NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الالم اللي بتيجي بعد ما تتفتح بتستمر قد اية مدة بعدها ؟
وهل احط مخدر اول مرة ولا لا مع العلم أنا ضيق واللي هيفتحني حجم زبرة متوسط مش كبير

• عجبني
التفاعلات: el-korsan, Kokik, ديوث ممحون و 2 آخرين
أنا سالب اول مرة امارس هارد من يومين واحد فتحني ومن ساعتها و وسطي واجهني وطيزي بتاكلني قوي وزبري يقف بالعافية اية الحل
غريبة :ROFLMAO::D
اول موضوع لك بالمنتدي ....... اتفحت من اكثر من سنة :cool:

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: سالب طري، نوني الخول و Alaa69
اللي طيزه بتكلوا يكلمني

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ديوث ممحون و Cuckoo
وهل احط مخدر اول مرة ولا لا مع العلم أنا ضيق واللي هيفتحني حجم زبرة متوسط مش كبير
هو الأهم من الحجم الخبره الموجب و ان ميكونش همه ينيك و بس الأهم يكون عنده خبره يعمل معاك ايه لان قبل ما يدخل زبه لازم يجهزك للحدث ده من مداعبه و تجهيز طيزك لستقبل زب موضوع المخدر ده اخر حاجه ممكن تستخدمها اصلا في الفتح في حاجات كتير غير المخدر .
مع تحياتي بالاستمتاع

• عجبني
التفاعلات: سالب طري, ديوث ممحون, hamada_x و شخص آخر
لا تحط شي مهم استرخي واترك فحل يعرف يعمل شغله انت بس سلمه نفسك واترك الباقي عليه حتى تنبسط وتزيد متعة وتطلب زب لازم يكون كل شي طبيعي للمتعة والاستمرارية

• عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اهم حاجة اللي يفتحك يكون عنده خبرة مش غشيم ولا اول مرة يجرب

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون
لو مليون مخدر و الفحل غشيم حتتبهدل
المهم فحل فنان

• عجبني
التفاعلات: سالب طري و ديوث ممحون
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%