NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال هتعمل اي لو قفشت شريك حياتك هنا

مش جايز انا عايز اوصل رساله بطريقه غير مباشرة من سؤال دا
نرجع ل موضوعنا
تخيل انك توبت بعد ما ارتبطت او خطبت او اتجوزت
بعدت عن منتدي وقولت اركز مع مراتي وحياتي
واكتشفت صدفه ان هي خرباها هنا مع انها محترمه في حقيقه والشدك ليها اخلاقها
رد فعلك اي
عايز رد فعل واقعي مش خيال جنسي يعني لو اتحطيت في موقف تصرفك هيكون اي
ما هو انا قولت طالما الموضوع يا دوب فرجة وكدة نعديها
انما لو علاقات شات وتليفونات واكتر يبقى هنا المشكلة

ما هو انا قولت طالما الموضوع يا دوب فرجة وكدة نعديها
انما لو علاقات شات وتليفونات واكتر يبقى هنا المشكلة
احنا بنتكلم في حاله شات وفون وخراب بقي الهو في حقيقه بتتعامل معاك اكنها ملاك وفي منتدي عاهره الهو من اقصي اليمين ل اقصي الشمال معندهاش وسط

انا عايز كل واحد يجاوب علي سؤال دا بصراحه جدا ويكون بشخصيتك حقيقه يعني تصرف واقعي اكنه حصل مش عايز خيالات جنسيه وجو دا خليك صادق وصريح مع نفسك ومع ناس

-هتعمل اي لو قفشت بنت مرتبط بيها او خطبتك او مراتك علي منتدي هنا وهي راسمه عليك دور الشرف والعفه وانها اكتر انسانه محترمه في كون وخرباها هنا وشرموطه لابعد حدود

-هتعملي اي لو قفشتي الشاب مرتبطه بيه او خطيبك او جوزك هنا وهو عامل فيها اخر رجال محترمين وبيعدل عليكي ديما وبيقعد ينصحك ديما وطلع هنا خاربها وبيحك مع الكل

مستني اشوف تعليقاتكم وتفاعلكم
كنت اتمنى أن طلقتي تدخل هنا تتعلم حجات كتير عشان خاطر نعملها مع بعض بدون تدخل اي طرف تالت في اي حاجه تخصنا
أما بالنسبه للموضوع
لو بحبها هتكلم معها أنها توقف اي حاجه وهفتح الاكونت بتاعها كل يوم اشوف في جديد ولا لا وخلاص التزمت أنها تبقى ليا هكمل معها ملتزمتش خلاص يبقى كل واحد مننا من طريق

لو مرتبط بيها هكمل معاها بس مش جواز طبعا
خطيبتي هفركش معاها
مراتي طلاق

• أتفق
التفاعلات: Adamlavine
كنت اتمنى أن طلقتي تدخل هنا تتعلم حجات كتير عشان خاطر نعملها مع بعض بدون تدخل اي طرف تالت في اي حاجه تخصنا
أما بالنسبه للموضوع
لو بحبها هتكلم معها أنها توقف اي حاجه وهفتح الاكونت بتاعها كل يوم اشوف في جديد ولا لا وخلاص التزمت أنها تبقى ليا هكمل معها ملتزمتش خلاص يبقى كل واحد مننا من طريق
طب ما كنت تعلمها انت كل حاجه
ثانيا اي سبب طلاق🤔

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
لو مرتبط بيها هكمل معاها بس مش جواز طبعا
خطيبتي هفركش معاها
مراتي طلاق
احترم جدا رايك وقرارك وتعليقك واحييك عليه❤
منشن بقي لاي حد تعرفه هنا او كذا حد تباصي ليهم السؤال دا ونشوف اجابتهم هتكون اي عليه

انا عايز كل واحد يجاوب علي سؤال دا بصراحه جدا ويكون بشخصيتك حقيقه يعني تصرف واقعي اكنه حصل مش عايز خيالات جنسيه وجو دا خليك صادق وصريح مع نفسك ومع ناس

-هتعمل اي لو قفشت بنت مرتبط بيها او خطبتك او مراتك علي منتدي هنا وهي راسمه عليك دور الشرف والعفه وانها اكتر انسانه محترمه في كون وخرباها هنا وشرموطه لابعد حدود

-هتعملي اي لو قفشتي الشاب مرتبطه بيه او خطيبك او جوزك هنا وهو عامل فيها اخر رجال محترمين وبيعدل عليكي ديما وبيقعد ينصحك ديما وطلع هنا خاربها وبيحك مع الكل

مستني اشوف تعليقاتكم وتفاعلكم
مش نخليها تكمل و اعرف اي سبب وجودها هنا

مش نخليها تكمل و اعرف اي سبب وجودها هنا
يعني هتعرف اسبابها الاول بعدين تقرر هتسيبها او تكمل معاها صح كدا

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب ما كنت تعلمها انت كل حاجه
ثانيا اي سبب طلاق🤔
حاولت كتير
سبب الطلاق مش مسموح بحد يعرفو حاجه بيا وبيها

حاولت كتير
سبب الطلاق مش مسموح بحد يعرفو حاجه بيا وبيها
احترم ذلك طبعا واقدره
واتمني لك ان تعثر علي شخص يعوضك الايام ويعالج حزن قلبك ويكون مناسبا لك ويحاول اسعادك ويكون علي قدر طموحك وتمنيك

• حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
احترم ذلك طبعا واقدره
واتمني لك ان تعثر علي شخص يعوضك الايام ويعالج حزن قلبك ويكون مناسبا لك ويحاول اسعادك ويكون علي قدر طموحك وتمنيك
حبيبي تسلم
ليا وليك

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%