NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

dola22

عابر سبيل يتمني ان يكون ضيف خفيف علي القلوب
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هتعمل ايه لو اتعرفت علي حد من هنا واتقبلتو وطلع حد يعرفك خصوصا لو بنت وراحت لواحد ينيكها طلع يعرفها او سالب او كده هتعمل ايه وهتحس ب ايه وهل هتكمل العلاقه دي ولا لا

• عجبني
التفاعلات: نور ونار صعيدي, حسام واحد بس, doctor_massage و 3 آخرين
هتعمل ايه لو اتعرفت علي حد من هنا واتقبلتو وطلع حد يعرفك خصوصا لو بنت وراحت لواحد ينيكها طلع يعرفها او سالب او كده هتعمل ايه وهتحس ب ايه وهل هتكمل العلاقه دي ولا لا
أنا استحالة طبعا اقابلك من هنا 😹

أنا استحالة طبعا اقابلك من هنا 😹
انا بتكلم في العموم ي ايمي مش انا يعني ك شخصي 😂😂 وبعدين فيها ايه ي اختي لما تقبليني مشبهش ولا ايه 😂 بس تقعد ب احترامك ده انا هحترمك احترام 😂😂

يعم قصدى اقابل حد من هنا😹
ليه م انتي ممكن تعرفي حد جدع من هنا ملهاش علاقه انا قبلت ناس جدعان وفي ناس انا علي علاقه لحد دلوقت بيهم وعلاقه محترمه بنا

ليه م انتي ممكن تعرفي حد جدع من هنا ملهاش علاقه انا قبلت ناس جدعان وفي ناس انا علي علاقه لحد دلوقت بيهم وعلاقه محترمه بنا
لا أنا الفكرة دى بره دماغى😹

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الوضع اتغير ،،، طالما حصل كلام هنا وقرر يتقابلوا يبقي عادي
المشكلة ان كل طرف هيشغل مخه انه يصور التاني وخاصة لو واحدة متجوزة وصادفت واحد وطلعوا معرفة ،،، هيشغل المعفنة "مخه" ويقولك اصورها ،، مش ينيك ويتنيل لأ لازم يمسك عليها حاجة تكسر عينها

الوضع اتغير ،،، طالما حصل كلام هنا وقرر يتقابلوا يبقي عادي
المشكلة ان كل طرف هيشغل مخه انه يصور التاني وخاصة لو واحدة متجوزة وصادفت واحد وطلعوا معرفة ،،، هيشغل المعفنة "مخه" ويقولك اصورها ،، مش ينيك ويتنيل لأ لازم يمسك عليها حاجة تكسر عينها
واكسر عنيها ليه يعم م اتمتع وانا ساكت 😂😂 شعب غبي بطبعه

واكسر عنيها ليه يعم م اتمتع وانا ساكت 😂😂 شعب غبي بطبعه
لأ دة مش غباء
دة المصري ،، معروف بفهلوته وبيحب يشغل مخه كتير مع انها اصلا متسعفوش

عادي كمل يعني بعد ما اتفضحت حتمشي كمل المشوار و زياده الخير خرين

لأ دة مش غباء
دة المصري ،، معروف بفهلوته وبيحب يشغل مخه كتير مع انها اصلا متسعفوش
ياسطي و**** عمري معملت كده ابدا وبركن الموبيل بعيد عندكي خالص

عادي كمل يعني بعد ما اتفضحت حتمشي كمل المشوار و زياده الخير خرين
انا ب النسبالي احب ده اكتر بقي لان هيبقي حد عارف حقيقه ميولي وانا عارف حقيقه ميوله هيبقي الموضوع اسهل علينا في التعامل يعني لو واحده اه ممكن تخاف عشان عارف حقيقتها بس ب العقل م انا هفضح نفسي

ياسطي و**** عمري معملت كده ابدا وبركن الموبيل بعيد عندكي خالص
بص
انا محصلش وقابلت هنا وصفت وطلعت معرفة والكلام دة
بس لو واحدة معرفة وقررتوا تتقابلوا والموضوع علاقة مش اكتر يعني مش منيمها حب وجواز وبتاع يبقي هتكون خايفه من انك تصورها ،،، ودة فكر عام يعني مش هتتغير لمجرد انك انت مبتعملهاش او هدفك المتعة بس ,،،، بقولك شعب فهلووووي

انا ب النسبالي احب ده اكتر بقي لان هيبقي حد عارف حقيقه ميولي وانا عارف حقيقه ميوله هيبقي الموضوع اسهل علينا في التعامل يعني لو واحده اه ممكن تخاف عشان عارف حقيقتها بس ب العقل م انا هفضح نفسي
بظبط كده

بص
انا محصلش وقابلت هنا وصفت وطلعت معرفة والكلام دة
بس لو واحدة معرفة وقررتوا تتقابلوا والموضوع علاقة مش اكتر يعني مش منيمها حب وجواز وبتاع يبقي هتكون خايفه من انك تصورها ،،، ودة فكر عام يعني مش هتتغير لمجرد انك انت مبتعملهاش او هدفك المتعة بس ,،،، بقولك شعب فهلووووي
لا بص هو السيئه بتعم ف الناس بتاخد الفكره الوحشه من الموضوع لانها اتكررت ف بقي هاجس بقي اي واد هتبعتيله نودز هينزله اي واحد هتروحي تنامي معاه يصورك مع ان الموضوع ابسط من كده انا عمري م صورت واحده وعمري م اعمل كده حتي لما حد بيبعتلي نودز مبنزلوش

ولا حاجه عادي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%