NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هتعمل ايه لو اتعرفت علي حد من هنا واتقبلتو وطلع حد يعرفك خصوصا لو بنت وراحت لواحد ينيكها طلع يعرفها او سالب او كده هتعمل ايه وهتحس ب ايه وهل هتكمل العلاقه دي ولا لا
هتعمل ايه لو اتعرفت علي حد من هنا واتقبلتو وطلع حد يعرفك خصوصا لو بنت وراحت لواحد ينيكها طلع يعرفها او سالب او كده هتعمل ايه وهتحس ب ايه وهل هتكمل العلاقه دي ولا لا
هو عموما انا عمري مهعرف بنت هنا عشان علاقه بس فرضا ع سؤالك فلا مش هكمل

هاقول الدنيا صغيره كان عيني عليكي من زمان يامربرب ياجميل أو يارفيع ياعسل

• بيضحكني
التفاعلات: dola22
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
غريبه ان السؤال دا يطلع من راجل
لان ساعتها كل الرجاله ماهتصدق وهتفرح بكدا
اما بالنسبه ليا عادى مش هتفرق معايا
هو مجرد سوال وانا بشوف ان ده لو حصل هيبقي احسن لان الشخص اللي تعرفه انت هتكون سره وهتحافظ عليه مش زي لو حد غريب بس ده لو شخص كويس مش شخص يهمه حجات تانيه

غريبه ان السؤال دا يطلع من راجل
لان ساعتها كل الرجاله ماهتصدق وهتفرح بكدا
اما بالنسبه ليا عادى مش هتفرق معايا
السوال بقي حصلت معاكي قبل كده وعملتي ايه

• أتفق
التفاعلات: بحب خالتي
السوال بقي حصلت معاكي قبل كده وعملتي ايه
حصل معاه هوا لانى كنت بختار ناس معرفه ومكنش بيصدق ان ليا فى كدا

مكنتيش بتخافي ان حد يرفض ويفضحك
اكيد كنت بخاف جدا من النقطه دى علشان كدا مكنتش بحاول غير مع الى ضمناه بنسبه 100%

• عجبني
التفاعلات: حسام واحد بس
فى ناس هنا بتدخل وبتضيع عمرها فى تخيلات فقط وفى ناس بتنفذ وفى ناس بتتقلب وفى ناس ممكن تصادف لكن اللى عايز يكمل هيغفر
الموضوع هنا صعب لان ليه واحده تسلمك نفسها وهي ف غنا عن ده

اكيد كنت بخاف جدا من النقطه دى علشان كدا مكنتش بحاول غير مع الى ضمناه بنسبه 100%
شاطره يادودو وبجد مبسوط ل رجوعك نورتينا ونورتيني هنا تتهني ف حياتك وعيد سعيد ❤️

اسم السؤال 😂

طالما بدات يبقى هكمل
وحاجة حلوة اصلا لو نعرف بعض عشان مش هنبقى محتاجين نfake اي حاجة

فى وجود شهوة الجنس مفيش حاجه اسمها هتعمل ايه

اكيد اكيد قبل ما يتقابلو هيتكلمو شوية وفى الفترة دى اكيد هيطلبو يشوفو بعض ولو طلعو يعرفو بعض قدامهم حاجتين
يا إما يكملو مع بعض يا إما كل واحد يروح لحاله عشان ميسببش للتانى مشاكل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%