NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هتتصرفى ازاى

A

Anonymous (7650)

ضيف
حصلت موقف وعاوزة اخد رايكم فيه وتقولولى كنتوا هتتصرفوا ازاى
كنت قاعدة مع صاحبتى بعد الامتحان احنا ثانوى تجارى على الرصيف بين عربيتين ولقينا عربيه وقفت جمبنا وراكب فيها شاب ثلاثيني موز اوى ولابس نضارة وكان بدقن المهم سألنا على مكان يروحه ازاى فصاحبتى قالتله يلف ويرجع شمال فى يمين فقالها ادخل شمال من هنا فقامت وقفت تكلمه كل دة كنا لسه اعدين على الرصيف وبقت متوترة شويه فهو سأل تانى يعنى الف وارجع يمين فى شمال فأنا قمت اكلمه ولسه بقوله لا ارجع شمال فى يمين لقيته مطلع زبه وكان كبير اوى وراسه كبيرة وعروقه بارزة ويجنن ولقيتني تنحت لزبه وهو بيلعب فيه فسالنى يعنى شمال الأول وبعدين يمين وانا متنحه لزبه وبهز راسي فسالنى حلو عجبك ولقيت صاحبتى بتشدنى من دراعى ففقت ومشينا بس هجت اوى وكنت متوترة وخايفه ولما روحت جبتهم على منظرة كتير اوى وانا بتخيل انى ركبت العربيه ونفسي الموقف يتكرر تانى واكون لوحدى بس حاسه ان لو حصل كدة هخاف بردو ومش هقدر اعملها
لو حد حصله موقف قريب من دة يحكيه ولو انتى مكانى هتتصرفى ازاى

• عجبني
  • جامد
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Gnoonelrooh, Tot, PopmarlySady@ و 15 آخرين
حصلت موقف وعاوزة اخد رايكم فيه وتقولولى كنتوا هتتصرفوا ازاى
كنت قاعدة مع صاحبتى بعد الامتحان احنا ثانوى تجارى على الرصيف بين عربيتين ولقينا عربيه وقفت جمبنا وراكب فيها شاب ثلاثيني موز اوى ولابس نضارة وكان بدقن المهم سألنا على مكان يروحه ازاى فصاحبتى قالتله يلف ويرجع شمال فى يمين فقالها ادخل شمال من هنا فقامت وقفت تكلمه كل دة كنا لسه اعدين على الرصيف وبقت متوترة شويه فهو سأل تانى يعنى الف وارجع يمين فى شمال فأنا قمت اكلمه ولسه بقوله لا ارجع شمال فى يمين لقيته مطلع زبه وكان كبير اوى وراسه كبيرة وعروقه بارزة ويجنن ولقيتني تنحت لزبه وهو بيلعب فيه فسالنى يعنى شمال الأول وبعدين يمين وانا متنحه لزبه وبهز راسي فسالنى حلو عجبك ولقيت صاحبتى بتشدنى من دراعى ففقت ومشينا بس هجت اوى وكنت متوترة وخايفه ولما روحت جبتهم على منظرة كتير اوى وانا بتخيل انى ركبت العربيه ونفسي الموقف يتكرر تانى واكون لوحدى بس حاسه ان لو حصل كدة هخاف بردو ومش هقدر اعملها
لو حد حصله موقف قريب من دة يحكيه ولو انتى مكانى هتتصرفى ازاى
لو مكانه كنت شديتك من ايدك وركبتك🤣

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost و البرنس احمد
لو نفسك الموقف يتعاد تاني كلميني وانا اعملك زي ما عمل بالظبط قدامك وهتشوفيه وهو واقف

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost و البرنس احمد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الواد ده انا عارفه بيعمل فيديوهات وينزلها

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: TimeLine225 و حسن٩٤
فيديوهات اي
في عيل علي تويتر بيصور فيديوهات زي دي يكون مطلع بتاعه من العربيه ويمشي جمب البنات براحه ويصورهم وهما بيبصو علي بتاعه وحاجه قمه في القرف

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost و الخربان
في عيل علي تويتر بيصور فيديوهات زي دي يكون مطلع بتاعه من العربيه ويمشي جمب البنات براحه ويصورهم وهما بيبصو علي بتاعه وحاجه قمه في القرف
علي تويتر ودا اسمه اي الواد دا

علي تويتر ودا اسمه اي الواد دا
هما كام واحد في قناه اسمها pryft109 بتنزل فيديوهات كتيره زي دي وتحرش في الشارع ببنات

الواد ده انا عارفه بيعمل فيديوهات وينزلها
اه بس الواد ده بتاعه صغير مش زي اللي بتتكلم عنه

فيديوهات اي
ده واحد بيجيب الكادر ع الناس اللي ماشيه ف الشارع وهو مطلع زبه ويصور رده فعلهم وليه فيديوهات هنا ف المنتدي ف قسم من الاقسام

ده واحد بيجيب الكادر ع الناس اللي ماشيه ف الشارع وهو مطلع زبه ويصور رده فعلهم وليه فيديوهات هنا ف المنتدي ف قسم من الاقسام
طيب ممكن لو لقيت فيديوهاته الهنا تعملي منشن

• عجبني
التفاعلات: eyadxxco
في مرة اتمسك عند الجامعة عندنا واكل حتة علقة فشخ
كانت بنت بمليون راجل السبب في أنه يتمسك ويتضرب في قلب الشارع

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%