ادهم وقايله اني جاي المهم ادهم جه وقعدنا لعبنا بليشتيشن وامه جوه وخلصنا وبصيت على امه وانا ماشي وهي ضحكت ضحكة انتصار كدة

ومنا يومها..... نخلي تكملت القصة ليوم تاني .​
كمل قصه حلون
 
  • عجبني
التفاعلات: vahgccwdvvec و امير الجنس العربى
حلوه جدا كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى، vahgccwdvvec و Nouraill
👏 👏 :D:D😍😍:coffee::coffee:(y)(y):love::love:🤪🤪😘😘:unsure:
Photo 2022 04 20 02 24 55
:unsure:(y)(y)o_Oo_O
 
  • عجبني
  • جامد
التفاعلات: khaled_dz_2001, DrAhmed, امير الجنس العربى و 4 آخرين
حلوه 🔥 كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: DrAhmed، امير الجنس العربى و vahgccwdvvec
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى
واو شي جميل جدا اين تكملة حبيبي
 

المرفقات

  • 2464-9d7acefda5b7691a2cc7e2af10863166.jpg
    2464-9d7acefda5b7691a2cc7e2af10863166.jpg
    64.7 KB · المشاهدات: 62
  • عجبني
التفاعلات: ahmedalasiry85
حلويات
 
  • عجبني
التفاعلات: DrAhmed و امير الجنس العربى
LJ;LG ,B HFKIH QVF;ما تكمل ولا ابنها ضربك
 
  • عجبني
التفاعلات: DrAhmed
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%