NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

البقاء لله يسطا وربنا يرحمه ويغفر له ويسكنه فسيح جناته ويجعل قبره روضة من رياض الجنة ويلهمك وزويك برباط الصبر والايمان وربنا يعوض صبرك خير يارب..... وبراحتك يسطا خد وقتك واكتر منه كمان ومترجعش غير لما تحس نفسك بقيت تمام والبقاء لله
مفتقد وجودك في المنتدى.. اتمتى المانع يكون خير

• حبيته
التفاعلات: يوليوس قيصر
اتمنى الرحمه و الصبر ليكم آسف اتأخرت ما كنتش اعرف

مفتقد وجودك في المنتدى.. اتمتى المانع يكون خير
حبيبي يسطا و****... كانت ظروف شغل وشوية ازمات كانت فترة تلات شهور ما يعلم بيهم الا **** بس الحمد**** عدوا على خير واديني رجعت من تاني للمنتدى وإن شاء **** المرادي مفيش انقطاع

• حبيته
التفاعلات: الباحـــث
حبيبي يسطا و*... كانت ظروف شغل وشوية ازمات كانت فترة تلات شهور ما يعلم بيهم الا * بس الحمد** عدوا على خير واديني رجعت من تاني للمنتدى وإن شاء ** المرادي مفيش انقطاع
الحمدللله على رجوعك.. نورت المنتدى.. ليك شوقه يا قيصر .. اكملت أروما بوقتها بسرعة لأجلك.. بس حصل خير.. اهم شي انك بخير.. وهتلحق تقره كل قصص المنادى..عودة موفقة 🌹

• حبيته
التفاعلات: يوليوس قيصر
الحمدللله على رجوعك.. نورت المنتدى.. ليك شوقه يا قيصر .. اكملت أروما بوقتها بسرعة لأجلك.. بس حصل خير.. اهم شي انك بخير.. وهتلحق تقره كل قصص المنادى..عودة موفقة 🌹
حبيبي يسطا وشكرا بجد على سؤالك... انا حاليا بقرأ فيها و اول اما اخلص هديك تعليقي بالكامل بس الصراحه مقصرتش

• حبيته
التفاعلات: الباحـــث
اسف لكل الناس اللي تعرفني ومتابعين قصصي بس انا هغيب فترة ممكن تطول شوية السبب : لسة واصلنى من ساعة او اقل خبر وفاة اخويا الكبير ومش هقول السبب عشان الادارة حذفت الموضوع واتمنى دا كمان ميتحذفش
كل اللى طالبة دعوة على ظهر الغيب لعل **** أن يغفر له ويرحمه اسف ليكم تانى استوعدكم ربي الذي لا يضيع عنده شيء 😩💔😭😭
الدوام لله وحده

اسف لكل الناس اللي تعرفني ومتابعين قصصي بس انا هغيب فترة ممكن تطول شوية السبب : لسة واصلنى من ساعة او اقل خبر وفاة اخويا الكبير ومش هقول السبب عشان الادارة حذفت الموضوع واتمنى دا كمان ميتحذفش
كل اللى طالبة دعوة على ظهر الغيب لعل **** أن يغفر له ويرحمه اسف ليكم تانى استوعدكم ربي الذي لا يضيع عنده شيء 😩💔😭😭
أحببنا قصصك فأحببناك، نتمنى أن تعود لنا قريبا، الممتع في قصصك أنها ممتعة و غامضة و لا تركز على الجنس.

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%